AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Jeg har fått tilbud om jobb i coop mega. Har aldri jobbet i matbutikk før. Skal få omvisning og info på mandag, men vil gjerne høre deres erfaringer. Hvilke avdelinger liker du best/minst og hvorfor? Jeg vil unngå stress på jobb, men liker at det er litt travelt, noe å gjøre hele tiden og varierte oppgaver. Kan visst komme med ønske om hvilke avdelinger jeg helst vil jobbe i, og det er ikke så lett å vite før start regner jeg med. 😊 Anonymkode: 0a6cd...f98
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Kassearbeid og påfylling av tørr/kjøl var mine favorittområder da jeg jobba i butikk. Anonymkode: b941e...7d2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kassearbeid og påfylling av tørr/kjøl var mine favorittområder da jeg jobba i butikk. Anonymkode: b941e...7d2 Ikke meg som spør, men jeg har alltid sett for meg at det er veldig intenst og slitsomt å sitte i kassa i store butikker. Så å si konstant kø, kunder som behandler deg som en maskin og ikke gidder å hilse eller si takk, klager på priser, ombestemmer seg, prøver å snike til seg pose osv. Men jeg tar kanskje feil? Anonymkode: 518e9...810
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Matbutikk er stress uansett hva du ønsker. Jeg likte delikatessen best, kassa til en avveksling og varepåfylling minst. Anonymkode: f0cc4...e85
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 HATA kassa alltid, fyfaen. Sure travle kunder med skrikende unger på slep, aldri igjen!!!! Varepåfylling er tungt fysisk men man slipper å tenke noe særlig og jobben er enkel og grei, og det er deilig å få trening på jobb. Hvis jeg skulle jobbet i dagligvarebutikk igjen hadde jeg ønsket varepåfylling av tørrvarer. Kjøl er kaldt og stress når kunder mister yoghurter osv. Anonymkode: 12e0d...8e0 1
Irja Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 (endret) Jobbet i matbutikk i 5 år. Var overalt. Kjøl/frys, fronting av varer, vareppfylling, kassa, post i butikk, frukt og grønt. Det jeg likte best, er det ikke sikkert du kommer til å lile best, men fronting og varepåfylling var mine favoritter. Jeg er glad i å rydde da. Likte godt å se hyllene bli fine, kaste tom papp og sånt. Fikk være litt for meg selv. En sjelden gang kom det en kunde å spurte etter en vare. Også en del trening i å gå opp og ned på bruskassa, løfte inn varer i hyllene osv. Tiden gikk fort, uten at det var stress. Kassa likte jeg minst. Mye sure kunder og stress. Dette var før selvbetjente kasser. Endret 7. november 2022 av Irja 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 Irja skrev (Akkurat nå): Jobbet i matbutikk i 5 år. Var overalt. Kjøl/frys, fronting av varer, vareppfylling, kassa, post i butikk, frukt og grønt. Det jeg likte best, er det ikke sikkert du kommer til å lile best, men fronting og varepåfylling var mine favoritter. Jeg er glad i å rydde da. Likte godt å se hyllene bli fine, kaste tom papp og sånt. Fikk være litt for meg selv. En sjelden gang kom det en kunde å spurte etter en vare. Tiden gikk fort, uten at det var stress. Hva er fronting? Anonymkode: 518e9...810
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): HATA kassa alltid, fyfaen. Sure travle kunder med skrikende unger på slep, aldri igjen!!!! Varepåfylling er tungt fysisk men man slipper å tenke noe særlig og jobben er enkel og grei, og det er deilig å få trening på jobb. Hvis jeg skulle jobbet i dagligvarebutikk igjen hadde jeg ønsket varepåfylling av tørrvarer. Kjøl er kaldt og stress når kunder mister yoghurter osv. Anonymkode: 12e0d...8e0 Omtrent slik jeg trodde det var, med andre ord Anonymkode: 518e9...810
Irja Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hva er fronting? Anonymkode: 518e9...810 Skyve varene helt frem i hylla. Skape en fin front. Ingen unødvendig luft og papp i veien. Rent og bugnende inntrykk for kunden + lettere å få tak i varene 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Er det vanlig å bli satt opp hver tredje eller fjerde helg om man ikke har fast stilling? Altså om man er ringevikar... Anonymkode: 0a6cd...f98
Irja Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det vanlig å bli satt opp hver tredje eller fjerde helg om man ikke har fast stilling? Altså om man er ringevikar... Anonymkode: 0a6cd...f98 Som ringevikar skal du ikke settes opp ,med mindre du har blitt spurt først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå