AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Jeg hadde time 1 november. Flyttet på den til 28 november. Problemet er at jeg ikke vet om jeg har fått lønn da, pluss at jeg skal på en reise like før, og at jeg har mye utgifter før jul. Er det dårlig gjort å ringe inn å flytte på timen nå? Tenker på at det beste er jo å ha kontroll i januar fremfor å ha den rett før jul. Anonymkode: 6b453...cc3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Å flytte kontrollen en måned er da helt ok? Det som er dumt er om du dropper den helt, og ikke går til kontroll på åresvis. Men ser ikke helt hva som skulle være dumt med å bare flytte den noen uker..? Anonymkode: 28980...139 2
tdm900 Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Lurt å flytte den til utpå nyåret, ville gjort det selv om jeg var i samme situasjon. Men at du ikke vet, om du har fått lønn eller ikke, synes jeg var rart. De aller fleste arbeidsgivere utbetaler lønn på en fast dato i mnd.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 7 minutter siden, tdm900 said: Lurt å flytte den til utpå nyåret, ville gjort det selv om jeg var i samme situasjon. Men at du ikke vet, om du har fått lønn eller ikke, synes jeg var rart. De aller fleste arbeidsgivere utbetaler lønn på en fast dato i mnd. Jeg får lønn enten 28 / 29 eller 30. Skal egentlig ha den til 30, men får den av og til 2 dager tidligere. Anonymkode: 6b453...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå