AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Så mye at jeg nesten vurderer å bli, kun for å slippe å fortelle folk det. Alle kommer til å bli sjokkert. Mamma og pappa, svigers, søstrene mine, naboene. Æsj altså, det kommer til å bli så mye «hvorfor deeeet???!» Gi meg styrke. Anonymkode: 8a1d7...3f8
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Du må finne et motsvar du er komfortabel med når folk begynner å mase. Feks «jeg orker ikke å snakke om det enda, så jeg ønsker ikke å gå inn på det nå, kanskje senere når jeg har fått det litt på avstand» eller noe sånt. Å fortsetter de å mase (da mangler de litt sosiale antenner) så får du gjenta deg selv til det kjedsomme. Anonymkode: 71f43...a39 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Har vært noen par rundt oss som har gått fra hverandre og ingen av oss har diskutert dette noe særlig. Det er kanskje fordi vi er midt i den alderen der enten folk blir værende i forholdet eller så går dem fra hverandre. Noe jeg kan forså og ikke ønsker å grave mer hos andre. Min nærmeste leder er blitt skilt og jeg fleiper litt nå om når hen kommer seg på Tinder (fordi jeg aldri har vært på Tinder selv og lever igjennom andre som er single og dater 😁) Anonymkode: a0154...7aa 1
mo1234 Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Jeg har bestemt meg for å ikke bry meg om hva andre synes om mine beslutninger. Jeg har vært veldig opptatt av det… og det har kostet meg dyrt. Jeg mener at jeg har tatt dårlige beslutninger fordi jeg har vært opptatt av hva andre måtte synes og mene. Husk det er ditt liv og dine valg. 1 1 2
AnonymousBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Dette får du til! Gjør det som er rett for DEG, og gi litt blaffen i andres meninger (selv om jeg skjønner at det er vanskelig). Et forhold skal ikke gi deg nye problemer, men løse eller forminske dem.💗 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #6 Skrevet 10. november 2022 Jeg og var det, bekymret for hva familien ville si. Dét de faktisk sa, var at de hadde forventet bruddet....... Anonymkode: a2eca...af7 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #7 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg og var det, bekymret for hva familien ville si. Dét de faktisk sa, var at de hadde forventet bruddet....... Anonymkode: a2eca...af7 Jeg fikk lagt inn et realt hint til foreldrene mine i går. Pappa spurte hvordan det gikk med oss, og jeg var ærlig og sa det var vanskelig. Jeg begrunnet det med jobbsituasjonen og at ting går trått, men at det preger oss som par også. Han skjønte det, oppriktig. Det var litt godt å få fortalt det til dem, og at katta nå er litt ute av sekken. Det er ikke rosenrødt for oss, og de vet det. TS Anonymkode: 8a1d7...3f8 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #8 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 16.23): Har vært noen par rundt oss som har gått fra hverandre og ingen av oss har diskutert dette noe særlig. Det er kanskje fordi vi er midt i den alderen der enten folk blir værende i forholdet eller så går dem fra hverandre. Noe jeg kan forså og ikke ønsker å grave mer hos andre. Min nærmeste leder er blitt skilt og jeg fleiper litt nå om når hen kommer seg på Tinder (fordi jeg aldri har vært på Tinder selv og lever igjennom andre som er single og dater 😁) Anonymkode: a0154...7aa Oi. Hvilken alder er det? Vi er i starten av førtiårene og har barn på barneskolen. Jeg har og en følelse av at det er flere par rundt oss som står og vipper om dagen. TS Anonymkode: 8a1d7...3f8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #9 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 15.49): Så mye at jeg nesten vurderer å bli, kun for å slippe å fortelle folk det. Alle kommer til å bli sjokkert. Mamma og pappa, svigers, søstrene mine, naboene. Æsj altså, det kommer til å bli så mye «hvorfor deeeet???!» Gi meg styrke. Anonymkode: 8a1d7...3f8 Årsaken til et brudd er ganske relevant når det er barn i bildet. Utgangspunktet vil alltid være at man skal ta de beste valgene for barna. Anonymkode: ed34d...fe7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #10 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Årsaken til et brudd er ganske relevant når det er barn i bildet. Utgangspunktet vil alltid være at man skal ta de beste valgene for barna. Anonymkode: ed34d...fe7 Årsaken er jo ikke noe andre har noe med. Barn eller ikke barn. Anonymkode: 71f43...a39 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #11 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oi. Hvilken alder er det? Vi er i starten av førtiårene og har barn på barneskolen. Jeg har og en følelse av at det er flere par rundt oss som står og vipper om dagen. TS Anonymkode: 8a1d7...3f8 Jeg er ikke den du siterte, men vi er sent i trede/tidlig i førtiårene og har småskolebarn og tenåringer og kjenner vel litt på det med å gå, samtidig som jeg ser at flere rundt oss enten går fra hverandre, er enige om å gå til parterapi eller lignende. Anonymkode: 50b6b...b48
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #12 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Årsaken til et brudd er ganske relevant når det er barn i bildet. Utgangspunktet vil alltid være at man skal ta de beste valgene for barna. Anonymkode: ed34d...fe7 Bare relevant for de som går. Ikke alle andre. Anonymkode: 206a2...537
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #13 Skrevet 10. november 2022 Husk at ingen faktisk har noe med det. Spør de så kan du svare "vi er for forskjellige", eller bare at det orker du ikke prate om det. Folk er nysgjerrige men det betyr ikke de fortjener er svar. Det har ikke noe å si at barn er involvert. Mine foreldre skilte seg når jeg var liten, fikk vite hvorfor når jeg var voksen. Som liten holdt det å vite at "mamma og pappa ikke er glad i hverandre på den måten lengre, men vi er like glad i deg". Jeg har hatt et brudd pga psykisk vold, fortalte venner hvorfor og bekjente sa jeg bare vi ikke passet sammen likevel. Og når noen gravde ba jeg dem slutte Anonymkode: f2ffb...7c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå