AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #101 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har ikke barn selv, jobber i barnehage på småbarnsavdeling. Og ALLE barn er nydelige på hver sin egen måte, spiller ingen rolle om de har briller, rødt hår, er tynn eller overvektig, er gutt eller jente, indisk eller engelsk - uskyldige er de alle som en og nydelige på sin måte alle som en. Og når man blir kjent med disse små herlige, rampete, viljesterke personlighetene så blir man bare så uendelig glad i dem, og det gjør dem enda nydelige. Anonymkode: 7ad25...d4f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 7. november 2022 #102 Del Skrevet 7. november 2022 Ryddet for brukerdebatt og opphavsrett. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #103 Del Skrevet 7. november 2022 Ja da, alle barn er nydelige, og alle foreldre elsker barna sine. Jeg tror det TS (og ihvertfall jeg) reagerer på er foreldre som UTAD skryter av hvor vakre barn de har. For det første er det litt dårlig stil, fordi det er nesten som å skryte av seg selv. Og det blir som en fisking etter komplimenter. Og hvem kan være uenige i at lille Lise er uvanlig pen? (annet enn i sitt stille sinn). For det andre er det feil å fokusere så mye på utseende. Det bidrar til å gjøre barna selvbevisste på feil måte. Og. Selv de (objektivt) vakreste barn kan dessuten vokse det av seg og omvendt. Så blås i å mase om hvor vakre barn dere har. Tenk det for dere selv, men elsk barna deres ubetinget. Anonymkode: b6a84...c5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 7. november 2022 #104 Del Skrevet 7. november 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): Ja det er jo sant. Nå tenkte jeg på at der er vanlig å være oppmerksomhetsøkende da Oh yes. Alt for likes. Desverre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #105 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så mange som legger ut bilde med tekst «verdens fineste Pia», «verdens søteste Hans», «verdens vakreste Grete» osv… Og mange ganger får jeg nesten kaffen i halsen, barna er da sannelig ikke søte! Klarer ikke dere foreldre å se det selv? Om barnet ditt har tannregulering, rødt hår, masse fregner og stor nese eller noe- ser dere ikke det? Skjønner at dere er glad i barnet og synes det er søtt, men skjønner dere ikke at andre kanskje ikke synes det? 😆 Anonymkode: c476c...bd3 Nå er min 1 år, men nei jeg klarer ikke se det. Jeg syns barnet mitt er søtere enn alle andres! Og jeg skjønner at det ikke er slik, men jeg syns helt ærlig at barnet mitt er søtere enn alle andre barn! Anonymkode: cad73...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #106 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har ingen problemer med å skjønne foreldres følelser overfor barna sine, selv om vi andre ikke klarer å se at podene er noe annet enn snørrunger. Det jeg sliter med å forstå, er usympatiske folk med grusom personlighet (og unnskyld meg, er mindre pene i tillegg) og som LIKEVEL har partner som overøser dem med komplimenter, kaller dem for verdens vakreste/skjønning osv. Det er fint at alle kan ha noen som er glade i dem, men gud bedre, jeg har ofte etterlyst gangsyn og objektivitet inni meg når jeg ser kjærlighetserklæringene enkelte får. Det er snakk om nynazister, voldsmenn, sutrepaver, ha utseende som kan skremme de fleste, men verdens vakreste er de likevel i noens øyne. Anonymkode: f77b6...4c1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #107 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå er min 1 år, men nei jeg klarer ikke se det. Jeg syns barnet mitt er søtere enn alle andres! Og jeg skjønner at det ikke er slik, men jeg syns helt ærlig at barnet mitt er søtere enn alle andre barn! Anonymkode: cad73...287 Ja,det blir jo litt på samme måte som at min mamma er den beste mammaen,og alle andre som sier det samme om sin mamma bare lyver 😊 Anonymkode: f6b45...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lafamiglia Skrevet 7. november 2022 #108 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så mange som legger ut bilde med tekst «verdens fineste Pia», «verdens søteste Hans», «verdens vakreste Grete» osv… Og mange ganger får jeg nesten kaffen i halsen, barna er da sannelig ikke søte! Klarer ikke dere foreldre å se det selv? Om barnet ditt har tannregulering, rødt hår, masse fregner og stor nese eller noe- ser dere ikke det? Skjønner at dere er glad i barnet og synes det er søtt, men skjønner dere ikke at andre kanskje ikke synes det? 😆 Anonymkode: c476c...bd3 Min mellomste hadde en periode hvor hen hadde masse eksem/utslett pluss at mesteparten av det første babyhåret var slitt av. I tillegg var ørene nesten alltid mørkerøde og så litt utstående ut. Aldri har hen vært vakrere enn i akkurat den perioden 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #109 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg kjenner til en mor som ikke har denne egenskapen. To ganger har hun forsøkt å ta livet av barnet sitt fordi hun lignet så mye på faren. Etter årevis med om og men har hun nå eneomsorgen for dette barnet. *grøss* Anonymkode: 78421...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #110 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja,det blir jo litt på samme måte som at min mamma er den beste mammaen,og alle andre som sier det samme om sin mamma bare lyver 😊 Anonymkode: f6b45...07d Og slik kan det egentlig bare være 😊 Anonymkode: cad73...287 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #111 Del Skrevet 7. november 2022 Lurer på det samme, men samtidig så gjør jeg det med hunden min Anonymkode: b67e9...d7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uglems Skrevet 7. november 2022 #112 Del Skrevet 7. november 2022 Sorry, men er du litt kort? Tror du det bare er utseende det går på? Sånn seriøst? Sånn rent hypotetisk, et barn med et ansikt som ikke når opp til skjønnhetsstandardene har ligget i morens mage i 9 mnd, hun har fått kjærlighet for barnet og bygget bånd til det samtidig som hun ser personligheten utvikle seg fra uke til uke.. For henne blir lille tjukke Truls med ørnenese og soleksem og konstant snørr i nesa den vakreste gutten i verden. Hvorfor? Det er biologisk, hun ser seg selv i ham og båndet mellom dem er ganske sterkt. De har vært igjennom mye sammen. Jeg vet dette blir litt dypt, var egentlig ikke meningen, men jeg blir litt revet med. Mange syns ikke barn er søte, og det er helt ok. Synes ikke alle barn er spesielt søte jeg heller, men jeg forstår veldig godt at foreldrene synes egne barn er de vakreste og nydeligste ungene i hele verden. Noe annet hadde vært merkelig. 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #113 Del Skrevet 7. november 2022 Uglems skrev (6 minutter siden): Sorry, men er du litt kort? Tror du det bare er utseende det går på? Sånn seriøst? Sånn rent hypotetisk, et barn med et ansikt som ikke når opp til skjønnhetsstandardene har ligget i morens mage i 9 mnd, hun har fått kjærlighet for barnet og bygget bånd til det samtidig som hun ser personligheten utvikle seg fra uke til uke.. For henne blir lille tjukke Truls med ørnenese og soleksem og konstant snørr i nesa den vakreste gutten i verden. Hvorfor? Det er biologisk, hun ser seg selv i ham og båndet mellom dem er ganske sterkt. De har vært igjennom mye sammen. Jeg vet dette blir litt dypt, var egentlig ikke meningen, men jeg blir litt revet med. Mange syns ikke barn er søte, og det er helt ok. Synes ikke alle barn er spesielt søte jeg heller, men jeg forstår veldig godt at foreldrene synes egne barn er de vakreste og nydeligste ungene i hele verden. Noe annet hadde vært merkelig. Ja. Alle er enige om det. Denne tråden handler om de som proklamerer dette for allverden, noe noen kan synes blir litt kleint. Anonymkode: b6a84...c5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #114 Del Skrevet 8. november 2022 Vet veldig godt at jeg har et nydelig barn, og et barn som har mindre pent/ stygt. Får ikke gjort så mye med det, men må jo lære de begge at utseende ikke er det viktigste. Anonymkode: 416cf...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #115 Del Skrevet 8. november 2022 Hvis dette irriterer deg... Wow. Selvsagt synes alle foreldre at sitt barn er det vakreste. Helt naturlig og akkurat sånn det skal være. Anonymkode: 53fce...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #116 Del Skrevet 8. november 2022 introverten skrev (På 7.11.2022 den 16.16): Jeg har to barn. Et barn som er veldig pent og får mye positiv oppmerksomhet. Pene barn blir behandlet bedre. Det andre barnet mitt er mindre pent og har fødselsmerke i ansiktet som ødelegger utseendet. Jeg er bekymret for at mitt mindre pene barn skal klare seg i livet. Det mindre pene barnet mitt har alltid blitt mobbet for utsendet. Jeg har tatt med barnet mitt til fire forskjellige plastiske kirurger, men de kan ikke gjøre noe. Jeg er stolt når jeg er sammen med mitt pene barn og kjenner på en skam når jeg er sammen med mitt mindre pene barn. Fy faen. En ting er å innse at barnet ikke er så pent, noe helt annet å være så gjennområtten at man skammer seg over barnets utseende. Anonymkode: 15322...731 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #117 Del Skrevet 8. november 2022 Barnet mitt er helt nydelig🥰 objektivt sett. Anonymkode: 542a5...0b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #118 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 13.45): Er det opplest og vedtatt at rødt hår og fregner er stygt altså? Anonymkode: 8327e...7da Jeg syntes det kan være skikkelig fint på jenter! Har sett endel jenter med rødt hår og fregner som er virkelig vakre. min personlige mening. Anonymkode: dcaaa...b1c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #119 Del Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Og slik kan det egentlig bare være 😊 Anonymkode: cad73...287 Ja ,det bør jo egentlig være sånn 🙂 Anonymkode: f6b45...07d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #120 Del Skrevet 8. november 2022 Er jo fantastisk at foreldrene elsker barnet sitt ubetinget uavhengig av hva som feiler, hvordan det ser ut. Ville jo vært ille om alle elsket nabobarna fordi de er pene. Anonymkode: bec46...37c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå