AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Noen sier det er unødvendig å oppgi referanser i CV, og at man heller skal skrive at det kan oppgis ved etterspørsel Hva er deres erfaring/meninger om dette? Anonymkode: 8b2cb...764
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Du skal skrive at det kan oppgis ved etterspørsel. Som regel blir man spurt om å oppgi noen referanser ved andregangsintervju. Anonymkode: c0dbd...66f 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Oppgir aldri referanser før etter intervju. Anonymkode: 075c3...1b8 3
Summeer Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Når man er på oppløpet i prosessen og kjenner at man har lyst på jobben prepper man referansene sine på hva man vil de skal vektlegge i en samtale og hva man ønsker at de skal spørre etter hos den som ringer for å få en egen kvalitetssjekk før man bestemmer seg. Så kan man gi ut kontaktinformasjonen. 1 1
Taluno Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Jeg oppgir aldri referanser før det blir etterspurt. Det hadde vært enormt slitsomt å måtte snakke med referansene for hver eneste jobb jeg har søkt på. Tror referansene også hadde blitt veldig lei av meg da... 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Alltid etter etterspørsel. Spar på referansene dine til arbeidsgiver viser se er virkelig interessert i å ansette deg. Anonymkode: 664a4...047
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå