Gå til innhold

Noen andre som har dårlig forhold til svigerfamilie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke akkurat si at forholdet til svigerfamilien er «dårlig» men jeg kommer bare ikke noe særlig overrens med de fleste i familien til kjæresten.. Vi har vært sammen i 2 år, og jeg føler at jeg enda ikke har kommet forbi den «bli kjent» delen med familien hans, det går liksom ingen vei.. Jeg er en ganske sjenert person og hver gang jeg er på besøk føler jeg det er klein stemning mellom alle som om jeg er «elefanten i rommet» Alle gangene vi er på besøk er det alltid så høytidelig også, det vil si at de har laga middag og sånn.. savner å bare være på besøk uten at det må være fokus på servering osv.. jeg har dårlig samvittighet for at jeg ikke er med på så mange middager osv med familien til kjæresten, men syntes bare det er så sykt kleint og det er bare så annerledes «stemning» der enn det jeg er vandt med hjemme.. Kjæresten er mye med min familie, men føler også at det er noe helt annet her! Vi er ikke så høytidelige, og er mye mer «åpne» føler jeg.. føler ikke familien hans har vært noe interessert i å bli kjent med meg.. Har noen tips eller vært i samme situasjon?

Anonymkode: fbeb9...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er nok interessert i å bli kjent med deg, men kanskje de ikke vil presse seg på siden du er så sjenert? 
Tipset mitt til deg er å eventuelt møte de hver for seg i litt oftere perioder så du blir varm i trøya med noen av de hvertfall. 
Lykke til!

Anonymkode: 1f785...53f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...