Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg handle til dama. Jeg er en mann, med null peiling på hva jeg skal kjøpe/ordne. Vet hun er supernøye på kremer, og ting hun tilfører huden. Går til hudspesialist, bruker syrer og greier i ansiktet.  Eneste jeg vet som er "trygt" er sminke. Men det kan ikke være noe "biligræl"  Hun er opptatt av merker og slikt. Hvilken adventskalender er trygg og kjøpe?  Har skrolla litt ,må jeg virkelig ut med 2500kr for en kalender? 😬 Rota litt rundt i skapet hennes i mårrest og merket MAC går igjen ganske flittig. Bra? Dårlig? Noe annet merke jeg kan se på?  Kommer de på tilbud etter 1.des. Kanskje jeg kan spare noen kroner? 

Anonymkode: 9eba2...14d

Skrevet

De beste kalenderne kommer dessverre ikke på salg etter 1. desember; de blir utsolgt før den tid. 

Hvis hun er super-nøye på merkene, og aldri vil bruke noe annet enn det hun har bestemt selv, er kalender egentlig litt ubrukelig, men siden hun har masse sminke fra MAC kan du i alle fall regne med at hun liker det merket. De har jo en ganske stilig kalender i år. 

Selv vurderer jeg Lancomes kalender i år. Den koster noen hundrelapper mindre enn MAC, men inneholder ikke bare sminke, så det er ikke sikkert hun vil like den. 

Hvis hun liker neglelakk, så finnes det rene neglelakk-kalendere også. Essie er ganske god neglelakk, og har en kalender som trolig er bra. Depend har også en neglelakk-kalender, som er atskillig billigere. Jeg har ikke prøvd merket, så den tør jeg ikke si noe om. 

Skal du virkelig sette deg inn i utvalget av skjønnhets-adventskalendere kan jeg anbefale Youtubekanalen til den svenske influenceren Margareta Grääs. Hun er makeup-artist og har testet over 100 adventskalendere i år! Imponerende innsats! 

• Liker 2
Skrevet

De beste kalenderene er borte nå.

Om hun er veldig nye på hudpleie så unngår du det. Ellers har jeg selv blant annet Scincity og Cult sin. 

Har også Mac, den er veldig bra i år, men i overkant med røde lepper for en som bor i Norge følte jeg. 

Essie eller Opi kan også være et tips, om hun fikser egne negler. 

Anonymkode: e3c81...6db

Skrevet

Jeg er selv hudpleie-nerd, men jeg gidder ikke kjøpe adventskalender med hudpleie. Mest fordi jeg er nøye med hva jeg bruker, men jeg liker heller ikke å kaste ting unødig, så vil heller kjøpe et eller to gode produkt i salg som jeg har ønsket meg enn å bruke tusenlapper på adventskalender der ikke alt vil passe min hud. De gode er nok også dessverre utsolgte nå.

Hva med å heller kjøpe en type matkalender? De har mer eksklusive sjokoladekalendere enn de standard på Rema, f.eks Summerbird, lakriskalender finnes, marsipankalender, Anton Berg, te-kalender fra Pukka, kaffe-kalender. Tror til og med det finnes olivenolje-kalender eller noe lignende. Duftlyskalender ville jeg personlig kanskje vurdert, bare vanskelig å finne tak i her tror jeg. Men Coolstuff skal visstnok ha mye gøy av slikt. Eller hva med å lage din egen variant til og med, alt fra en tur på spa, god middag du har laget eller et produkt som du ser i skapet hennes at hun liker til en liten lapp med noen fine ord kan funke? En lapp med dato på og litt rød tråd så vipps, hjemmelaget julekalender :) 

Anonymkode: 3866b...6c6

Skrevet

Hjemmelaget julekalender slår alltid godt ann! 🤩 Selv hadde jeg blitt mer glad for det enn en kjøpt en.

Skrevet

kommer jo ann på hva hun liker , her er noen forslag er jo så mange forskjellige

er sminke kalendere

hud halender

hår kalender

te kalender

kaffe kalender

sminke kalender

konfekt

og mye mer

min favoritt er revolution det er grei kvalitet på sminken og billig kalender

adentekalender.jpg

julekalender.webp

advetskalender.jpg

adentekalender.webp

adventskalender.webp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...