AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Jeg har vært sammen med kjæresten min i 10 måneder og fant nylig ut at han opprettholder kontakten med en eks (via snapchat) som han var sammen med for to år siden. Måten jeg fant ut av dette på var at varslinger var dempet på telefonen hans på snap når vi var sammen. Jeg syns det var rart og fant ut av at han chatter sporadisk med denne eksen. Kom også frem at hun har skrevet til han at hun fortsatt har følelser for ham og ikke er over ham. Han sier det alltid er hun som tar initiativ til kontakt, at han bare chatter med henne for å være hyggelig. Ble skikkelig skuffet over dette, at han i utgangspunktet skjulte dette for meg selv om han sier det ikke betyr noe. Han sier også at han ikke ville hadde hatt problemer med at jeg chattet med ekser, noe jeg faktisk tror er sant. Tror nok vi er skrudd sammen litt forskjellig på hva som er greit å gjøre når man er i et forhold. Er det jeg som overreagerer når jeg blir skuffet og lei meg over dette? Skjønner virkelig ikke hvorfor man skal opprettholde en slik kontakt når man er i et nytt forhold. Er det jeg som overreagerer i denne situasjonen og har for høye forventninger til hva som er «innafor» når man er i et forhold? Anonymkode: 91b8f...d17
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Han har jo ikke skjult det. Forteller han om alle han har kontakt med? Jeg har samboer på 5 året. Aner ikke hvem han snakker med på mobilen. Om det er en eks kunne ikke brydd meg mindre. Anonymkode: d5144...d86 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Du overreagerer ikke. Jeg hadde tatt det som et så stort svik at jeg ville vurdert brudd og han hadde måttet slette henne Anonymkode: cd94f...653 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Informerer alle jeg dater om at jeg er venn med eksen. Anonymkode: c343e...184
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Jeg er sjalu av meg så jeg hadde absolutt ikke likt at han chattet med eksen. Noen andre mener nok at sånt må man tåle, men det vil alltid være noe mellom to som har vært sammen og tenker det er greit å ikke dra det inn i nytt forhold. Anonymkode: 02630...a25
PM75 Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Jeg synes ikke det er greit. Ikke når hun fremdeles har følelser og uttrykker dette overfor han. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Jeg synes du skal kaste mobilen hans i veggen og rope ut at du føler deg sveket av han. Deretter drar du ut på en pub og finner deg en mann du kan sitte på fanget med hele kvelden. Viktig å få mannen til å spandere. Ta masse bilder av at du har det gøy og at du koser deg. Du overnatter selvfølgelig hos den nye ukjente mannen, ligg gjerne med han også. Ta bilder av det også. Dagen etter drar du hjem til kjæresten og viser han alle bildene fra kvelden og natten. Da innser han nok alvoret med at du er ingen kvinne å spøke med? Anonymkode: 8c986...036
Nymerïa Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 14.38): Kom også frem at hun har skrevet til han at hun fortsatt har følelser for ham og ikke er over ham. Han sier det alltid er hun som tar initiativ til kontakt, at han bare chatter med henne for å være hyggelig. Jeg synes du skal informere han om at det faktisk ikke er hyggelig å chatte med henne etter at hun har innrømmet følelser for han. Han gir henne falske forhåpninger og det blir vanskeligere for henne å gå videre. Jeg hadde vært skeptisk til hans dømmekraft på bakgrunn av dette. Chatting med eks i seg selv synes jeg blir noe annet, i hvert fall hvis han tar initiativ til at dere skal møtes alle sammen og inkluderer deg i hva som foregår. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå