AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Han begynte med det for noen dager siden og biter helt uten forvarsel, og kan bite skikkelig hardt. I natt beit han så hardt at jeg begynte å grine 🥲 Han er 7 mnd gammel og har nettopp fått de to første tennene nede, og jeg tror de holder på å vokse ut ennå. Er ganske desperat siden han dessverre ikke er avvent nattamming (pleier å våkne en gang midt på natta for pupp), men når melka er treig så biter han, og da klarer jeg ikke å gi ham mer. Det fører til at det blir jævlig vanskelig å få han til å sove igjen, og de to siste nettene har vi brukt over to timer på det hver gang. Noen som har tips og erfaringer å dele her? 😊 Anonymkode: cddce...bdc
Topsi Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Jeg har overhodet ikke peiling, men kan du pumpe litt først så melka er klar når han skal suge?
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Skrik AU høyt hver gang han biter og koble han av puppen asap. Dette er bare en fase og vil gå over når baby forstår sammenhengen mellom biting og pupp som pakkes vekk. Anonymkode: 21b96...572
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Topsi skrev (18 minutter siden): Jeg har overhodet ikke peiling, men kan du pumpe litt først så melka er klar når han skal suge? Kan hende, men ofte biter han med en gang han får puppen i munnen... Kanskje han hadde latt være om han kjente det kom melk med en gang da, men stress å dra frem pumpa og pumpe så han rekker å hisse seg godt opp før det er klart 😅 Kan hende jeg prøver uansett, takk for tipset! AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Skrik AU høyt hver gang han biter og koble han av puppen asap. Dette er bare en fase og vil gå over når baby forstår sammenhengen mellom biting og pupp som pakkes vekk. Anonymkode: 21b96...572 Jeg har mest lyst til å hyle og banne, men prøver å kontrollere meg og sier ganske bestemt au. Er litt redd han ikke er gammel nok til å forstå hvorfor jeg roper, og bare blir redd av det uten å lære... men jeg pakker vekk puppen hver gang, i hvert fall. Anonymkode: cddce...bdc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Jeg har blitt rådet til å presse hodet inn mot puppen i stedet for å hyle eller trekke babyen bort. Har ikle testet det ennå, siden babyen min er treg med tennene, men det funket visstnok for begge søstrene mine Anonymkode: 3b992...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå