AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Nå Jar ikke jeg det med å tro at noen liker meg ofte. Men det er en på jobb som jeg nylig har begynt å føle at liker meg veldig. Han rødmer, og jeg merker at han legger merke til meg så fort jeg er i nærheten av han. Jeg synes det er litt kleint, for jeg vet hva som skjer i hodet på folk som er betatt. Jeg har vært der selv. Man kan begynne og tro at den man liker, liker en tilbake så fort vedkommende sier «hei» eller gir et smil. Anonymkode: 836b1...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Del Skrevet 7. november 2022 Liker du vedkommende? Go for it! Anonymkode: 38626...5b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. november 2022 #3 Del Skrevet 7. november 2022 Han synes helt sikkert noe godt om det. At du er en hyggelig person. Hvor mye og om det er følelser med i bilde, kan man ikke vite om man ikke snakker sammen om det. Liker du ham, så inviter ham med på noe hyggelig, og si at du kan tenke deg å bli mer kjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Del Skrevet 7. november 2022 Du får prøve å ignorere han. Det blir litt rart å be han holde seg unna eller si fra til ledelsen basert på at han rødmer 😄 Anonymkode: 38b00...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Del Skrevet 7. november 2022 Om han kikker lenger enn 2 sek på puppene dine så liker han deg. Anonymkode: 8caed...a21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Om han kikker lenger enn 2 sek på puppene dine så liker han deg. Anonymkode: 8caed...a21 Nei da er han er creep. Anonymkode: 7e118...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Del Skrevet 7. november 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Om han kikker lenger enn 2 sek på puppene dine så liker han deg. Anonymkode: 8caed...a21 Altså jeg glaner på damer som har fine pupper. Riktignok ikke på jobb, men ser jeg en som har pushup og kløft så er det fritt vilt. Ikke min feil at jeg blir distrahert og må få det ut av systemet. Anonymkode: 6a439...35e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Altså jeg glaner på damer som har fine pupper. Riktignok ikke på jobb, men ser jeg en som har pushup og kløft så er det fritt vilt. Ikke min feil at jeg blir distrahert og må få det ut av systemet. Anonymkode: 6a439...35e Sjarmerende å kalle damer for fritt vilt bare fordi de har pupper. Og dere kg-menn skjønner ikke hvorfor ingen damer liker dere! Anonymkode: b660f...bd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Del Skrevet 7. november 2022 ok litt mer info for å få bedre svar.. alder? en kollega eller utenfor? men uansett, liker deg med tegnespråk og i tillegg rødmer, vil anta dere er voksne, vil ikke gi meg en særlig indikasjon på kjærlighet selvom det kan fort tolkes som. tror det kan være mye psykisk i det, men igjen alder og sammenheng for å få bedre svar. om det er en 30 åring som gjør det er rød flag er det en 17 åring, kanskje innafor Anonymkode: 01562...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): ok litt mer info for å få bedre svar.. alder? en kollega eller utenfor? men uansett, liker deg med tegnespråk og i tillegg rødmer, vil anta dere er voksne, vil ikke gi meg en særlig indikasjon på kjærlighet selvom det kan fort tolkes som. tror det kan være mye psykisk i det, men igjen alder og sammenheng for å få bedre svar. om det er en 30 åring som gjør det er rød flag er det en 17 åring, kanskje innafor Anonymkode: 01562...c25 Han er nok rundt 30. hvorfor rødt flagg? Til dere andre. Jeg er ikke intr. Jeg har kjæreste 😅 Anonymkode: 836b1...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Del Skrevet 7. november 2022 Han er interessert Anonymkode: 348d6...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (16 timer siden): liker deg med tegnespråk Hva er "tegnespråk"? Anonymkode: 1d222...98b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #13 Del Skrevet 8. november 2022 Sjekk om han er singel først. Opptatte menn har denne adferden. VELDIG interesserte…… Anonymkode: d8843...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #14 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (På 8.11.2022 den 9.17): Sjekk om han er singel først. Opptatte menn har denne adferden. VELDIG interesserte…… Anonymkode: d8843...56a Hæ?! Jeg er ikke intr i han! Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Anonymkode: 836b1...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #15 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hæ?! Jeg er ikke intr i han! Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Anonymkode: 836b1...8d6 hvorfor i allverden lurer du på om person du ikke er itr i liker deg? det gjør man gjerne når man er itr selv. dere som 30 åringer må leve med litt vett i huet. du har kjæreste og han driver med spill som bare ung ungdom driver med. han er voksen nok til å tilså følelsene sine dersom han har følelser for deg og du er voksen nok til å avslutte spillet med å ta det opp at du har kjæreste. herregud for noen EGO sultne Anonymkode: 01562...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #16 Del Skrevet 10. november 2022 Ikke drit der du spiser. Anonymkode: 6d461...005 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #17 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): hvorfor i allverden lurer du på om person du ikke er itr i liker deg? det gjør man gjerne når man er itr selv. dere som 30 åringer må leve med litt vett i huet. du har kjæreste og han driver med spill som bare ung ungdom driver med. han er voksen nok til å tilså følelsene sine dersom han har følelser for deg og du er voksen nok til å avslutte spillet med å ta det opp at du har kjæreste. herregud for noen EGO sultne Anonymkode: 01562...c25 TS kan jo ikke si at hun har kjæreste før han har prøvd seg Anonymkode: 348d6...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #18 Del Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): TS kan jo ikke si at hun har kjæreste før han har prøvd seg Anonymkode: 348d6...a73 Jo hun kan alltid hinte til det på en eller annen hvis, trengs ikke å være direkte, men igjen det er hvis han virkelig er intr og hun ikke er innbilsk kom i en lignende situasjon engang på en bar jeg jobbet deltid i en periode. han jeg jobbet sammen med var veldig på så jeg hintet at den type vinen pleide jeg å kjæreste min ta en glass av. etter det holdt han avstand hehe. Anonymkode: 01562...c25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #19 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hæ?! Jeg er ikke intr i han! Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Anonymkode: 836b1...8d6 Hæ! Hva snakker DU om? Du som åpnet do lokket. Anonymkode: c9181...712 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå