Gå til innhold

Når jeg sier nei til sex 20 ganger, ikke blir hørt og godtar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har skjedd så mange ganger at jeg bare godtar. Nå har jeg blitt single og eksen ønsker sex, men jeg ønsker ikke. Det blir et kjempe mas, godtar ikke et tydelig nei og forsøker alle teknikker for å komme innpå meg. 

Hva kan jeg gjøre?

Anonymkode: 99a94...7ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eksen? Blokker og ignorer. Hvis vedkommende fortsetter kontakter du ganske enkelt politi.

Dette er seksuell trakassering, og om han får deg til å ha samleie mot din vilje er det voldtekt.

Endret av proghodet
  • Liker 28
Skrevet

Jeg har levd i et slikt forhold. Fortsatt 20 år etter er jeg så «ødelagt» av dette at jeg sliter med å kjenne etter om jeg faktisk selv vil eller gjør det for partnerens skyld.  
IKKE gå på kompromiss med deg selv her!!! 
Du får true med å anmelde han for voldtekt neste gang han begynner. 

Anonymkode: ce407...8cb

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du fortsatt kontakt med ham?

Anonymkode: 2afee...f70

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Ignorer og blokker. Evt skjell han ut og si at du ikke rører den ekle kukken hans om han så var den siste mannen på jorda. 

Anonymkode: aa85a...ff2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Det har skjedd så mange ganger at jeg bare godtar. Nå har jeg blitt single og eksen ønsker sex, men jeg ønsker ikke. Det blir et kjempe mas, godtar ikke et tydelig nei og forsøker alle teknikker for å komme innpå meg. 

Hva kan jeg gjøre?

Hvorfor har du kontakt med ham?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hvorfor har du fortsatt kontakt med ham?

Anonymkode: 2afee...f70

Barnet vårt.

Skrevet

Hva hvis han en dag bare voldtar meg skikkelig. Jeg er så redd for det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva kan jeg gjøre?

Ok, så hvorfor blokkerer du han ikke? Hvorfor snakker du med eksen din? 

Anonymkode: c8161...b02

Gjest Anonym Brukar0
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men du er vel ikke alene med han?

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Barnet vårt.

Ikke svar han så sant det ikke gjelder samarbeidet mellom barnet. Bestill også en time på FVK hvor dere kan snakke med en tredjepart, fortell der at du ikke ønsker slike meldinger osv. Tror det er bra og til din fordel at en profesjonell tredjepart vet om dette.

• Liker 7
Skrevet

Håper du klarer å slutte å gi etter. Jeg måtte ha sex med eksen min så så ofte for at han ikke skulle klikke på meg. Det har ødelagt mitt forhold til sex fullstendig.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke vær alene med han. All kommunikasjon sier du at skal skje på meldinger. Ved levering av barn skal dette skje offentlig og ikke ved at han står på trappa di. Hvis dette er noe du er reelt redd for at han kan finne på å gjøre så må du finne styrken til å få han så langt unna deg som mulig, å om nødvendig snakke med politiet bare for å få det notert i systemene. 

Anonymkode: ada0a...9f8

• Liker 6
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden):

Håper du klarer å slutte å gi etter. Jeg måtte ha sex med eksen min så så ofte for at han ikke skulle klikke på meg. Det har ødelagt mitt forhold til sex fullstendig.

Det er det jeg prøver å stoppe. Jeg kjenner per nå ingen lyst lengre, ikke en gang alene. 

Jeg har ordnet en dyr psykolog for å få hjelp til dette. 

I dag, etter en helg med sexpress har jeg konstant angst, ubehag i magen og stresser. Er det normalt? Føler for å gråte, men ingenting kommer ut. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er det jeg prøver å stoppe. Jeg kjenner per nå ingen lyst lengre, ikke en gang alene. 

I dag, etter en helg med sexpress har jeg konstant angst, ubehag i magen og stresser. Er det normalt? Føler for å gråte, men ingenting kommer ut. 

Høres ut som at hele kroppen din er i alarmberedskap. Du må jo bli vanvittig sliten av dette. Psykolog vil ikke hjelpe før du klarer å få denne mannen på avstand. Ikke svar hvis han sender melding om noe som ikke har med barnet å gjøre. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja det er normalt. Jeg har ikke hatt sex uten å være ruset på over seks år. Tanken byr meg totalt imot. Det kan jeg takke min eks for. 

Bra med psykolog. Hn kan nok hjelpe deg til å sette grenser. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres ut som at hele kroppen din er i alarmberedskap. Du må jo bli vanvittig sliten av dette. Psykolog vil ikke hjelpe før du klarer å få denne mannen på avstand. Ikke svar hvis han sender melding om noe som ikke har med barnet å gjøre. 

Jeg jagde han på dør, sånn skikkelig. Jeg tar kontakt når det gjelder barnet. Jeg lar være å svare på meldinger angående forespørsel om sex. Dette fører til sinne hos han. Jeg vet ikke helt hvor jeg har han nå som jeg faktisk jagde han ut døren. Jeg er ganske redd. 

• Hjerte 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

Ja det er normalt. Jeg har ikke hatt sex uten å være ruset på over seks år. Tanken byr meg totalt imot. Det kan jeg takke min eks for. 

Bra med psykolog. Hn kan nok hjelpe deg til å sette grenser. 

Hvorfor er jeg så redd når jeg har satt grensene hardt og tydelig?

• Hjerte 1
Skrevet

Kunne du kanskje ha skaffet et besøksforbud og krevd 100% omsorg for barnet? Denne mannen er ikke god 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er jeg så redd når jeg har satt grensene hardt og tydelig?

Det kan være ubehagelig å stå opp for seg selv, er man vant med at man ikke skal ta så mye plass - så kan det kjennes ubehagelig når man plutselig står opp for seg selv. Dette burde du kanskje jobbe med.

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...