AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei! Kvinne på 23 år med kjæreste på 25 år. jeg er introvert vil jeg si, kjæresten mener han også er introvert men tror han er begge deler. Vi begge har ikke så mange venner, men har mellom 3 par venner og noen single venner. Og planer og sånt varierer med venner osv. Men jeg ofte synes er kjekkere at det bare blir meg og han på restaurant eller nå som det nærmer seg jul og kommer nokk juleby osv. istedet for å dra med oss andre, noe man kan kose oss sammen bare oss 2. jeg synes er kjekt og ta med oss andre og en gang i blant man da er jo det mer planlegging.. eller plutselig at det føles kleint.. Jeg synes er kleint feks om meg, kjæresten og venninna mi skal på restaurant sammen, da han mener jaa kanskje «turid, line» osv vil værme?, da jeg ser dette som par ting.. noe annet er om det er snakk om å gå ut på restaurant med par venner.. hva er deres erfaring? Anonymkode: ab7bb...f20
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Kjæresten min er veldig introvert. Han er sjelden med venner, så han er ihvertfall ikke med mine venner. Jeg er introvert mer sosial. Kunne gjerne tenkt meg å vært med mine/hans/felles venner ilag, men respekterer at det ikke er hans ting. Anonymkode: 6596e...63d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 «Henger» sjelden med kjæresten og venner samtidig. Jeg har mine venner og hun har sine. De gangene vi henger sammen, er når noen inviterer til noe feks. Anonymkode: 880e1...2f1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Kjæresten min er veldig introvert. Han er sjelden med venner, så han er ihvertfall ikke med mine venner. Jeg er introvert mer sosial. Kunne gjerne tenkt meg å vært med mine/hans/felles venner ilag, men respekterer at det ikke er hans ting. Anonymkode: 6596e...63d Tror kanskje dette ikke er så min ting heller, jeg ser ikke hvorfor jeg skal invitere med turid eller line når jeg og han skal på noe aktivitet eller restaurant. Greit om man blir invitert på fest eller filmkveld men ellers ser jeg ikke vitsen med det Anonymkode: ab7bb...f20
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Vi er en del sammen med venner (par), og mannen omgås selvfølgelig mine venninner som reiser hit for en helg eller slikt. Ellers i det daglige er vi sosiale hver for oss med venner / venninner. Anonymkode: 6f521...5cf
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Skjer nesten aldri at vi gjør kjæresteting med andre venner samtidig. Spise ute osv gjør vi kun oss to . Sikker på han ikke har hemmelig crush på venninna di? Anonymkode: e68c2...42e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Vi gjør såklart ting alene bare vi to. Men når det kommer til det sosiale har vi hengt mest med hans kompiser. Faktisk så mye at det nå er helt vanlig at jeg er med, når han skal ta en øl med kompisene. De synes det er rart når jeg ikke er med. Kan regne de for å være mine egne kompiser. De betror seg til meg om psyken sin som de ikke vil åpne seg om de til andre kompisene, snakker om damer/dametrøbbel de har og ellers normale ting. Kjempetaknemmelig for at kompisene hans har tatt med så godt imot! Mine venninner kan også godt henge med oss, men de bor lengre unna så det er mest vanlig at jeg reiser til de alene 🫶🏻 Anonymkode: 24c48...732 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjer nesten aldri at vi gjør kjæresteting med andre venner samtidig. Spise ute osv gjør vi kun oss to . Sikker på han ikke har hemmelig crush på venninna di? Anonymkode: e68c2...42e Hm tror ikke han har hemmelig crush på venninne mine, men at jo fler jo bedre men er mer snakk om mine venninner en han sine venner. Jeg vil jo ikke høres sjedelig ut men akkuratt kjæreste ting føles helt uaktuelt med å invitere turid eller line å spise ute med osd Anonymkode: ab7bb...f20
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tror kanskje dette ikke er så min ting heller, jeg ser ikke hvorfor jeg skal invitere med turid eller line når jeg og han skal på noe aktivitet eller restaurant. Greit om man blir invitert på fest eller filmkveld men ellers ser jeg ikke vitsen med det Anonymkode: ab7bb...f20 Da må du si det til ham. Anonymkode: 6596e...63d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Da må du si det til ham. Anonymkode: 6596e...63d Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til han uten å høres usikker ut? Anonymkode: ab7bb...f20
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til han uten å høres usikker ut? Anonymkode: ab7bb...f20 Du kan jo starte med å si noe om hvordan du er sosial. Min sa det rett ut at det er nok for ham å møte venner noen ganger i året. Da sier det seg selv at å være med mine venner er lavt prioritert. Og som du sier, du ser ikke poenget med å gå ut sammen med venner mindre det er fest/spesiell anledning. Det å spise ute ser du på som romantisk for to og vil beholde det sånn. Anonymkode: 6596e...63d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 24/7, siden jeg er min egen bestevenn Vi trives godt sammen! Er forholdet til deg selv som menneske som teller, hvordan du har det med deg selv. Har mange bekjente som jeg kan gjøre ting sammen med, men masse nære venner synes jeg er slitsomt. Å trives med få mennesker av kvalitet er jo bedre enn en stor saueflokk uten noe spesielt stimuli. Ikke overtenkt dette, gjør som du føler for. Betyr ikke noe for andre hvordan du lever. Anonymkode: 8d854...80d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 24/7, siden jeg er min egen bestevenn Vi trives godt sammen! Er forholdet til deg selv som menneske som teller, hvordan du har det med deg selv. Har mange bekjente som jeg kan gjøre ting sammen med, men masse nære venner synes jeg er slitsomt. Å trives med få mennesker av kvalitet er jo bedre enn en stor saueflokk uten noe spesielt stimuli. Ikke overtenkt dette, gjør som du føler for. Betyr ikke noe for andre hvordan du lever. Anonymkode: 8d854...80d Ser den jeg elsker å vere med kjæresten da han er også min bestevenn og er glad i mine nærmeste venninner men ja som du nevner kan bli fort slitsomt og forholde seg til så mange.. ca 1-2 ganger i måneden så går jeg og disse venninne ut på cafe/restaurant, bare oss 2. Men orker ikke og ikke lyst å inkludere dem når jeg og kjæresten har tenkt oss ut på noe gøy som man kan godt kose seg med bare 2 stykk.. at det blir en helt annen «vibe» på en måte, tenker også At han har sine venner. Men han henger ikke så mye me dem heller da det består mer i fest Anonymkode: ab7bb...f20
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser den jeg elsker å vere med kjæresten da han er også min bestevenn og er glad i mine nærmeste venninner men ja som du nevner kan bli fort slitsomt og forholde seg til så mange.. ca 1-2 ganger i måneden så går jeg og disse venninne ut på cafe/restaurant, bare oss 2. Men orker ikke og ikke lyst å inkludere dem når jeg og kjæresten har tenkt oss ut på noe gøy som man kan godt kose seg med bare 2 stykk.. at det blir en helt annen «vibe» på en måte, tenker også At han har sine venner. Men han henger ikke så mye me dem heller da det består mer i fest Anonymkode: ab7bb...f20 Ja, såklart man ser på sin kjæreste som bestevenn Dere må jo kunne spise ute sammen, bare dere to. Er jo det som er kvalitetstid. Så har du dine venner, som du omgås uten han. Da får du avbrekk og miljøskifte der, veldig viktig synes jeg. Så har han sitt og sine venner han bruker tid på uten deg. Veldig viktig med variasjon i livet Gjør det som føles riktig for deg, ta det opp med din kjære om hvordan du liker det. Snakk om det, nå. Ting er ikke kleint, ikke tenkt på om du er introvert eller ekstrovert. Du er den du er, lev som det passer for deg. Anonymkode: 8d854...80d
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #15 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Du kan jo starte med å si noe om hvordan du er sosial. Min sa det rett ut at det er nok for ham å møte venner noen ganger i året. Da sier det seg selv at å være med mine venner er lavt prioritert. Og som du sier, du ser ikke poenget med å gå ut sammen med venner mindre det er fest/spesiell anledning. Det å spise ute ser du på som romantisk for to og vil beholde det sånn. Anonymkode: 6596e...63d Jeg synes er koselig å møte han sine venner også men de er lavt i prioterings lista mi også da jeg ikke sier «vi kan jo invitere kim eller daniel eller thomas?» eller noen av mine venninner , så jeg tror jeg er litt som din mann. At må jo ikke henge sammen med kjæresten og hverandres venner sammen ofte for å ha det kjekt.. så tror jeg at han kanskjee? Har tatt hinyet da jeg ikke tar intiativ i å invitere mine venninner på små aktiviteter. Eller bare «eh» når han spør meg Anonymkode: ab7bb...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå