AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Fått jobben, signert kontrakt. Men har nå i en uke sendt to e-poster til leder som ikke har blitt besvart. Disse angående oppstart, ferie og avklaring rundt oppgaver. Føler dette er meget useriøs og begynner å angre på at jeg takket ja. Vil ikke ringe nå eller sende flere e-poster fordi føler selv at det blir opplevd som masete. Andre som har opplevd det samme? Dette kan vel ikke være normal oppførsel? Jobben er i offentlig sektor. Anonymkode: c0d76...31d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Ikke mas mer, du får garantert svar. Det kan være sykdom eller andre ting som brenner mer. Anonymkode: baf52...76c
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Slutt å mas. Ellers angrer vel de også fort på å ha ansatt deg. Hvem i huleste sender meldinger om ferie - før en har hatt en eneste arbeidsdag?? Det eneste du bør spørre om før oppstart i ny jobb er når og hvor du skal møte første dag, om dette er uklart for deg. Resten lar du ligge. Avklaring rundt oppgaver - er du seriøs? Anonymkode: 7b14f...4b1 7
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Det hadde aldri falt meg inn å spørre om ferie og avklaring av arbeidsoppgaver før jeg hadde hatt første arbeidsdag.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 For alt du vet er lederen din på ferie eller kurs eller et eller annet 🤷🏼♀️ Hvorfor maser du om ting nå som ikke er relevant for oppstart osv? Anonymkode: a2250...b15 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 Avklaring av arbeidsoppgaver ETTER å ha signert kontrakt? Hvorfor gjorde du ikke dette før du signerte? Samme med ferie om det er viktig for deg å få ferie på eit spesielt tidspunkt. Anonymkode: 48ae6...225 1
Jaytee Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 Du gjør deg ikke særlig attraktiv for arbeidsgiver når du begynner å mase om ferie og avklaring av arbeidsoppg. før du i det hele tatt har startet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå