AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #21 Skrevet 9. november 2022 Gorgonzola skrev (1 time siden): Jeg tror, understreker tror, slike fantasier som du her lanserer (det er da vitterlig cuckold fantasi?) alltid kommer fra mannen i paret. Om kona hadde slike fantasier (kvinner, hjelp meg - har noen av dere fantasert om den settingen?) så sitter det sannsynligvis svært langt inne å foreslå det. Nettopp fordi det er hun, og ikke han, som skal flørte med og (eventuelt) ha sex med en annen mann. Tenk motsatt gutter; hvor mange av dere ville foreslått for madammen at du skal flørte med/sjekke opp/ha sex med ei sexy dame mens din egen dame må vente et annet sted? Skjer ikke. Og - er det virkelig slik at dere begge fantaserer om dette og tenner på det eller er du som har lansert fantasien og hun blir med på den, kanskje av litt nysgjerrighet og etter hvert kanskje også tenker at hun (i beste fall) profiterer på frihet, tillit og ikke minst muligheten til tilfredsstillende "ulovlig" sex med velsignelse mens du egentlig tenner på at andre begjærer henne og/eller at hun er din slutty tøs? Det er vel ikke nødvendigvis det samme? I mitt hode ligger det en form for ydmykelse, og dermed cuckold aspekt, i denne settingen, fordi: Han trer til side (holder seg i baren), hun "foretrekker" en annen og den fremmede/andre mannen vil kunne oppleve/tolke (rolle)spillet dithen at han kan ha en annen manns kone for seg selv, gjøre "hva han vil" med henne og triumfere over hennes mann (derav cuckold), litt sånn "se her din patetiske utilstrekkelige taper, hva jeg gir kona/hva kona heller vil ha". Eller overtolker jeg her nå? Tror mannen (i paret) virkelig skal tenke godt gjennom om han, i virkeligheten, vil bli opphisset av at hans dame flørter med andre menn og har sex med dem mens hans selv ikke får være med. Og i tillegg skal samme mann være påskrudd for aftercare med henne etterpå og undertrykke sortering av egne tanker, for ikke å skremme henne vekk fra dette. I tillegg ligger det vel en risiko i dette med tanke på at hun kan oppleve sex med andre som mye mer heftig enn med sin egen mann og dermed ikke bare dyrke, men kanskje også pushe den nyvunne frihet enda mer? Hun er vel også i en skvis med tanke å å skulle spille rollen som slutty kone som får andre menn til å gå av skaftet, være ertende og nektende/dominant overfor sin mann mens hun "foretrekker" en annen og kanskje deretter må være like flørtete og slutty for sin partner slik at han også profiterer på at han har fått en (enda) kåtere kone og dermed også blir ivrig på å fortsette leken? Jeg tror personlig dette på sikt ikke funker, kanskje som et eksperiment en gang eller to, i en kort periode og som en felles opplevelse for minneboka men de som babler om dette som en livsstil; den tror jeg ikke på. Fordi mannen permanent må ha en slagside mot å bli ydmyket og mitt kvinnesyn er ikke bedre enn jeg tror kvinner vil gå lei og finne en mer standard mann med noe mer alfa trekk. Jepp, jeg fantaserer om den settingen, men kommer, som du sier, ikke til å foreslå det, nettopp for ikke å såre partner. Men jeg finner din beskrivelse av en slik seanse litt merkelig ettersom jeg overhodet ikke ser den utspille seg sånn. Jeg oppfører meg overhodet ikke «slutty», men er i fantasien veldig aktiv og den nytende part. Men i min fantasi er det heller ikke noe ydmykende ved mannen. Han bare tenner på det han ser, vi møter blikket til hverandre. Han er kåt og selvsikker og trygg nok på seg selv til å la meg gjøre dette samtidig som han vet at jeg er hans. Begge er altså aktive på hver sin måte og selvsikre. I min fantasi avbrytes det etter hvert med den ene mannen og så avslutter jeg med partner. Anonymkode: a51f8...141
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #22 Skrevet 9. november 2022 Skikkelig smart siden damer ikke får følelser etter sex har jeg hørt. Anonymkode: b4521...17e 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #23 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Skikkelig smart siden damer ikke får følelser etter sex har jeg hørt. Anonymkode: b4521...17e 🙄 Anonymkode: a51f8...141
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #24 Skrevet 9. november 2022 5 hours ago, Gorgonzola said: Jeg tror, understreker tror, slike fantasier som du her lanserer (det er da vitterlig cuckold fantasi?) alltid kommer fra mannen i paret. Om kona hadde slike fantasier (kvinner, hjelp meg - har noen av dere fantasert om den settingen?) så sitter det sannsynligvis svært langt inne å foreslå det. Nettopp fordi det er hun, og ikke han, som skal flørte med og (eventuelt) ha sex med en annen mann. Tenk motsatt gutter; hvor mange av dere ville foreslått for madammen at du skal flørte med/sjekke opp/ha sex med ei sexy dame mens din egen dame må vente et annet sted? Skjer ikke. Og - er det virkelig slik at dere begge fantaserer om dette og tenner på det eller er du som har lansert fantasien og hun blir med på den, kanskje av litt nysgjerrighet og etter hvert kanskje også tenker at hun (i beste fall) profiterer på frihet, tillit og ikke minst muligheten til tilfredsstillende "ulovlig" sex med velsignelse mens du egentlig tenner på at andre begjærer henne og/eller at hun er din slutty tøs? Det er vel ikke nødvendigvis det samme? I mitt hode ligger det en form for ydmykelse, og dermed cuckold aspekt, i denne settingen, fordi: Han trer til side (holder seg i baren), hun "foretrekker" en annen og den fremmede/andre mannen vil kunne oppleve/tolke (rolle)spillet dithen at han kan ha en annen manns kone for seg selv, gjøre "hva han vil" med henne og triumfere over hennes mann (derav cuckold), litt sånn "se her din patetiske utilstrekkelige taper, hva jeg gir kona/hva kona heller vil ha". Eller overtolker jeg her nå? Tror mannen (i paret) virkelig skal tenke godt gjennom om han, i virkeligheten, vil bli opphisset av at hans dame flørter med andre menn og har sex med dem mens hans selv ikke får være med. Og i tillegg skal samme mann være påskrudd for aftercare med henne etterpå og undertrykke sortering av egne tanker, for ikke å skremme henne vekk fra dette. I tillegg ligger det vel en risiko i dette med tanke på at hun kan oppleve sex med andre som mye mer heftig enn med sin egen mann og dermed ikke bare dyrke, men kanskje også pushe den nyvunne frihet enda mer? Hun er vel også i en skvis med tanke å å skulle spille rollen som slutty kone som får andre menn til å gå av skaftet, være ertende og nektende/dominant overfor sin mann mens hun "foretrekker" en annen og kanskje deretter må være like flørtete og slutty for sin partner slik at han også profiterer på at han har fått en (enda) kåtere kone og dermed også blir ivrig på å fortsette leken? Jeg tror personlig dette på sikt ikke funker, kanskje som et eksperiment en gang eller to, i en kort periode og som en felles opplevelse for minneboka men de som babler om dette som en livsstil; den tror jeg ikke på. Fordi mannen permanent må ha en slagside mot å bli ydmyket og mitt kvinnesyn er ikke bedre enn jeg tror kvinner vil gå lei og finne en mer standard mann med noe mer alfa trekk. At kvinnen liggr med en annen mann enn partneren sin har jeg null tro på er en fantasi som kun mannen har. Det er jo kun her inne på KG hvor man ønsker å fremstå så dydig og moralsk at man later som man aldri fantaserer eller drømmer om å få seg er knull av en fremmed mann. Anonymkode: cfbd5...1b1 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #25 Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): At kvinnen liggr med en annen mann enn partneren sin har jeg null tro på er en fantasi som kun mannen har. Det er jo kun her inne på KG hvor man ønsker å fremstå så dydig og moralsk at man later som man aldri fantaserer eller drømmer om å få seg er knull av en fremmed mann. Anonymkode: cfbd5...1b1 Nå har vel de fleste kvinner i dag, knullet med en fremmed mann. Og ofte er det også nedtur. Anonymkode: f9cba...a7f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #26 Skrevet 10. november 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Nå har vel de fleste kvinner i dag, knullet med en fremmed mann. Og ofte er det også nedtur. Anonymkode: f9cba...a7f Det er stort sett her inne på KG jeg hører at kvinner er misfornøyde med tilfeldig sex. Tror det har mest å gjøre med hvilken type tilfeldig sex og hvilke menn dere har adgang til. Anonymkode: cfbd5...1b1 1 1
MuffinStud Skrevet 10. november 2022 #27 Skrevet 10. november 2022 Jeg synes det er en ironisk distanse mellom den gode kommunikasjonen cuck'en insisterer på at han legger til grunn for evt cuckolding og hvor fortreffelig han insisterer på at dette er for sin kvinnelige partner...... Det virker som det ofte er åpen og ærlig enveiskommunikasjon det er snakk om. Er det en grunn til at han tror at appetitten hennes for fremmede menn må ha tatt seg betraktelig opp etter at hun sluttet å være singel? Eller er det slik han bestemmer seg for at det er på egen hånd? Ja, hun lå med flere før hun ble sammen med deg. Men hvis du tar bort den sexen hun hadde i mangel av et forhold og i søken etter et forhold..... så er det ikke sikkert det er så mye igjen som kun dreide seg om ren lyst etter noe fremmed. Så at du nå gir henne "frie tøyler" er kanskje et begrep som handler mer om mannens psykologi enn hennes. Behovet hennes for å bli objektivisert virker også som er sterkt overdrevet. Hun blir objektivisert bare hun går ut døra. På alt av cuckolding videoer jeg har sett, så er hotwife en svært aktiv rolle. Hun er sminket og preppet. Hun opptrer. Dette mens cuckolden er omtrent like passiv som en potetsekk. Jeg ser ikke dette som noe kvinner generelt higer etter. Det er klart det finnes gode cuckolding relasjoner og par som har funnet en livsstil som passer de. Men jeg synes at cuckolding sine "selling points" på forumet bommer fælt på hva jeg tror kvinner generelt skulle kjenne seg igjen i. 2 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #28 Skrevet 10. november 2022 Kjenner 2 menn som angrer på cuckolding. De forlot damene sine etter hvert fordi de ikke tålte det lenger. Anonymkode: ec557...2db 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #29 Skrevet 10. november 2022 6 hours ago, MuffinStud said: Jeg synes det er en ironisk distanse mellom den gode kommunikasjonen cuck'en insisterer på at han legger til grunn for evt cuckolding og hvor fortreffelig han insisterer på at dette er for sin kvinnelige partner...... Det virker som det ofte er åpen og ærlig enveiskommunikasjon det er snakk om. Er det en grunn til at han tror at appetitten hennes for fremmede menn må ha tatt seg betraktelig opp etter at hun sluttet å være singel? Eller er det slik han bestemmer seg for at det er på egen hånd? Ja, hun lå med flere før hun ble sammen med deg. Men hvis du tar bort den sexen hun hadde i mangel av et forhold og i søken etter et forhold..... så er det ikke sikkert det er så mye igjen som kun dreide seg om ren lyst etter noe fremmed. Så at du nå gir henne "frie tøyler" er kanskje et begrep som handler mer om mannens psykologi enn hennes. Behovet hennes for å bli objektivisert virker også som er sterkt overdrevet. Hun blir objektivisert bare hun går ut døra. På alt av cuckolding videoer jeg har sett, så er hotwife en svært aktiv rolle. Hun er sminket og preppet. Hun opptrer. Dette mens cuckolden er omtrent like passiv som en potetsekk. Jeg ser ikke dette som noe kvinner generelt higer etter. Det er klart det finnes gode cuckolding relasjoner og par som har funnet en livsstil som passer de. Men jeg synes at cuckolding sine "selling points" på forumet bommer fælt på hva jeg tror kvinner generelt skulle kjenne seg igjen i. Rimelig langt innlegg, og får kun ut av det egentlig at du ikke har satt deg inn i hverken cuckolding eller hotwifing. Som du tydeligvis tror er det samme. Hele innlegget ditt oser av at du synes menn er egoister og damer dydige som egentlig helst vil ha vanilla sex med øyekontakt med sin mangeårige partner. Det er bare tøys. Anonymkode: cfbd5...1b1 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #30 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner 2 menn som angrer på cuckolding. De forlot damene sine etter hvert fordi de ikke tålte det lenger. Anonymkode: ec557...2db Det gjør eksen til dama også. The 🐃 Anonymkode: 87a3c...215 1
Cuckold Skrevet 10. november 2022 #31 Skrevet 10. november 2022 (endret) On 11/9/2022 at 5:46 PM, Gorgonzola said: Jeg tror, understreker tror, slike fantasier som du her lanserer (det er da vitterlig cuckold fantasi?) alltid kommer fra mannen i paret. Om kona hadde slike fantasier (kvinner, hjelp meg - har noen av dere fantasert om den settingen?) så sitter det sannsynligvis svært langt inne å foreslå det. Nettopp fordi det er hun, og ikke han, som skal flørte med og (eventuelt) ha sex med en annen mann. Tenk motsatt gutter; hvor mange av dere ville foreslått for madammen at du skal flørte med/sjekke opp/ha sex med ei sexy dame mens din egen dame må vente et annet sted? Skjer ikke. Og - er det virkelig slik at dere begge fantaserer om dette og tenner på det eller er du som har lansert fantasien og hun blir med på den, kanskje av litt nysgjerrighet og etter hvert kanskje også tenker at hun (i beste fall) profiterer på frihet, tillit og ikke minst muligheten til tilfredsstillende "ulovlig" sex med velsignelse mens du egentlig tenner på at andre begjærer henne og/eller at hun er din slutty tøs? Det er vel ikke nødvendigvis det samme? I mitt hode ligger det en form for ydmykelse, og dermed cuckold aspekt, i denne settingen, fordi: Han trer til side (holder seg i baren), hun "foretrekker" en annen og den fremmede/andre mannen vil kunne oppleve/tolke (rolle)spillet dithen at han kan ha en annen manns kone for seg selv, gjøre "hva han vil" med henne og triumfere over hennes mann (derav cuckold), litt sånn "se her din patetiske utilstrekkelige taper, hva jeg gir kona/hva kona heller vil ha". Eller overtolker jeg her nå? Tror mannen (i paret) virkelig skal tenke godt gjennom om han, i virkeligheten, vil bli opphisset av at hans dame flørter med andre menn og har sex med dem mens hans selv ikke får være med. Og i tillegg skal samme mann være påskrudd for aftercare med henne etterpå og undertrykke sortering av egne tanker, for ikke å skremme henne vekk fra dette. I tillegg ligger det vel en risiko i dette med tanke på at hun kan oppleve sex med andre som mye mer heftig enn med sin egen mann og dermed ikke bare dyrke, men kanskje også pushe den nyvunne frihet enda mer? Hun er vel også i en skvis med tanke å å skulle spille rollen som slutty kone som får andre menn til å gå av skaftet, være ertende og nektende/dominant overfor sin mann mens hun "foretrekker" en annen og kanskje deretter må være like flørtete og slutty for sin partner slik at han også profiterer på at han har fått en (enda) kåtere kone og dermed også blir ivrig på å fortsette leken? Jeg tror personlig dette på sikt ikke funker, kanskje som et eksperiment en gang eller to, i en kort periode og som en felles opplevelse for minneboka men de som babler om dette som en livsstil; den tror jeg ikke på. Fordi mannen permanent må ha en slagside mot å bli ydmyket og mitt kvinnesyn er ikke bedre enn jeg tror kvinner vil gå lei og finne en mer standard mann med noe mer alfa trekk. On 11/9/2022 at 6:12 PM, AnonymBruker said: Helt enig. Hilsen kvinne med erfaring fra cuckolding over mange år. Anonymkode: c47fd...3bd Hvis du har erfaring med dette over mange år, høres det jo ut som om du har praktisert dette som mer enn et eksperiment, mer enn «en gang eller to» eller i en kort periode? Men likevel er du enig i at det ikke kan kan praktiseres som livsstil over lang tid? Selv har jeg levd i flere cuckold-forhold, noen korte, et par virkelig lange, og jeg skal ikke underslå at det er farer forbundet med å godta en slik skjevhet. Siden jeg nylig har blitt singel kan jeg jo ikke skryte av at noen av forholdene har vart livet ut, men det gjelder jo for svært mange forhold, og jeg tror ikke cuckold-livsstilen bidro til noen av bruddene jeg har vært gjennom. Så kan det nok være at en mann som godtar skjevheten i denne livsstilen kan oppleve at hans hotwife (jeg velger å beholde den tradisjonelle betegnelsen selv om en del i senere tid har introdusert en betydning av cuckold-fetisjen som utelukker paret hotwife & cuckold) etter hvert får et annet syn på ham - jeg er med på at vi sjelden kaller en mann som lever i et gjensidig åpent forhold for en cuckold - og slik jeg ser det vil det å godta en skjevhet der hun har privilegier og friheter du ikke har ligge nær opp mot sadomasochismens lek med dikotomier som makt/avmakt, privilegert posisjon/underordnet posisjon. Og for egen del oppfatter jeg at det ligger en ydmykelse i å godta at andre menn kan hygge seg med henne, mens jeg aldri ville få røre deres dame - om de har noen. Mer ydmykelse enn dette trengs egentlig ikke. Så selv om det også ofte vil være en mulighet for at en eller flere av de menn hun ligger med viser seg å gi henne enda heftigere seksuelle opplevelser enn det hun har med meg, vil dette ikke være en nødvendig ingrediens, det kan skje, og sannsynligheten er relativt stor, som cuckold bør man nok være forberedt på det, men det er ikke noe som hører med som en nødvendig ingrediens i ethvert cuckold-forhold. I hvert fall ikke slik jeg oppfatter det. Det finnes kvinner som fint kan leve med at mannen har en slik underlegen rolle og på sett og vis mister ansikt overfor hennes elskere og andre innvidde. Uten å gå i detalj kan jeg avsløre at problemet i et av mine lengste forhold (som hele tiden var et cuckold-hotwife-forhold) nok snarere var at jeg med min personlighet utfordret hennes behov for å dominere i det daglige. Vi hadde antagelig gått bedre sammen om jeg ikke bare tente på skjevheten i det seksuelle, men lot henne styre på alle plan. Så alle kvinner er ikke like. Endret 10. november 2022 av Cuckold 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #32 Skrevet 10. november 2022 Risikosport. Hadde helt mistet tenningen på mannen om han skulle sittet som en dott mens jeg hadde sex med andre? Da er han jo ikke mann. Ingen å respektere. Tenker dette må være for slike sjeldne forhold hvor mannen vil bli ydmyket, og kvinnen liker ydmyke han. Anonymkode: 5fac2...987 1 1
Cuckold Skrevet 10. november 2022 #33 Skrevet 10. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Risikosport. Hadde helt mistet tenningen på mannen om han skulle sittet som en dott mens jeg hadde sex med andre? Da er han jo ikke mann. Ingen å respektere. Tenker dette må være for slike sjeldne forhold hvor mannen vil bli ydmyket, og kvinnen liker ydmyke han. Anonymkode: 5fac2...987 Ja, for meg har det aldri vært noen tvil om at dette oppleves som ydmykende. Og noe av det jeg finner en bittersøt glede i er å se den den lille overraskelsen hun opplever når hun første gang ser at jeg virkelig finner meg i det. Så lenge det er teori og noe vi har snakket litt om og brukt seksuelt, er det på et vis ufarlig, det tilhører ikke virkelighetens verden, men når det har skjedd og hun ser hvordan jeg godtar rollen og forholder meg til hennes elsker/elskere, vil hun uunngåelig få et litt annet syn på meg.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #34 Skrevet 10. november 2022 Gorgonzola skrev (På 9.11.2022 den 17.46): Jeg tror, understreker tror, slike fantasier som du her lanserer (det er da vitterlig cuckold fantasi?) alltid kommer fra mannen i paret. Om kona hadde slike fantasier (kvinner, hjelp meg - har noen av dere fantasert om den settingen?) så sitter det sannsynligvis svært langt inne å foreslå det. Nettopp fordi det er hun, og ikke han, som skal flørte med og (eventuelt) ha sex med en annen mann. Tenk motsatt gutter; hvor mange av dere ville foreslått for madammen at du skal flørte med/sjekke opp/ha sex med ei sexy dame mens din egen dame må vente et annet sted? Skjer ikke. Og - er det virkelig slik at dere begge fantaserer om dette og tenner på det eller er du som har lansert fantasien og hun blir med på den, kanskje av litt nysgjerrighet og etter hvert kanskje også tenker at hun (i beste fall) profiterer på frihet, tillit og ikke minst muligheten til tilfredsstillende "ulovlig" sex med velsignelse mens du egentlig tenner på at andre begjærer henne og/eller at hun er din slutty tøs? Det er vel ikke nødvendigvis det samme? I mitt hode ligger det en form for ydmykelse, og dermed cuckold aspekt, i denne settingen, fordi: Han trer til side (holder seg i baren), hun "foretrekker" en annen og den fremmede/andre mannen vil kunne oppleve/tolke (rolle)spillet dithen at han kan ha en annen manns kone for seg selv, gjøre "hva han vil" med henne og triumfere over hennes mann (derav cuckold), litt sånn "se her din patetiske utilstrekkelige taper, hva jeg gir kona/hva kona heller vil ha". Eller overtolker jeg her nå? Tror mannen (i paret) virkelig skal tenke godt gjennom om han, i virkeligheten, vil bli opphisset av at hans dame flørter med andre menn og har sex med dem mens hans selv ikke får være med. Og i tillegg skal samme mann være påskrudd for aftercare med henne etterpå og undertrykke sortering av egne tanker, for ikke å skremme henne vekk fra dette. I tillegg ligger det vel en risiko i dette med tanke på at hun kan oppleve sex med andre som mye mer heftig enn med sin egen mann og dermed ikke bare dyrke, men kanskje også pushe den nyvunne frihet enda mer? Hun er vel også i en skvis med tanke å å skulle spille rollen som slutty kone som får andre menn til å gå av skaftet, være ertende og nektende/dominant overfor sin mann mens hun "foretrekker" en annen og kanskje deretter må være like flørtete og slutty for sin partner slik at han også profiterer på at han har fått en (enda) kåtere kone og dermed også blir ivrig på å fortsette leken? Jeg tror personlig dette på sikt ikke funker, kanskje som et eksperiment en gang eller to, i en kort periode og som en felles opplevelse for minneboka men de som babler om dette som en livsstil; den tror jeg ikke på. Fordi mannen permanent må ha en slagside mot å bli ydmyket og mitt kvinnesyn er ikke bedre enn jeg tror kvinner vil gå lei og finne en mer standard mann med noe mer alfa trekk. TS her. Du har et langt innlegg, som jeg skal forsøke å svare ut. Som sagt er nok overskriften feil, det er hotwife det er snakk om og ikke cuckold. Vi har ingen ydmykelse i bildet. Jeg tenner rett og slett på at kona er kåt og frigjort, og like mye at andre menn syns hun er attraktiv. For min del kunne vi like gjerne hatt trekant, men fruen er redd det blir for mye styr og er redd for at det blir forstyrrende å ha 2 samtidig. Hun er åpen for at vi evt tar henne på tur. Jeg har tidligere praktisert partnerbytte og trekant (mmf og ffm) og 4 stk (mmff). Jeg oppdaget at jeg likte at exdama hadde besøk like godt som å dra til elskerinnen min (vi swingte med et par). Jeg har pratet med kona om mine erfaringer, men hun er for sjalu til å dele meg - og det er greit. Hun er en litt flørtete type på fest og tenner på tanken om å ha friheten til å gå litt lenger enn vanlig. Vi har fantasert om dette i et par tre år, men bl.a. pga korona har det vært få anledninger. Vi har flere ganger vært åpne for at det kan skje på hotelltur eller festival, men det er ikke de rette typene som har vært frempå. Kona er kanskje litt kresen, men er de for unge, gamle eller eplekjekke tenner hun ikke. Ironisk nok er det jeg som har fått mest match og ble sjekket opp av ei skikkelig blid og trivelig lita snelle på festival. Vi danset og flørtet og jeg hadde nok muligheten på henne, men ikke tillatelse fra kona. Etterpå hadde kona og jeg det ganske hett og sa at hun skjønner greia med å tenne på at andre har lyst på partneren din. Anonymkode: a8bb2...7fb
Cuckold Skrevet 10. november 2022 #35 Skrevet 10. november 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: TS her. Du har et langt innlegg, som jeg skal forsøke å svare ut. Som sagt er nok overskriften feil, det er hotwife det er snakk om og ikke cuckold. Vi har ingen ydmykelse i bildet. Jeg tenner rett og slett på at kona er kåt og frigjort, og like mye at andre menn syns hun er attraktiv. For min del kunne vi like gjerne hatt trekant, men fruen er redd det blir for mye styr og er redd for at det blir forstyrrende å ha 2 samtidig. Hun er åpen for at vi evt tar henne på tur. Jeg har tidligere praktisert partnerbytte og trekant (mmf og ffm) og 4 stk (mmff). Jeg oppdaget at jeg likte at exdama hadde besøk like godt som å dra til elskerinnen min (vi swingte med et par). Jeg har pratet med kona om mine erfaringer, men hun er for sjalu til å dele meg - og det er greit. Hun er en litt flørtete type på fest og tenner på tanken om å ha friheten til å gå litt lenger enn vanlig. Vi har fantasert om dette i et par tre år, men bl.a. pga korona har det vært få anledninger. Vi har flere ganger vært åpne for at det kan skje på hotelltur eller festival, men det er ikke de rette typene som har vært frempå. Kona er kanskje litt kresen, men er de for unge, gamle eller eplekjekke tenner hun ikke. Ironisk nok er det jeg som har fått mest match og ble sjekket opp av ei skikkelig blid og trivelig lita snelle på festival. Vi danset og flørtet og jeg hadde nok muligheten på henne, men ikke tillatelse fra kona. Etterpå hadde kona og jeg det ganske hett og sa at hun skjønner greia med å tenne på at andre har lyst på partneren din. Anonymkode: a8bb2...7fb Jeg tror som sagt ikke cuckold-begrepet nødvendigvis innebærer så mye mer skjevhet eller større ydmykelse enn dette at han vil holde seg trofast mot henne, mens hun har sex med andre. Menn i gjensidig åpne forhold kaller seg ikke cuckolds, men det trenger ikke være mer ydmykelse her enn det skjevheten i et halvåpent forhold medfører. Hverken kvinnen eller hennes elskere trenger å være dominante, og ingen av dem trenger å gjøre noe annet for å ydmyke mannen hennes enn å ha sex. Og sexen kan de ha fordi de tenner på hverandre, ikke for å ydmyke mannen hennes. En hotwife er gjerne forstått som en kvinne som med sin manns velsignelse har sex med andre. Så menn med cuckold-fetisj vil være på jakt etter en hotwife. Så lenge hun har sex med andre i et forhold der han forventes å holde seg tro mot henne vil han kunne oppleve spenning som cuckold. 2
Ingv38 Skrevet 11. november 2022 #36 Skrevet 11. november 2022 Jeg tror typen kan ha en turn on på noe sånt.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #37 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS her. Du har et langt innlegg, som jeg skal forsøke å svare ut. Som sagt er nok overskriften feil, det er hotwife det er snakk om og ikke cuckold. Vi har ingen ydmykelse i bildet. Jeg tenner rett og slett på at kona er kåt og frigjort, og like mye at andre menn syns hun er attraktiv. For min del kunne vi like gjerne hatt trekant, men fruen er redd det blir for mye styr og er redd for at det blir forstyrrende å ha 2 samtidig. Hun er åpen for at vi evt tar henne på tur. Jeg har tidligere praktisert partnerbytte og trekant (mmf og ffm) og 4 stk (mmff). Jeg oppdaget at jeg likte at exdama hadde besøk like godt som å dra til elskerinnen min (vi swingte med et par). Jeg har pratet med kona om mine erfaringer, men hun er for sjalu til å dele meg - og det er greit. Hun er en litt flørtete type på fest og tenner på tanken om å ha friheten til å gå litt lenger enn vanlig. Vi har fantasert om dette i et par tre år, men bl.a. pga korona har det vært få anledninger. Vi har flere ganger vært åpne for at det kan skje på hotelltur eller festival, men det er ikke de rette typene som har vært frempå. Kona er kanskje litt kresen, men er de for unge, gamle eller eplekjekke tenner hun ikke. Ironisk nok er det jeg som har fått mest match og ble sjekket opp av ei skikkelig blid og trivelig lita snelle på festival. Vi danset og flørtet og jeg hadde nok muligheten på henne, men ikke tillatelse fra kona. Etterpå hadde kona og jeg det ganske hett og sa at hun skjønner greia med å tenne på at andre har lyst på partneren din. Anonymkode: a8bb2...7fb Stakkars kona di. Du sier hun er sjalu og ikke vil dele deg. Likevel holder du på slik. Dette kommer jo ikke til å ende godt Anonymkode: 0ddca...aa7 2
Gorgonzola Skrevet 11. november 2022 #38 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (På 9.11.2022 den 22.57): At kvinnen liggr med en annen mann enn partneren sin har jeg null tro på er en fantasi som kun mannen har. Det er jo kun her inne på KG hvor man ønsker å fremstå så dydig og moralsk at man later som man aldri fantaserer eller drømmer om å få seg er knull av en fremmed mann. Tror du misforstår meg litt her. Jeg forsøkte å svare på den settingen TS forklarte var hans (og deres) fantasi. Dette handlet ikke om at kvinner er dydige og aldri ønsker seg/fantaserer om sex med andre men det er en viss forskjell på "likeverdig" spill avtalt mellom et par kontra den beskrivelsen jeg tolket TS sin fantasi som, der hun kan gjøre "hva hun vil" men ikke han. AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS her. Du har et langt innlegg, som jeg skal forsøke å svare ut.SSom sagt er nok overskriften feil, det er hotwife det er snakk om og ikke cuckold. Vi har ingen ydmykelse i bildet. Jeg tenner rett og slett på at kona er kåt og frigjort, og like mye at andre menn syns hun er attraktiv. For min del kunne vi like gjerne hatt trekant, men fruen er redd det blir for mye styr og er redd for at det blir forstyrrende å ha 2 samtidig. Hun er åpen for at vi evt tar henne på tur. Jeg har tidligere praktisert partnerbytte og trekant (mmf og ffm) og 4 stk (mmff). Jeg oppdaget at jeg likte at exdama hadde besøk like godt som å dra til elskerinnen min (vi swingte med et par). Jeg har pratet med kona om mine erfaringer, men hun er for sjalu til å dele meg - og det er greit. Hun er en litt flørtete type på fest og tenner på tanken om å ha friheten til å gå litt lenger enn vanlig. Vi har fantasert om dette i et par tre år, men bl.a. pga korona har det vært få anledninger. Vi har flere ganger vært åpne for at det kan skje på hotelltur eller festival, men det er ikke de rette typene som har vært frempå. Kona er kanskje litt kresen, men er de for unge, gamle eller eplekjekke tenner hun ikke. Ironisk nok er det jeg som har fått mest match og ble sjekket opp av ei skikkelig blid og trivelig lita snelle på festival. Vi danset og flørtet og jeg hadde nok muligheten på henne, men ikke tillatelse fra kona. Etterpå hadde kona og jeg det ganske hett og sa at hun skjønner greia med å tenne på at andre har lyst på partneren din. Anonymkode: a8bb2...7fb Takk for utdyping og forklaring, den ga et noe mer nyansert bilde på hva dere begge liker og det fremstår som dere har godt avklarte "grenser" og er samstemte på hva som kan være berikende. Kos dere😎😘
Vera Skrevet 11. november 2022 #39 Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Det er stort sett her inne på KG jeg hører at kvinner er misfornøyde med tilfeldig sex. Tror det har mest å gjøre med hvilken type tilfeldig sex og hvilke menn dere har adgang til. Anonymkode: cfbd5...1b1 Da jeg var singel - kunne jeg velge og vrake blant menn. Jeg vet at jeg var attraktiv. For meg er det ikke riktig å ha tilfeldig sex, fordi jeg forbinder sex med nærhet og kjærlighet. Det har heller ingenting med religion å gjøre da jeg ikke er kristen. Kan ikke folk snart lære seg at alle er forskjellige, og respektere det? Slutt å shame og generalisere ting som ikke passer inn i ditt narrativ. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #40 Skrevet 11. november 2022 27 minutter siden, Vera said: Da jeg var singel - kunne jeg velge og vrake blant menn. Jeg vet at jeg var attraktiv. For meg er det ikke riktig å ha tilfeldig sex, fordi jeg forbinder sex med nærhet og kjærlighet. Det har heller ingenting med religion å gjøre da jeg ikke er kristen. Kan ikke folk snart lære seg at alle er forskjellige, og respektere det? Slutt å shame og generalisere ting som ikke passer inn i ditt narrativ. Det er jo denne kunstige forbindelsen folk lager seg mellom sex og kjærlighet som skaper stortsett alle problemer i dagens samliv. Nettopp fordi det er kunstig. Og det har nok sitt opphav i at man har et bekreftelsesbehov man ikke får dekt og tror at seksuell eksklusivitet skal plastre det sammen. 9 hours ago, AnonymBruker said: Risikosport. Hadde helt mistet tenningen på mannen om han skulle sittet som en dott mens jeg hadde sex med andre? Da er han jo ikke mann. Ingen å respektere. Tenker dette må være for slike sjeldne forhold hvor mannen vil bli ydmyket, og kvinnen liker ydmyke han. Anonymkode: 5fac2...987 Hvor står der at han skal sitte som en dott? Han kan jo fint sitte å nyte synet av deg bli pult. Det er det strengt tatt heller noe maskulint over. At man har selvkontroll og kan kose seg med kvinnens nytelse uten at man blir et sjalu lite barn som legger all sin selvverdi i at kona kun har sex med han. Slike menn tenner dere jo heller ikke på. Anonymkode: cfbd5...1b1 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå