AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Jeg skjønner ingenting! Før fødsel var jeg en outie med masse følelse, kunne komme på null komma niks! Men etter fødsel er jeg blitt en innie og mye mindre følelse der nede. Visste ikke at det var mulig! Har det skjedd med fler? Anonymkode: 797e0...c68
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg skjønner ingenting! Før fødsel var jeg en outie med masse følelse, kunne komme på null komma niks! Men etter fødsel er jeg blitt en innie og mye mindre følelse der nede. Visste ikke at det var mulig! Har det skjedd med fler? Anonymkode: 797e0...c68 Egentlig motsatt. Har blitt mer følsom etter fødsel. Tror begge deler er like vanlig. Anonymkode: 139c5...af9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Du skriver ikke noe om hvor lenge siden fødsel? Underlivet endret seg etter fødsel, ingen tvil om det. Men jeg kan anbefale trening, kniping og utforske sexleketøy. Kanskje det er en mental sperre med hodet og underliv? Ikke vet jeg. Men jeg opplevde ihvertfall det etter fødsel. Jeg logget litt av underlivet. For meg så var det en fødekanal og den var blitt endret etter fødsel. Anonymkode: 7f5f5...f6d 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #4 Skrevet 9. november 2022 Aldri orgasmer eller godt før fødsel men etter fødsel JA! Anonymkode: 646f8...5a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå