AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har påtatt meg å kjøpe kalender - gaver til tantebarna i år. Gutt (12) og jente (9). Det er altså totalt 48 gaver som skal kjøpes. Tenkte litt flaxlodd, godteri, etc. Men hva mer? Noen tips? Veldig takknemlig for svar! Anonymkode: 55b88...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 7. november 2022 #2 Del Skrevet 7. november 2022 Til gutt har jeg ikke så mye å bidra med, men til jente: hårstrikker, leppepomade, liten dusjsåpe, mobildeksel, kosesokker, toalettmappe, strømpebukse, småpynt til rommet (lyslenke feks), bodymist, godteri/tyggis, kopp, drikkeflaske, neglelakk, sheetmask, blad, kinogavekort, mini-marshmallows til kakao, badebombe hvis de har badekar, notatbok, hårbørste Vil anbefale deg å ta en tur innom normal hvis du har det i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Del Skrevet 10. november 2022 temolitus skrev (På 7.11.2022 den 21.44): Til gutt har jeg ikke så mye å bidra med, men til jente: hårstrikker, leppepomade, liten dusjsåpe, mobildeksel, kosesokker, toalettmappe, strømpebukse, småpynt til rommet (lyslenke feks), bodymist, godteri/tyggis, kopp, drikkeflaske, neglelakk, sheetmask, blad, kinogavekort, mini-marshmallows til kakao, badebombe hvis de har badekar, notatbok, hårbørste Vil anbefale deg å ta en tur innom normal hvis du har det i nærheten Det er jo en del av disse som kan brukes til gutt også: Andre "kjedelige ting" kan jo også være: Pysj, sokker, underbukser, fidget toys, hansker/votter, deo. Eller så har du jo muligheten til å kjøpe litt morsommere ting: noe relatert til fritidsinteresse. (Håndball/fotball/pokemonkort/bordtennisracket/golfball/turtallerken) Skolebarn trenger som regel også blyanter og blyantspisser og viskelær og sånt. Om gutten er opptatt av hår og utseende, så kanskje han vil ha hårgele. Anonymkode: 7bddc...1a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 Har barn på ca. samme alder selv, dette har jeg kjøpt: Begge: tannbørste, tannkrem i reisestørrelse, kakao på pinne, mini Pringles boks, tyggegummipakker, flaxlodd, div. godteri. Gutt: hårvoks, dusjsåpe og deodorant i reisestørrelse, boxere, sokker Jente: «hårtørketurban», shampoo/balsam og håndkrem i reisestørrelse, hårstrikk, lipsyl, ansiktsmaske, neglefil Anonymkode: 5edd2...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå