AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei! Noen som har hørt podcasten «kan du ikke bare sove?»? Caroline L. Er jo veldig opptatt av at man skal kose seg når man legger barnet. Om dette betyr å ta med brus, sjokolade og pc/iPad inn, så skal man gjøre det. Funker dette for noen???? Det høres jo digg ut, men min toåring hadde blitt helt crazy om hun så meg knaske sjokolade og bruke skjerm mens hun skulle sove. Anonymkode: a33b1...9cc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Samboeren min ser på fotball når han legger 😅 Han sitter på gulvet (oppå en lekemadrass), slik at barnet ikke ser skjermen. De synger en sang og så er det natta og papp glaner fotball mens ungen sovner 😅 Tror ikke det hadde funka om han skulle sittet og spist med påfølgende lyder, men jeg er veldig for å kombinere legging og underholdning. Vi bruker vel 30 minutter hver dag i snitt, så det blir jo litt tid til sammen. Fint å kunne multitaske 😝 Anonymkode: 187c9...63c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Jeg pleier å være på telefonen. Da er jeg kjedelig for barnet, men er jo der om det trengs. Gjør det samme under legging i bhg. Hadde sovnet om jeg ikke hadde noe å se på. Null lyd, tar ned lysstyrken på skjermen og sitter sånn at barnet ikke ser skjermen. Hadde ikke spist eller drukket noe. Anonymkode: 7c0fa...4cd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Jeg surfer på mobilen, funker fint:) må passe på at det ikke er noen veldig interessante bilder elns. Går bra med både 2åringen og 6åringen. De deler rom, og jeg ligger med dem til de sovner - koselig for alle tre:) Anonymkode: 51fe2...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå