AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Det er nylig flyttet et ungt par i naboleiligheten, hun dama der har bare så deilig kropp. Blir hard når jeg ser henne. Før kona kommer hjem så må jeg runke masse og sprute. Kan hun kjenne lukten av at jeg har runket? jeg vasker meg i vaskens ingenting er klissete. Men klarer ikke å la være å stå i vinduet å se inn til henne og runke til jeg spruter i et håndkle Anonymkode: a14e8...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Tipper du er en av de som tennes av ydmykelse og venter på negative tilbakemeldinger her Anonymkode: b9ab4...3cb 6 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Javel? Hva vil du diskutere? Hun naboen er neppe kåt på deg og konemor forlater deg sikkert, når hun finner ut av at du er en gammel gris. Noe sånt? Anonymkode: 3d6de...025 5
Gjest Warrior Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 (endret) Ok. Ikke noe galt i å fantasere om andre men kanskje du kan prøve å fantasere mer om kona de, istedenfor ei som er opptatt. Prøv å la vær å stå i vinduet å se inn til naboen. Det er kanskje ikke så moro for nabojenta hvis hun oppdager at du står å ser på henne. Tviler på kona de kjenner lukten av at du har runket og det er da ikke noe galt i å runke heller. Det er utroskap som ikke er greit. Synes heller ikke det er greit å stå i vindu å se inn til andre men det er nå min mening. Endret 7. november 2022 av Warrior
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Lukte og lukte. Spørs jo hva du gjør med håndkleet da? Hvis klesvasken plutselig består av bare håndklær, så begynner hun vel å lure. En kurv med sædtunge håndklær, kan sikkert begynne å lukte litt uggent. Anonymkode: 66dcc...4c6 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Det du skriver og måten du skriver det gjør meg forundret over at du har lykkes å lande ei kone overhodet. Konsentrer deg om henne og vær takknemlig for at hun er din! Anonymkode: ce443...1ff 2 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Ta det heller ut over kona di. Kurtiser henne og behandle henne som en dronning, så får du kanskje ekte fitte i stedet. Anonymkode: cb8b8...195 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er nylig flyttet et ungt par i naboleiligheten, hun dama der har bare så deilig kropp. Blir hard når jeg ser henne. Før kona kommer hjem så må jeg runke masse og sprute. Kan hun kjenne lukten av at jeg har runket? jeg vasker meg i vaskens ingenting er klissete. Men klarer ikke å la være å stå i vinduet å se inn til henne og runke til jeg spruter i et håndkle Anonymkode: a14e8...7fa Imponerende formidlingsevne, gutten min. Litt småplukk her og der, men det bedrer seg til du begynner på videregående til høsten. Vi kan diskutere det på neste elevsamtale. Anonymkode: 8146a...9a6 1 2
NiceOrNothing Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det er nylig flyttet et ungt par i naboleiligheten, hun dama der har bare så deilig kropp. Blir hard når jeg ser henne. Før kona kommer hjem så må jeg runke masse og sprute. Kan hun kjenne lukten av at jeg har runket? jeg vasker meg i vaskens ingenting er klissete. Men klarer ikke å la være å stå i vinduet å se inn til henne og runke til jeg spruter i et håndkle Anonymkode: a14e8...7fa Gud så interresant . Klipp deg å skaff deg en jobb 1
makkapakka Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 (endret) Hvis vinden går i riktig retning så kjenner naboen lukten av spruten din, også kan denne eimen ligge som et tykt teppe over hele nabolaget. Alle skjønner at det kommer fra han som runker hele tiden. Endret 8. november 2022 av makkapakka 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det du skriver og måten du skriver det gjør meg forundret over at du har lykkes å lande ei kone overhodet. Konsentrer deg om henne og vær takknemlig for at hun er din! Anonymkode: ce443...1ff Ja herlighet! Tenk å stå i vinduet og runke til det spruter i håndduken, over en nabo.. Hun er sikkert sexy og deilig, det er de fleste unge damer. Men vær takknemlig for at du har tilgang til fitta til kona di heller. Den gjør samme nytten den skjønner du 😅. Anonymkode: 70449...4af
Snok1 Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 18.16): Det er nylig flyttet et ungt par i naboleiligheten, hun dama der har bare så deilig kropp. Blir hard når jeg ser henne. Før kona kommer hjem så må jeg runke masse og sprute. Kan hun kjenne lukten av at jeg har runket? jeg vasker meg i vaskens ingenting er klissete. Men klarer ikke å la være å stå i vinduet å se inn til henne og runke til jeg spruter i et håndkle Anonymkode: a14e8...7fa Fortell det til kona di, og så går dere sammen over til naboen og foreslår partnerbytte f.eks én dag i uka. Ta med fyrstekake. Alle elsker fyrstekake. Fortell hvordan det gikk! 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Skrevet 8. november 2022 Snok1 skrev (19 minutter siden): Fortell det til kona di, og så går dere sammen over til naboen og foreslår partnerbytte f.eks én dag i uka. Ta med fyrstekake. Alle elsker fyrstekake. Fortell hvordan det gikk! Ostekake, rullekake, eplekake, hva som helst over fyrstekake. Anonymkode: 66dcc...4c6
Snok1 Skrevet 8. november 2022 #14 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ostekake, rullekake, eplekake, hva som helst over fyrstekake. Anonymkode: 66dcc...4c6 🤗
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #15 Skrevet 9. november 2022 NiceOrNothing skrev (17 timer siden): Gud så interresant . Klipp deg å skaff deg en jobb Har også klippet rundt tallene, baby Anonymkode: a14e8...7fa
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #16 Skrevet 11. november 2022 For ikke å snakke om hva «nabojenta» gjør med meg 🤣 Anonymkode: a1614...be7
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #17 Skrevet 11. november 2022 er du pumpe-Johny? Anonymkode: 4bd60...93b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #18 Skrevet 11. november 2022 Snok1 skrev (På 8.11.2022 den 18.24): Fortell det til kona di, og så går dere sammen over til naboen og foreslår partnerbytte f.eks én dag i uka. Ta med fyrstekake. Alle elsker fyrstekake. Fortell hvordan det gikk! Skuffekake kan også funke i denne settingen. Anonymkode: 9e9c3...30b 1
Snok1 Skrevet 11. november 2022 #19 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skuffekake kan også funke i denne settingen. Anonymkode: 9e9c3...30b Det er passe kinky!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå