Gå til innhold

Orgasme måling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min orgasme er nesten helt borte, jeg ønsker ikke å forklare noe rundt det.

- Jeg har lest man kan måle den seksuelle responsen hos en spesialist. 

Noen som har erfaring med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orgasmemåling? Er det noe Durek driver med eller? 😅

Anonymkode: 1def4...bff

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Trykkmåler i endetarmen er noe som brukes i studier. Men skjønner ikke helt hva du skal bruke det til. Eller hvilke som tilbyr dette utover ved forskning.

Skrevet

Hva med en EGG kontroll under orgasme.

Anonymkode: d3462...237

Skrevet
Queenbd skrev (7 timer siden):

Min orgasme er nesten helt borte, jeg ønsker ikke å forklare noe rundt det.

- Jeg har lest man kan måle den seksuelle responsen hos en spesialist. 

Noen som har erfaring med dette?

Ingen erfaring med dette, men jeg må si jeg sliter litt med å se poenget, mtp. at du allerede selv  konstanterer med at orgasmen er borte...  Hva er det du tenker/mener måles ???  Hvor keen du er på sexpartnern din eller noe sånt?

Dette var interessante greier, egentlig. Jeg har også lyst til å måle!! (Og det selv om det man evt. måler skulle være på en "Durek-skala" - som nevnt av AB) 😅  

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt på pulsklokke under orgasme. Ganske stilig, egentlig. 😉

Men… det med styrken på orgasmene opplever jeg går litt opp og ned. Det som betyr noe for meg er egentlig ikke det som faktisk skjer, men hvordan jeg opplever det. Derfor tror jeg du får mer ut av å lytte til din egen opplevelse. Samtidig er det viktig å ikke stresse med orgasme. Mine blir i alle fall veldig hindret av det. Jeg har bedre erfaring med å bare fokusere på å nyte og så får det som skjer, skje. 💜

• Liker 2
Skrevet

Hørt at der er mulig å måle orgasmestyrke med sensor som måler rykninger og sammentrekninger i skjede, penis og analåpning. Rumpemusklene trekker seg sammen rytmisk etter orgasmerykningene. Normalt er det ca. 0,8 sekunder mellom pulseringene og de kan vare fra 30 sek til 2-3 minutter.

Anonymkode: 13b3e...f6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...