AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei! Baby er 8 mnd og snur seg helt fint bort hvis noe skulle komme i veien for lufttilstrømming. Vi trenger sprinkelbeskytter for å forhindre at smokker faller ut. Synes mange av de som bindes fast med tau her og der sitter så dårlig??? Eller hr jeg bare sett på feile typer? Kan noen anbefale meg en? Jeg elsket IKEA sin som satt fast fordi den ble lagt under madrassen (hehe skjønner dere?), men den produseres ikke lengre og finner ikke tilsvarende. Anonymkode: 810e5...02c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Reiseseng! Anonymkode: f63c8...73b Heheh ja, dette brukte vi en del i den perioden der😅 Anonymkode: 16657...322
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Fornøyd med babydan sine! De er tykke og gode, holder seg fint oppe selv uten alle disse trådene. Har en energifull baby som tar mye i den, men den holder seg oppe uansett. Anonymkode: 33b23...9bd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #5 Skrevet 9. november 2022 Tror det er babydan vi også har, for det va den jeg fant med tykke kanter. Bedre med tykk og stødig enn en slapp og løs. En baby på 8mnd greier uansett å snu seg om han skulle legge seg med ansiktet inntil sengebeskytteren. Anonymkode: 277db...f9d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #6 Skrevet 9. november 2022 Vi gikk for slengeslange fra vida, veldig fornøyd. Anonymkode: 8efcf...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå