Gå til innhold

Får dere klem av deres 4.klassing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks nattkrem og hadetklem.

Spør for en venn.🤪

Anonymkode: 62806...9d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Spør for en venn.🤪

Nattaklem 😆

Skrevet

Ja, det gjør jeg. Mange klemmer i løpet av en dag. Av guttene har jeg fått klem til de har gått på ungdomsskolen. 

Men vesla er en klemmer og et klister. 

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, han går nå i 7. klasse og får fortsatt masse klemmer 🥰 gruer meg til den dagen det kanskje slutter 😅

Anonymkode: 897b8...37c

• Hjerte 1
Skrevet

Nå går min i 5. klasse, men ja, vi koser masse hver dag, både hadet, natta, og ellers bare «sånn fordi». Men han er veldig kosete og kjærlig, har inntrykk av at de fleste 10-11-åringer ikke er sånn 😅

Anonymkode: 00184...fdd

• Hjerte 1
Skrevet

Å så koselig da. 🥰

Da skal ikke denne vennen slutte å prøve med barnet sitt ihvertfall 😇😅

• Hjerte 1
Skrevet

Kos og nuss og masse nærkontakt hver dag. Vi er en kosefamilie, og ungene koser oss så mye de kan. Vi kan ligge og kose i mange timer på morgenen i helga, og koser alltid en halvtimes tid på kvelden mens vi leser bok. Sier jeg elsker deg mange ganger daglig og får alltid hadekos og nuss når vi skal fra hverandre. ❤️

Jeg har vokst opp sånn og koser fortsatt mamma og pappa og søsknene mine masse når vi er sammen. Jeg er straks 40. 😊 Jeg føler meg fryktelig heldig som får og gir så mye kjærlighet. 

Anonymkode: b7bb5...af9

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ah, det var akkurat den alderen da jeg ikke fikk klem når venner kunne se. Fikk klemmer ellers, selv om det ble truet med at de snart var for store. Det med om venner så gikk over.

Nå er de store tenåringer, og jeg får massevis av klemmer. Spesielt av ggutten. Han er svært raus på klemmer. Hei- klem, ha det bra- klem,  god natt- klem og ville bare gi deg en klem-klem. Jeg har oppdratt dem til bra klemmere. 😊🥰

(Men ja det var litt klem- restriksjoner i den alderen.)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Har en 8.klassing som stadig gir meg en klem, og nattaklem har vi alltid. Tvinger aldri på ham klemmer, det tar han initiativ til selv🥰

Anonymkode: be5ae...429

• Hjerte 1
Skrevet

Ja, massevis av klemmer og kyss. Særlig nattaklemmene er svært viktige.

• Hjerte 2
Skrevet

Nattaklem får jeg, men uten nuss. Har blitt veldig viktig at den bussen uteblir siste året😝

Skrevet

Hjemme, ja, hvis jeg ber om det. Ikke offentlig.

Anonymkode: 01d2f...d9b

Skrevet

Klem i alle aldre. Prøvde en periode å syntes det var ukultur, men savnet klemmer så mye ar det gikk raskt over, får fortsatt klem i alder 20 år

Anonymkode: 8a841...4ae

• Hjerte 1
Skrevet

Dropper venn spøken nå...

Tror jeg skal ta en samtale med barnet om hva det tenker.  At jeg fortsatt hadde satt pris på en hadetklem om morgenen, o.l.

Følger alltid til døra og ser avgårde, men føler ikke at barnet er like mottagelig for klemmer lenger, og vil ikke trenge meg på. 

Samtidig kan det bli feil når yngre søsken er veldig kosete.

Skrevet

Ja, får/gir mye kos til både han i 5. klasse og han i 3. De virker ikke flaue over det heller selv om andre ser. Jeg er ikke vokst opp i en kose-familie, så jeg syns det er ekstra fint at barna mine er blitt vant til og glad i mye fysisk kontakt.

• Hjerte 2
Skrevet

Ja, får klem av 5 klassingen og 9 klassingene. Men så har jeg også fortalt de at jeg liker å få klemmer av de. 

Jeg får ikke alltid klem offentlig,  da handler det stort sett om hvem som er rundt. Et det venner de stoler på, så blir det klem. Er det folk de føler de må ha en fasade for, så er de for kule til klemmer. 

Anonymkode: 24b35...652

Skrevet

12 og 17 åring som fortsatt gir masse klemmer 🥰🥰🥰

Anonymkode: 9d16a...e6d

Skrevet

Har snakket med poden som mener det blir alt for mye og at det er snakk om 5000 klemmer om dagen. 😂

Og jeg som bare ønsket meg en morgen og kveld. Men det skulle visst gå greit med de to om dagen. 🙈😅🥰

TS

• Hjerte 3
Skrevet

4. klassingen min klemmer hadet og natta. Er hun med venner synes hun det er litt «kleint» har hun fortalt meg selv. Det respekterer jeg selvfølgelig.

Anonymkode: 0f1e2...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 16.00):

Spør for en venn.🤪

ofte :)

Anonymkode: d5610...c05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...