AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei! Jeg er 23 uker på vei. Gravid. Samboer vil ikke ha sex med meg. Dette fordi han føler det blir feil, siden barnet vårt vokser i magen min. Han mister også litt sexlysten pga det. Godt mulig han ordner seg selv da jeg er på jobb. Han spørr sjelden om oralsex, det er ikke noe nytt. Jeg har liksom alltid tatt initiativ, hehe. Jeg forstår han, men for meg er dette svært vanskelig. Jeg har sexlyst og tenker at 4-5 mnd igjen til vi kan ligge er ekstremt lenge.. Noen råd? Kan jeg snakke med jordmor/lege om sånt? Hvordan skal jeg takle dette? Det hjelper ikke alltid å ordne seg selv.. Har begynt å trene, men hjelper bare litt på frustrasjonen.. Noen andre som har vært borti lignende..? Anonymkode: 6e33e...404
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei! Jeg er 23 uker på vei. Gravid. Samboer vil ikke ha sex med meg. Dette fordi han føler det blir feil, siden barnet vårt vokser i magen min. Han mister også litt sexlysten pga det. Godt mulig han ordner seg selv da jeg er på jobb. Han spørr sjelden om oralsex, det er ikke noe nytt. Jeg har liksom alltid tatt initiativ, hehe. Jeg forstår han, men for meg er dette svært vanskelig. Jeg har sexlyst og tenker at 4-5 mnd igjen til vi kan ligge er ekstremt lenge.. Noen råd? Kan jeg snakke med jordmor/lege om sånt? Hvordan skal jeg takle dette? Det hjelper ikke alltid å ordne seg selv.. Har begynt å trene, men hjelper bare litt på frustrasjonen.. Noen andre som har vært borti lignende..? Anonymkode: 6e33e...404 Skjønner han jeg. Jeg er gravid, 8 mnd, vi har ikke hatt sex en eneste gang siden jeg ble gravid. Men det er pga jeg er så redd for å ha sex nå, pga jeg blødde i begynnelsen, og jeg synes det er ekkelt å tenke på at hun ligger med hodet helt der nede😂 og det synes han og. Men vi gjør andre ting. Du kan spør han om dere kan gjør andre ting? Fingre, runke osv ilag? Hvis ikke, så får du også ordne deg selv Det er nok ikke det at han ikke VIL, men synes det blir feil! Min mann VIL, men synes det blir feil😅 Anonymkode: bed92...598
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Jeg tror du skal informere han om at han skal ha i bakhodet at det kan bli svært lenge til dere kan ha sex igjen hvis han har tenkt å vente til etter fødselen. For det første skal man ikke ha sex mens renselsen pågår, for det andre kan det være at du pådrar deg skader som gjør at det tar lenger tid. Eventuelt at det tar på med depresjon/ hormoner som tar fullstendig knekken på sexlysten. Jeg tror enkelte menn ser for seg at det blir som før rett etter at barnet er ute. Når det er sagt kan du jo ikke tvinge han. Vil han ikke, så vil han ikke. Det er en ærlig sak. Du skriver at det ikke alltid går å tilfredsstille seg selv, hvorfor ikke? Anonymkode: 195b7...246 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror du skal informere han om at han skal ha i bakhodet at det kan bli svært lenge til dere kan ha sex igjen hvis han har tenkt å vente til etter fødselen. For det første skal man ikke ha sex mens renselsen pågår, for det andre kan det være at du pådrar deg skader som gjør at det tar lenger tid. Eventuelt at det tar på med depresjon/ hormoner som tar fullstendig knekken på sexlysten. Jeg tror enkelte menn ser for seg at det blir som før rett etter at barnet er ute. Når det er sagt kan du jo ikke tvinge han. Vil han ikke, så vil han ikke. Det er en ærlig sak. Du skriver at det ikke alltid går å tilfredsstille seg selv, hvorfor ikke? Anonymkode: 195b7...246 Eller så bare tenker han ikke på sex nå og har heller ingen tanker om det rett etter fødsel. Det er mange menn som får hodet et helt annet sted også. Anonymkode: 08e41...857
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Dette kan du absolutt snakke med jordmor om, ja 🙂 Du er garantert ikke den første med slik problematikk. Her i huset er det nesten motsatt. Er 30 uker på veg og mannen har aldri vært kåtere enn nå de siste månedene. Nå begynner det å dabbe av for min del, da jeg blir fort sliten og andpusten og har lite overskudd igjen når kvelden kommer. Men å onanere sammen/hverandre kan være en god variasjon fra samleie! Anonymkode: 6206a...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå