Gå til innhold

Hva betyr denne drømmen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en tilbakevendende drøm om at mannen min og jeg har kjøpt et hus eller en leilighet. Boligen består av masse rom, noen av dem er vanskelige å komme til (mangler dør eller lignende), vi oppdager plutselig skjulte rom og vi har liksom ikke oversikt over hva vi egentlig har kjøpt. Det er alltid en litt guffen følelse og drømmene fremstår på en måte som mareritt med en positiv overtone. Boligen er alltid annerledes hver gang jeg drømmer den, og det er ikke steder jeg kjenner igjen fra virkeligheten. Jeg hadde lignende drømmer som barn, men da var det kjelleren hos mine besteforeldre jeg drømte om. Hva i alle dager kan dette være for noe? Jeg har disse drømmene såpass ofte at jeg begynner å lure...

Anonymkode: 6953c...456

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg har en tilbakevendende drøm om at mannen min og jeg har kjøpt et hus eller en leilighet. Boligen består av masse rom, noen av dem er vanskelige å komme til (mangler dør eller lignende), vi oppdager plutselig skjulte rom og vi har liksom ikke oversikt over hva vi egentlig har kjøpt. Det er alltid en litt guffen følelse og drømmene fremstår på en måte som mareritt med en positiv overtone. Boligen er alltid annerledes hver gang jeg drømmer den, og det er ikke steder jeg kjenner igjen fra virkeligheten. Jeg hadde lignende drømmer som barn, men da var det kjelleren hos mine besteforeldre jeg drømte om. Hva i alle dager kan dette være for noe? Jeg har disse drømmene såpass ofte at jeg begynner å lure...

Jeg drømmer også veldig ofte noe lignende! 😱
Veldig detaljerte drømmer om at boligen vår plutselig er annerledes, samtidig som den virker veldig kjent. Vi bor i et relativt nytt hus, og de husene som jeg drømmer om er eldre og trenger noe maling/oppussing. 😅 Som regel er boligen i drømmene lik, men av og til kan den være annerledes. Og som hos deg skjer dette veldig ofte. Håper vi ka få noe svar her! 🙈

Anonymkode: 7ea18...a10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min egen «tolkning» av drømmene er at jeg begynner å bli lei av hvordan det ser ut hjemme, og ønsker å male, friske opp litt og bytte ut noe møbler. 😂 Og mannen er ikke helt enig med meg, ihvertfall ikke når det gjelder maling/fargevalg, fordi det blir så mye styr. 🙈 Så derfor må jeg skaffe meg nye hus i drømmene. 🤷‍♀️😂

Men jeg har også en litt guffen følelse i drømmene, det er en ekkel stemning selv om jeg er i gang med å ordne, pusse opp og få det fint.

Ingen «drømmetydere» her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Min egen «tolkning» av drømmene er at jeg begynner å bli lei av hvordan det ser ut hjemme, og ønsker å male, friske opp litt og bytte ut noe møbler. 😂 Og mannen er ikke helt enig med meg, ihvertfall ikke når det gjelder maling/fargevalg, fordi det blir så mye styr. 🙈 Så derfor må jeg skaffe meg nye hus i drømmene. 🤷‍♀️😂

Men jeg har også en litt guffen følelse i drømmene, det er en ekkel stemning selv om jeg er i gang med å ordne, pusse opp og få det fint.

Ingen «drømmetydere» her?

Haha, herlig tolkning. Det passer ikke her da, siden vi bor i et hus vi nylig har bygget og har det akkurat sånn vi vil ha det stort sett. Føler kanskje at den illustrerer noe jeg synes er vanskelig. At jeg er redd for å ikke ha kontroll på ting eller lignende, men jeg skulle likt å høre fra noen som er flinke på drømmetyding. Jeg tenker ofte på disse drømmene i lang tid etterpå og klarer liksom ikke riste av meg den ekle følelsen. Husene er liksom så rare, nesten som labyrinter. Og ofte er det mange mennesker der som jeg ikke føler jeg kjenner. 

Artig å lese at flere drømmer lignende drømmer da! :) TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere alle drømmer egentlig om å oppdage nye sider ved dere selv. Noen er ubehagelig og uønskelige, mens andre er velkomne minner og trekk dere ønsker å fortsette å ha. Kanskje er det ting fra barndommen som ikke egentlig er som dere husker eller trodde, og at det dermed er ubehagelig å ta inn over seg? Kanskje er det ting ved forhold og relasjoner som ikke helt er slik du ønsker? 

Anonymkode: 7a8d6...a55

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere alle drømmer egentlig om å oppdage nye sider ved dere selv. Noen er ubehagelig og uønskelige, mens andre er velkomne minner og trekk dere ønsker å fortsette å ha. Kanskje er det ting fra barndommen som ikke egentlig er som dere husker eller trodde, og at det dermed er ubehagelig å ta inn over seg? Kanskje er det ting ved forhold og relasjoner som ikke helt er slik du ønsker? 

Anonymkode: 7a8d6...a55

Takk, dette høres egentlig veldig logisk ut! :) TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...