Gå til innhold

Kompis som ikke har behov for å fortrenge en natt i samme seng…

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endte opp i samme seng som en kompis jeg lurer på om jeg er interessert i.

Har spurt ham i ettertid om vi ikke bare skal glemme det hele for at det ikke skal bli pinlig. Hvorpå han svarer at han ikke har behov for å glemme det, synes det var hyggelig, ikke er pinlig og at han håper vi kan fortsette å treffes.

Har han med dette gitt meg go til å kunne ha en flørtete tone? Eller risikerer jeg å dumme meg ut?

Anonymkode: 17e6c...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er interessert.

Skrevet
Embla Othea skrev (4 minutter siden):

Han er interessert.

Han er kanskje det. Er bare redd for at han egentlig bare vil være venner i edru tilstand, og at jeg dermed dummer meg ut og risikerer vennskapet om jeg begynner å flørte.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han er kanskje det. Er bare redd for at han egentlig bare vil være venner i edru tilstand, og at jeg dermed dummer meg ut og risikerer vennskapet om jeg begynner å flørte.

TS

Neida. Flørt tilbake.

Skrevet

Kjør på med flørting, han er på. Menn flest hadde tatt muligheten til at dere skulle fortrenge hele greia.

• Liker 1
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Har spurt ham i ettertid om vi ikke bare skal glemme det hele for at det ikke skal bli pinlig.

Du sier ikke sånt til noen du er kanksje interessert i. Du kunne risikert at han mistet all interesse for deg her fordi han trode du følte du gjorde en feil.

Liker du han så vør hyggelig og be han ut på kaffe. Ikke si ting der det hørtes ut som du misliker han og sitt og overanalyser og tolk alt han sier.

Alle risikerer dumme seg ut når de liker noen, det er en del av risikoen, dessverre. Men så lenge du tar ting sakte, så er det verste som skjer at du føler deg litt dum etterpå, men du har blitt klokere og du har lært mer om mennesker og flørting. Det er ikke noe du vil sitte og klandre deg selv for når du er 90, du kommer til å se tilbake og like at du var en person som tørte

Anonymkode: bb6b7...b6d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du sier ikke sånt til noen du er kanksje interessert i. Du kunne risikert at han mistet all interesse for deg her fordi han trode du følte du gjorde en feil.

Liker du han så vør hyggelig og be han ut på kaffe. Ikke si ting der det hørtes ut som du misliker han og sitt og overanalyser og tolk alt han sier.

Alle risikerer dumme seg ut når de liker noen, det er en del av risikoen, dessverre. Men så lenge du tar ting sakte, så er det verste som skjer at du føler deg litt dum etterpå, men du har blitt klokere og du har lært mer om mennesker og flørting. Det er ikke noe du vil sitte og klandre deg selv for når du er 90, du kommer til å se tilbake og like at du var en person som tørte

Anonymkode: bb6b7...b6d

Spurte om vi skulle fortrenge det hele, eller om det kunne skje igjen med alkohol i bildet. Gjorde dette i et forsøk på å røyke ut hva han egentlig tenker… samtidig som han fikk en enkel vei ut hvis det var det han ville ha.

Han svarte da som over.

TS

Skrevet

Spørs hva som ligger i "endte opp i samme seng".

Er forskjell på å sove og pule for mange.

Anonymkode: 4d9ba...f4b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Spørs hva som ligger i "endte opp i samme seng".

Er forskjell på å sove og pule for mange.

Anonymkode: 4d9ba...f4b

Begge deler, samt mye kosing.

TS

Skrevet

Noen flere som har innspill til meg? 

TS

Skrevet

Han hadde kastet seg på "la oss glemme det" hvis han ønsket en vei ut. Det at han ikke gjør det betyr at han er interessert. Go go go

Anonymkode: eadc1...baa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

Så lenge det allerede er en liten flørt så har dere allerede risikert vennskapet litt. Hvordan er han med ekser? Snakker han fint om de? Da er det mulig han er moden nok til å prøve ut det her. 

Anonymkode: 0fe74...f93

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Så lenge det allerede er en liten flørt så har dere allerede risikert vennskapet litt. Hvordan er han med ekser? Snakker han fint om de? Da er det mulig han er moden nok til å prøve ut det her. 

Anonymkode: 0fe74...f93

Han snakker fint om ekser, han er en veldig fin fyr. 

Og vi risikerte vel egentlig vennskapet når vi endte opp i samme seng.

Er bare litt redd for at han ikke skal synes jeg er bra nok, og i så fall bare tenke at jeg kan brukes til sex ved passende anledninger…

TS

Skrevet

Dårlig tegn at han ikke fortsatte i samme stil etter sexen.

Han er jo mann, og vil jo ikke si nei til flere muligheter for sex.

Dere må jo bare tilbringe mer tid sammen, skal du finne ut av det.

Anonymkode: 3a934...418

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har han med dette gitt meg go til å kunne ha en flørtete tone?

Ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Dårlig tegn at han ikke fortsatte i samme stil etter sexen.

Han er jo mann, og vil jo ikke si nei til flere muligheter for sex.

Dere må jo bare tilbringe mer tid sammen, skal du finne ut av det.

Anonymkode: 3a934...418

Det var i helgen…

Tok mot til meg og spurte om date, han er med 😃

TS

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Takk for gode innspill og tilbakemeldinger som gjorde at jeg turte å ta sjansen…. Blir date. Uten initiativ kunne det fort blitt ingenting.

TS

• Hjerte 1
Skrevet

Og daten var en stor suksess, dersom noen skulle lure 🥳

Initativ lønner seg!

TS

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...