Gå til innhold

Kjøper du julegave til kjæledyret ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen syns nok det er noe stort tull, men jeg kjøper julegaver til katten min. Ofte leker og godbiter, og han pleier å få av foreldrene mine også, de fant på selv at de skulle kjøpe til han så ikke noe jeg har presset del til da. I år får han en julestrømpe med leker oppi, godbiter og ny drikkefontene. Aner ikke hvor mye han forstår, men leker og godbiter faller alltid i smak.Kjøper du til kjæledyret ditt? Hva kjøper du?

Anonymkode: ead80...588

• Liker 2
  • Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper alltid julegave til hunden. Alltid et tyggebein, og kanskje noen godbiter, slik at han får noe han virkelig har lyst på. Han pakker også opp gaven selv.

• Liker 4
  • Hjerte 6
Skrevet

Jeg er veggis og kjøper kalkun til kattene både på julaften og nyttår 🤣

Anonymkode: 9e45f...fbb

• Hjerte 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Selvfølgelig 😊

Anonymkode: 37f06...881

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Klart det

Anonymkode: 85257...2ad

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja selvfølgelig, mine 2 katter får både kalender, julestrømpe og julegaver🥰

Jeg har ikke barn, og det gir meg stor glede og gi kattene ting.

Anonymkode: cefe6...2df

• Hjerte 2
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Anonymkode: 05026...6b2

• Liker 1
Skrevet

Han får godbiter han elsker og en slitesterk leke. Lurt å la han pakke opp selv, takk for tips, Tabris!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Klart det 😁 litt snop og en leke. Hun får fra min mor og svigers også 😂 

Anonymkode: faf15...ac7

• Hjerte 1
Skrevet

Nei, men han får julestrømpe med leke og kjøttbein. 😉

Anonymkode: 286e4...05e

• Hjerte 1
Skrevet

Så klart vi gjør det. Vi kjøper også julegave til de andre kjæledyrene i familien også. I år skal vi også lage en pakkekalender til vår skjønne lille pus 🥰 Det er en selvfølge at det blir både julegave og pakkekalender ☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, men hunden min har fått gaver fra et par andre. Med liten familie, ingen småttiser og kun de nærmeste på julaften har også hunden blitt ett lite midtpunkt under gaveåpning. Følger ivrig med på om hun skal få en gave, og pakker de opp med samme iver som ett småbarn. Samtidig som jeg syntes gaver til kjæledyr er litt småteit, elsker jeg at hunden min er og familiehundene har vært ordentlig involvert i julefeiring opp igjennom. Spesielt uten småbarn gir det julen ett lite løft 🥰

• Hjerte 1
Skrevet

Selvsagt får kattene julegave fra meg, jeg får jo julegave fra dem også!🥰

De får til og med julekalendere, bursdagsgave, bursdagskake og bursdagsfeiring🤣🤣

Anonymkode: 7bde5...6d2

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Alltid gjort til alle hunder jeg har hatt. Gjerne inn i matpapir som knitrer skikkelig. De synes det er dødsspennende..

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Katten forstår ikke når han har bursdag eller når det er jul. Men jeg forstår det, og jeg får glede av det.

Litt som med babyer. Man feirer jo 1 års dagen, selv om barnet aldri kommer til å huske det. Man feirer jo for alle andre som kommer til å huske det.

Så på lik linje blir jeg glad av å gi gaver til katten ved spesielle anledninger.

Men akkurat jul, da blir det gjerne ikke på julaften, da jeg alltid er borte på kvelden. Men vi kan feire «jul» den 23, da er jeg alltid hjemme 🎄 Han forstår som sagt ikke hva jul er, og bryr seg ikke om datoen 😸

Anonymkode: d4497...622

• Liker 2
  • Hjerte 2
Skrevet

Julekalender til både hund og katt er kjøpt inn ☺

• Hjerte 2
Skrevet

Ja, det gjør jeg. Svigers, mine foreldre, og onkler og tanter kjøper også 😂😂

• Hjerte 2
Skrevet

Ja kjøper til katten 🌞. Julegåve altså.

Anonymkode: 63972...e31

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...