AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hva er et godt arbeidsmiljø for deg? Det er veldig vanskelig å komme på noe og skal snart ha gruppearbeid på jobb angående dette. Anonymkode: 3ce35...0e9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Godt ytringsklima. Dvs., det føles trygt å si sin mening. At man ikke blir f.eks latterliggjort eller at det brukes mot deg i ettertid. Hovedsakelig faglige og arbeidsrelaterte tema jeg mener selvfølgelig. Anonymkode: 02463...b99
Ullvott Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Enig i det med ytringsklima. Ellers: Gjensidig respekt, både arbeidstakere imellom og mellom ledelse og arbeidstakere. God informasjonsflyt, det er viktig å vite hva som skjer og hva som planlegges framover, og som kan ha noe med arbeidshverdagen å gjøre. Kontakt med andre - at ingen er isolert eller ensomme. Passe mye variasjon i arbeidsoppgavene. At jeg har innflytelse på min egen arbeidshverdag, og at jeg kan styre hvordan jeg løser oppgavene mine, i alle fall innen gitte rammer. Unngå unødvendig detaljstyring. Forutsigelighet: at rammer og regler faktisk finnes så man vet hva man har å forholde seg til, og at de ikke endres på usaklig vis bare for at leder skal ha noe å "ta" enkelte arbeidstakere på. De tradisjonelle fysiske forbeholdene må selvsagt også være på plass: godt nok lys, god nok inneluft, verken for varmt eller for kaldt, gode arbeidsstillinger, fysisk trygt, ikke unødvendig støy osv osv. 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 God arbeidstid og grei lønn Folka du møter på jobb får du ikke gjort så mye med, så er bare å slutte om du havner et sted som er helt håpløst å jobbe. Min mening. Anonymkode: 139fb...c92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå