Gå til innhold

Folk som forteller andre hva de skal gjøre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med sånne folk? Hvorfor skjønner de ikke at de ikke har fasiten for alle?

Jeg har et sånt familiemedlem. Når hun er på besøk begynner hun å kommandere hunden min, og sier at den ikke har lov til det og det. Når jeg hadde en kake i ovnen var det feil at jeg lukket komfyrdøra når den var ferdig, for det var ekstra varme til leiligheta. Når vi skal ut, tar jeg feil sko. Alt skal plukkes på, den minste ting. 

Jeg blir så lei!! 

Anonymkode: cdcd5...331

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har vell en Kopperud i livet sitt🙈

• Liker 3
Skrevet

Hater også sånne folk. Sånne som gir råd uoppfordret, og helst som en kommando, ikke som et råd. "Du må sånn og slik". "Du må ikke gjøre den på den måten". Ofte helt uten å ta hensyn til at folk er forskjellige. 

Ekstra ille etter jeg fikk barn - DA har folk råd, da, håhåHÅ så mye gode råd de har! 

Jeg har blitt flinkere med årene til å si ifra. "Jeg skjønner at du bryr deg, men jeg ønsker ikke råd. Om jeg vil ha råd, skal jeg be om dem."

Anonymkode: 2e10e...2af

• Liker 1
Skrevet

Ja, huff. Det er slitsomt med folk som alltid skal forbedre det jeg gjør med å fortelle meg et annet vis å gjøre det på.

Jeg har en sløkkas av en gubbe her hjemme og i helgen så lagde jeg cowboy frokost...

Mens jeg klekker egga på kanten av glasset, (klekker ett og ett egg oppi glass før jeg tar det i panna) så kommer tullingen å forteller meg at han har lært at eggene skal kalles på en flat flate..  Jeg sa bare at ja, men nå er det jeg som gjør dette 

Det er ikke slik at han gjør noe for å hjelpe til, han skal bare fortelle meg hvordan jeg skal gjøre det! 🤨

Og det er ikke lenge siden ( flere månder) han så et klipp om at en burde klekke det på en flate for å unngå eggeskall i egget. Jeg så det sammen med han, og han har ikke stekt ett eneste egg siden den dagen...

Anonymkode: 8459c...131

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...