Gjest Olava Skrevet 6. desember 2005 #1 Skrevet 6. desember 2005 Jeg skal for første gang kjøpe noe på Ebay, men har problemer med Paypal. Når jeg skal "signe up", får jeg bare beskjed om at telefonnummeret mitt ikke er riktig formattert. Jeg har skrevet to mailer og bedt om hjelp, men har ikke fått svar. Er det noen som har erfaring? Jeg har prøvd alle mulige varianter, men det stopper altså opp hver gang.
Nella Skrevet 6. desember 2005 #2 Skrevet 6. desember 2005 jeg ser jeg har registrert det sånn: +47 så mellomrom og 8 siffer. Prøvd det ?
Gjest Olava Skrevet 6. desember 2005 #3 Skrevet 6. desember 2005 Takk, Nella! jeg husker ikke om jeg har prøvd det, men skal se om det hjelper. Av og til får jeg opp en melding som sier at nummeret ikke kan begynne med 0 eller 1, men det gjør det heller ikke.
Nella Skrevet 6. desember 2005 #4 Skrevet 6. desember 2005 Lurer på om det var derfor jeg prøvde + også, fordi alle tall oppfattes som 0 og 1 pga landskoder eller noe sånt rart? Husker ikke. Lenge siden jeg registrerte meg.
Gjest Olava Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Nå har det fiksa seg "automatisk". Da jeg skulle prøve for n'te gang, stod nummeret oppført med / - og mange rare mellomrom.
Gjest cj Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 visst du handler noe på ebay. hvor dyrt er det da for å få det hjem til deg. jeg bor selv i sør trøndelag. lurer også på om det er noen andre brae sider på nette å handle fra. en ting til . prisen skal jeg bare gange den med 7 for å finne ut hva det blir i kroner?
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 visst du handler noe på ebay. hvor dyrt er det da for å få det hjem til deg. jeg bor selv i sør trøndelag. lurer også på om det er noen andre brae sider på nette å handle fra. en ting til . prisen skal jeg bare gange den med 7 for å finne ut hva det blir i kroner? ← Det varierer fra selger til selger.. Har kjøpt småtterier, og frakten har variert fra 4 dollar til 16 dollar. Men husk å spørre om frakten til Norge før du byr Kursen sjekker du på feks dnb.no Kjøpte akkurat en klokke til tolv dollar. Frakten var like mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå