Gå til innhold

Har Bik Bok mer kvalitetsklær enn Hennes & Mauritz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe en joggebukse og ser at Hennes og Mauritz har en bukse til 199,- mens Bik Bok koster 399,-

Begge er grå og ser ganske like ut, og lurer nå på hvorfor BikBok er dobbelt så dyr.

Noen som vet?

Anonymkode: 98e90...40a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet er forskjellig, ikke kvaliteten.

Skrevet

Vil si kvaliteten er veldig  lik.

Anonymkode: 49c14...c08

Skrevet

Samme kvalitet👍🏼

Anonymkode: 3835a...bf6

Skrevet

Så egentlig betaler jeg dobbel pris på BikBok som er helt unødvendig?

Ts

• Liker 1
Skrevet

Små, korte, og dårlig stoff hos begge. På det aller meste. Vil si de stiller ganske likt.

Anonymkode: e8e51...8c4

Skrevet

Takk for info 👌

Da kjøper jeg på Hennes og Mauritz og sparer 200 kroner.

Ts

Skrevet

Har du mulighet for å se hva buksene er laget av? Er det 100% bomull eller har de blandet i noe? Ville hatt mest mulig bomull i.

Anonymkode: 46d51...715

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du mulighet for å se hva buksene er laget av? Er det 100% bomull eller har de blandet i noe? Ville hatt mest mulig bomull i.

Anonymkode: 46d51...715

99% bomull i H&M buksa og 68% i Bik Bok buksa. Det vil si at H&M buksa holder dårligere på formen.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Blir jo litt subjektiv opplevelse, men opplever BikBok som dårligere kvalitet, mye stygge sømmer. Det er også laget mer for et yngre publikum, så for meg som er høy dame så blir det mye der som er for smått og kort. Så foretrekker passform til HM, men det er jo meg da.

• Liker 1
Skrevet

Samme kvalitet.

Skrevet

Samme drittkvalitet

Anonymkode: a7bac...d3e

Skrevet
Cuntzilla skrev (14 minutter siden):

Blir jo litt subjektiv opplevelse, men opplever BikBok som dårligere kvalitet, mye stygge sømmer. Det er også laget mer for et yngre publikum, så for meg som er høy dame så blir det mye der som er for smått og kort. Så foretrekker passform til HM, men det er jo meg da.

Buksen er til en jente på 13 år.

Ts

Skrevet

Synes det meste fra HM har elendig kvalitet, særlig klær i "joggestoff". Hadde helt klart valgt BikBok.

Anonymkode: 1f52c...b28

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

99% bomull i H&M buksa og 68% i Bik Bok buksa. Det vil si at H&M buksa holder dårligere på formen.

Ts

Det er jo mye bedre med 99% bomull? :klo:

Anonymkode: 3294e...d06

• Liker 3
Skrevet
Cuntzilla skrev (5 timer siden):

Jeg er petit og finner aldri klær på bikbok, ikke at det er en butikk jeg frekventerer, men de gangene jeg er innom er ALT for stort og langt for sånne lave folk som meg. Virker som at det er en butikk for de som er høye. 

Anonymkode: 4f42f...ace

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke med joggebukser, men jeans synes jeg er bedre på bikbok enn HM

Anonymkode: 32d2c...b3f

Skrevet

HM har jo noe kvalitet innimellom, kasjmir feks. Vet ikke om det er noe sånt på BikBok?

Anonymkode: bfb56...476

• Liker 1
Skrevet

Samme kvalitet,etter min mening.

Skrevet

Nei, omvendt. H&M er generelt bedre i kvaliteten enn BIKBOK, men du må lese på lappen og hva klærne inneholder. BIKBOK har mye polyesterblandinger og de nupper som tusan etter få vasker. 

Anonymkode: 6099a...9ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...