AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Så mange som legger ut bilde med tekst «verdens fineste Pia», «verdens søteste Hans», «verdens vakreste Grete» osv… Og mange ganger får jeg nesten kaffen i halsen, barna er da sannelig ikke søte! Klarer ikke dere foreldre å se det selv? Om barnet ditt har tannregulering, rødt hår, masse fregner og stor nese eller noe- ser dere ikke det? Skjønner at dere er glad i barnet og synes det er søtt, men skjønner dere ikke at andre kanskje ikke synes det? 😆 Anonymkode: c476c...bd3 20 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin70 Skrevet 7. november 2022 #2 Del Skrevet 7. november 2022 Les eventyret om "myrsnipa" du. Eventyret om myrsnipa De fleste skriver nok dette også med et glimt i øyet. 21 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #3 Del Skrevet 7. november 2022 Biologien er heldigvis sånn at man ikke ser slikt selv, nei. Du virker utrolig umoden i innlegget ditt. Anonymkode: 4c7c1...327 98 4 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #4 Del Skrevet 7. november 2022 Selvsagt er de vakre, søte, fine. Alle er da det! Jeg skjønner at andre synes sine er bedre en mine, det er bare sånn det er og sånn det skal være. Jeg skjønner at noen kanskje ikke liker mine i det hele tatt, ikke alle liker barn. Slutt å tenk negativt om andre så får du det bedre selv. Anonymkode: e186f...0c7 45 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): skjønner dere ikke at andre kanskje ikke synes det? Skjønner ikke du at "verdens søteste" er et uttrykk de bruker for å beskrive at barnet i deres egne øyne er verdens søteste? Anonymkode: 7caff...2a1 36 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. november 2022 #6 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har ikke barn og syns innlegget ditt er patetisk og tåpelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Del Skrevet 7. november 2022 Get a life 🤷♀️ Anonymkode: ec21a...5fb 18 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Del Skrevet 7. november 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke barn og syns innlegget ditt er patetisk og tåpelig. Samme her, og helt enig. Håper ikke at folk med barn tror at alle barnløse tenker sånn som ts. Anonymkode: f6b45...07d 21 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Del Skrevet 7. november 2022 Biologien er slik at man ser etter kjenntegn fra egen familie. Og da synes man gjerne at barn families kjennetegn er søtest. Det betyr dermed at hvem som er søte og ikke varierer fra person til person. Tenk for en kjedelig verden dersom alle var like... Anonymkode: 6b956...3b5 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Del Skrevet 7. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så mange som legger ut bilde med tekst «verdens fineste Pia», «verdens søteste Hans», «verdens vakreste Grete» osv… Og mange ganger får jeg nesten kaffen i halsen, barna er da sannelig ikke søte! Klarer ikke dere foreldre å se det selv? Om barnet ditt har tannregulering, rødt hår, masse fregner og stor nese eller noe- ser dere ikke det? Skjønner at dere er glad i barnet og synes det er søtt, men skjønner dere ikke at andre kanskje ikke synes det? 😆 Anonymkode: c476c...bd3 Jeg er faktisk helt enig. Litt merkelig det der. Vi hadde verdens styggeste guttebaby. Altså, det var helt latterlig. Han hadde virkelig ikke utseende med seg. Lo godt når folk (eks svigers...) akket seg over hvor søt han var... Mannen min var helt enig i han var særdeles lite pent. Så lo vi av oss selv, for han var jo faktisk lik oss, da! 😛 Han har jo endret seg voldsomt. Hadde en periode han var ganske vakker. Men det siste halvåret har han hatt en uheldig utvikling på utseendefronten igjen, ting vokser veldig i rykk og napp, haha. Middels minus, vil jeg si at han er nå. Men altså, vi driter selvfølgelig i utseende og har bare smilt og sagt ja og ha til de som har sagt at han er SÅÅ PEN - enten det har vært i perioder hvor vi har vært enige eller uenige, liksom. Det er da virkelig ikke så interessant hvordan han ser ut? Liker generelt dårlig at foreldre beskriver ungene sine som verdens mest morsomme, verdens kuleste, verdens søteste, etc... Vettu hva - ungen din er helt ordinær. Det å beskrive ungen din på den måten er bare med på skape masse rare forventninger og tanker hos han eller henne. Helt idiotisk. Ros heller ungen din på private for konkrete handlinger og egenskaper, og nøy deg med å si at du elsker han eller henne om du på død og liv må si noe offentlig. Anonymkode: da167...c5a 14 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Del Skrevet 7. november 2022 Kan helt klart se at barna mine ikke er verdens søteste 😂 Men ene har rødt hår og fregner, og jeg elsker det, det er så vakkert! Anonymkode: 66e9e...b2c 7 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinner Skrevet 7. november 2022 #12 Del Skrevet 7. november 2022 Alle barn er verdens vakreste 😊 Det er sånn det er 7 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Del Skrevet 7. november 2022 Ordlyden i innlegget var kanskje litt off, men synes det er helt legitimt å spørre foreldre om dette. Selv om man selvfølgelig ikke får de svarene man fisker etter. Ingen svarer «ja, jeg synes at ungen min er stygg». Personlig synes jeg det er mye mer interessant hvordan foreldre ikke ser oppførselen til barna sine. Anonymkode: 04692...2fd 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 7. november 2022 #14 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Nei!! Fordi vi syns de er søte. Skjønneheten ligger i øyet som ser. Ikke sikkert alle syns mannen/typen din er dødskjekk fordi du syns det lissom😅 Hilsen mamma’n til verdens vakreste barn🥰 Endret 9. november 2022 av Urwa 11 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 Populært innlegg #15 Del Skrevet 7. november 2022 Er det opplest og vedtatt at rødt hår og fregner er stygt altså? Anonymkode: 8327e...7da 44 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Del Skrevet 7. november 2022 Du er et glansbilde selv siden du kan sitte å si sånn eller? 😛 Anonymkode: b56d1...562 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #17 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du er et glansbilde selv siden du kan sitte å si sånn eller? 😛 Anonymkode: b56d1...562 Må man være Miss Universe for å få lov til å ha en mening om andre? Anonymkode: c93f0...776 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #18 Del Skrevet 7. november 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ordlyden i innlegget var kanskje litt off, men synes det er helt legitimt å spørre foreldre om dette. Selv om man selvfølgelig ikke får de svarene man fisker etter. Ingen svarer «ja, jeg synes at ungen min er stygg». Personlig synes jeg det er mye mer interessant hvordan foreldre ikke ser oppførselen til barna sine. Anonymkode: 04692...2fd Også veldig enig i dette. Har en bekjent som ikke evner å se at sønnen er ei bølle som utestenger og plager andre. Samme hva som skjer er det noen andres feil, og hun har tusen forklaringer. Anonymkode: da167...c5a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #19 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Må man være Miss Universe for å få lov til å ha en mening om andre? Anonymkode: c93f0...776 Vel om man skal sitte der å si at andres barn ikke er noe pene så bør man tåle å få et spørsmål om man er så vakker selv Anonymkode: b56d1...562 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 7. november 2022 #20 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det opplest og vedtatt at rødt hår og fregner er stygt altså? Anonymkode: 8327e...7da Teit…rødt hår og fregner er noe av det vakreste syns jeg😍 15 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå