Annonym_ung Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei. jeg har et sterkt ønske om og flytte egentlig så fort som mulig. Jeg prøvde en gang men da dukket det noe helserelatert problemer opp. Alle var gira på at jeg skulle flytte men nå vil ingen at jeg skal.. jeg føler meg stengt inne og får nesten ikke puste av og være her jeg bor. Har prøvd og dra litt mere ut på "ferier" men når jeg kommer hjem føler jeg at jeg ikke får puste og vil bort. Flytte drømmen er stor. Planene er og ikke flytte langt unna men i annen fylke. Jeg vil flytte men alle sier nei… jeg blir gal og jeg klikker snart av og være her. Har noen noe tips til hva jeg kan gjøre?
Annonym_ung Skrevet 7. november 2022 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2022 Det er familie og venner for det meste. Leger og psykiater osv de mener at det er helt opp til meg og at jeg får videre hjelp der jeg skal flytte
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Så lenge du ikke er umyndiggjort, så er det bare å flytte. Ikke hør på hva familie og venner sier. De vil nok bare ha deg nært for at det blir enklere å besøke deg. Anonymkode: 4f45a...77f 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Det er ditt liv, og du som skal ha det bra. Venner og familie har ikke mye de skulle ha sagt til det. Så finn deg et sted du, og flytt. Lykke til! Anonymkode: 8aea4...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå