AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei! Jeg er 23 uker på vei. Gravid. Samboer vil ikke ha sex med meg. Dette fordi han føler det blir feil, siden barnet vårt vokser i magen min. Han mister også litt sexlysten pga det. Godt mulig han ordner seg selv da jeg er på jobb. Han spørr sjelden om oralsex, det er ikke noe nytt. Jeg har liksom alltid tatt initiativ, hehe. Jeg forstår han, men for meg er dette svært vanskelig. Jeg har sexlyst og tenker at 4-5 mnd igjen til vi kan ligge er ekstremt lenge.. Noen råd? Kan jeg snakke med jordmor/lege om sånt? Hvordan skal jeg takle dette? Det hjelper ikke alltid å ordne seg selv.. Har begynt å trene, men hjelper bare litt på frustrasjonen.. Noen andre som har vært borti lignende..? Anonymkode: e9f7e...73b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Ja, du kan snakke med jordmor eller lege om dette. Anonymkode: 100e0...79d
Fremmed fugl Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 TS, Sånn er det for en del menn, tror ikke du skal prøve å få han å ha pliktsex med deg, så da er det vel å ha med deg selv og prøve å tenke på noe annet.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du kan snakke med jordmor eller lege om dette. Anonymkode: 100e0...79d Hvilken forskjell vil det utgjøre da egentlig? Anonymkode: ac85d...25e
tussi84 Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Dette er helt normalt. Mannen min mista også sexlysten da jeg gikk gravid. Den forsvant gradvis fra 4 mnd og fra 5 mnd var den helt vekk. Sexlysten kom tilbake etter fødsel. Hadde ikke sex før etter renselsen etter fødsel var over, så rundt et halvt år uten. De fleste venner av meg har hatt det sånn også i graviditetetene sine. Mitt råd til deg prøv å holde ut, og tilfredsstill deg selv i mellomtiden.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken forskjell vil det utgjøre da egentlig? Anonymkode: ac85d...25e Jordmor kan gi råd om problemer mellom par under graviditet. Anonymkode: 100e0...79d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 Single mennesker klarer seg jo i årevis. Syns faktisk han skal få slippe. Du vet jo grunnen, og den går jo over etterhvert. Når barnet kommer, kanskje det snur, og du ikke vil. Og da må han respektere det. Anonymkode: 2fbab...e85
Voksenmann Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 Jeg var heller ikke så hyppen på sex med kona når hun var gravid. Var mer opptatt av at hun hadde det bra. Sex med henne i uke 23 og utover var overhode ikke aktuelt, ikke at hun maste heller.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 Hadde sist sex med mannen i uke 24, og han ønsker ikke å ha samleie mer. Dog hjelper jeg han med feks BJ eller slikt😊 Jeg sliter i tillegg enormt med bekken / symfyse så det er ikke så behagelig. Anonymkode: 026aa...b27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå