AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Før jul skal jeg ha en gastric bypass, og de siste tre ukene før operasjonen skal man jo ha 800-1200 kcal pr dag. For øyeblikket går jeg på Saxenda, som har en svak effekt, men bedre enn ingenting! Ser for meg at den, om enn lille, effekten kan være god å ha disse tre ukene. Men jeg vet ikke om jeg kan gå på de hele veien, eller når de eventuelt må kuttes ut? Skal selvfølgelig ta en telefon og spørre om dette, men det kan jo hende noen har vært i samme situasjon og vet noe om det.🙂 Anonymkode: 693cc...d49
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Skrevet 16. november 2022 Hei! Jeg går ikke på Saxenda selv, så har ingen personlig erfaring mtp det. Men, jeg har gått på mysimba og går nå på Ozempic, og i den forbindelse så er jeg medlem i ulike grupper på facebook for Saxenda, Mysimba og Ozempic. Og, jeg mener jeg har sett andre skrive at de måtte slutte på Saxenda ca 1uke før operasjon. Jeg ville absolutt ringt fastlegen/sykehuset og konferert med de for å være sikker på at du ikke gjør noe feil! 😊 Anonymkode: 2bf57...4be
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #4 Skrevet 16. november 2022 Litt utenom tema men jeg takket nei til operasjon og har gått ned 20 kilo med Saxenda, sakte men sikkert nedover. Anonymkode: 7f84b...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå