Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet (endret)

Ja, hvem av dere drikker helt enkelt mest? (hva er trenden liksom?)

Endret av ¤Humlen¤
Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Kommer an på hvem vi er sammen med - han hvis det er hans venner - jeg hvis det er mine venner..

Gjest Sesselja
Skrevet

Vi har aldri vært fulle sammen, bare litt fnisebrisne en gang eller to.

Gjest Gamle Alex
Skrevet

Ingen av oss egentlig

Jeg kan drikke flere glass men jeg drikkre kun vin

Han kan kanskje ta en drink eller to

Skrevet

Jeg blir som regel litt fullere enn ham. Har nok litt sammenheng med at vi henger bare med hans venner og er vel ikke like trygg på dem som han er enda.

Skrevet

Jeg drikker så godt som aldri alkohol, mens han gjerne kan ta vin til maten, noen øl på fest o.l.. Men full blir han sjelden, og det er greit for jeg synes egentlig det er litt tåpelig når voksne ikke kan styre alkoholinntaket sitt.

Skrevet
jeg synes egentlig det er litt tåpelig når voksne ikke kan styre alkoholinntaket sitt.

Det er jo ikke alltid snakk om at man ikke kan styre alkoholinntaket. Det kan jo være at man liker å bli beruset...?

Skrevet
Det kan jo være at man liker å bli beruset...?

Ja, det er jo lov å like å bli beruset. Men for meg er det litt underlig da, og jeg tror ikke jeg hadde likt det om samboeren min følte behov for å bli beruset/full på hver eneste fest.

Og så tror jeg kanskje de fleste drikker mindre etterhvert som de blir eldre, så du endrer kanskje mening en dag du også. ;)

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Det er jo ikke alltid snakk om at man ikke kan styre alkoholinntaket. Det kan jo være at man liker å bli beruset...?

Ja! :ler: jeg synes det er kjempe göy *knis*

Og jeg blir som regel fullest

Skrevet (endret)
Og så tror jeg kanskje de fleste drikker mindre etterhvert som de blir eldre, så du endrer kanskje mening en dag du også.  ;)

Uansett om jeg "skifter mening når jeg blir eldre" eller ikke så tar det likevel ikke bort det faktum at mange (både ungdom og voksne) drikker for å bli beruset og liker det.

Endret av Rhiakath
Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Ja, det er jo lov å like å bli beruset. Men for meg er det litt underlig da, og jeg tror ikke jeg hadde likt det om samboeren min følte behov for å bli beruset/full på hver eneste fest.

Og så tror jeg kanskje de fleste drikker mindre etterhvert som de blir eldre, så du endrer kanskje mening en dag du også.  ;)

Det der synes jeg er en ganske nedlatende holdning. At en liker å bli litt beruset av og til betyr ikke at en ikke kan drikke uten å bli det. De aller fleste har faktisk kontroll på alkoholforbruket sitt.

Skrevet
Uansett om jeg "skifter mening når jeg blir eldre" eller ikke så tar det likevel ikke bort det faktum at mange (både ungdom og voksne) drikker for å bli beruset og liker det.

Ja, og det er selvsagt helt greit. Men jeg må også få lov til å synes at det er tåpelig og ikke synes fulle folk er noe hyggelig å være sammen med.

Skrevet
Det der synes jeg er en ganske nedlatende holdning. At en liker å bli litt beruset av og til betyr ikke at en ikke kan drikke uten å bli det. De aller fleste har faktisk kontroll på alkoholforbruket sitt.

:Nikke:

Skrevet
Ja, og det er selvsagt helt greit. Men jeg må også få lov til å synes at det er tåpelig og ikke synes fulle folk er noe hyggelig å være sammen med.

Ja jøss. Men det er ihvertfall ikke uflaks og mangel på styring som gjør at jeg blir full i ny og ne.

Skrevet

Ingen har sagt du ikke skal få lov til å ha din mening om saken, jeg bare poengterer at det nødvendigvis ikke trenger å handle på mangel på kontroll når man blir full, for det var det jeg reagerte på at du sa. At du syns det er tåplig at folk er fulle er en helt annen sak.

Gjest Vindelspev
Skrevet

Drikker sjelden, blir sjeldnere fulle. Det gjelder begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...