Gå til innhold

Norsk helsevesen på sitt beste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann på 50 år. Har lenge slitt med droppfot og medfølgende halting . Var ikke klar over at jeg hadde droppfot før omtrent 18 år senere, selv om jeg jevnlig har gått inn og ut av legekontoret.  Har jobbet med mye fysisk arbeid og har fått ryggplager og degenerative skiver/fasettledd i ryggen. I sommer opererte jeg droppfoten, fikk belastningsskader og har siden da gått med senebetennelse i hender og armer. Tok nerveundersøkelse for 3 måneder siden, men fikk ikke påvist nerveskader.  Fikk da beskjed om at jeg måtte vente minst 4 måneder for å se om det ble bedre. Fikk idag beskjed om at jeg måtte snakke med fastlege  om å ta MR . Ærlig talt, skal jeg vente en måned for å ta MR når de kunne gjort det for flere måneder siden. Tar vel flere måneder før det skjer noe der. Skal liksom være i opptrening for droppfot, men har ingen fysio som har erfaring med droppfot. Får bare beskjed om at jeg skal trene som normalt, evt redusere treningen hvis det er forverring.  Ingen oppfølging fra sykehus heller. Pga haltingen har jeg begrenset gåingen, men har i en periode syklet. Nå i det siste har jeg fått ekstra vondt og brennende rygg.Antagelig så har syklingen forverret ryggen. Betennelse i hånd og armer har forverret seg. Går på sovemedisin, siden jeg har problemer med å sove. Hva med at norsk helsevesen tar tak i problemene til folk, istedet for at de skal dø i helsekø. De som påstår norsk helsevesen er bra vet ikke hva de snakker om. 

Anonymkode: da579...da2

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...