AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Noen som har den og syns den er bra? Har en nespresso askin, men syns den er så stoe og ikke så veldig glad i kaffesmaken. Liker traktekakke, men drikker så sjeldent kaffe for tiden og orker aldri sette på en kanne. så litt på maskinene senseo og dolce gusto. Fslt litt for st de har kakaokapsler hos dolce gusto noen erfaringer? Anonymkode: b0e29...a01
Polly Ester Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Jeg har en Dolce Gusto og liker kaffen og teen. Har ikke testet kakao. Jeg har ikke prøvd andre kaffemaskiner så har ikke noe å sammenligne med.
Akay Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 (endret) Kjempefornøyd, får masse smaker. Kjøp en som er litt dyr (1000-1500) så du får stilt inn automatisk mengde. På de billigere så må du manuelt styre mengden. Har både hatt senseo og nespresso. Mest fornøyd med dolce gusto Endret 7. november 2022 av Akay 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Vi har DG og liker den. De har et ganske stort utvalg av kapsler. Chocochino’en er ganske god syns jeg, men det slår jo ikke skikkelig kakao styr langt unna nesquick kapslene 😶 det varierer om vi bruker DG eller vanlig kaffetrakter. Men samboer liker godt å kunne lage en rask kopp med espresso feks Anonymkode: 0e2b5...591
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Akay skrev (Akkurat nå): Kjempefornøyd, får masse smaker. Kjøp en som er litt dyr (1000-1500) så du får stilt inn automatisk mengde. På de billigere så må du manuelt styre mengden Ja dette kan jeg skrive under på! Samboer hadde en uten automatisk mengde før, å glemte å skru den av ved flere anledninger. Gøy med kaffe utover hele benken. Anonymkode: 0e2b5...591
kaledonia Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har den og syns den er bra? Har en nespresso askin, men syns den er så stoe og ikke så veldig glad i kaffesmaken. Liker traktekakke, men drikker så sjeldent kaffe for tiden og orker aldri sette på en kanne. så litt på maskinene senseo og dolce gusto. Fslt litt for st de har kakaokapsler hos dolce gusto noen erfaringer? Anonymkode: b0e29...a01 Jeg synes at Nespresso har best smak i forhold til de andre kapselmaskiner. Hvis jeg var deg så hadde jeg ikke byttet Nespresso med noe annet. Har du smakt noe annet enn de som er i de norske butikkene ? Er maskinen din rengjort ordentlig ? Sjekk anbefalinger i brukerhåndbok. Vedlikehold og manualer for våre kaffemaskiner | Nespresso Kaffetrakter kan settes ikke helt fullt, men f.eks. halv vann og mindre kaffe. Den beste kakao lages av bakekakao, sukker, melk og vann. Derfor anbefaler jeg å investere i vannkoker i stedet for kapselmaskin 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 DG gir meg varm, aromatisk kaffe med litt skum på, jeg tar en skvett kaffefløte i og det gjør susen for meg hver gang. Kakaoen er helt ok og jeg pleier å lage dobbel i krus. Bør ha en som stopper seg selv som før nevnt, for det er fort gjort å bli mere overrasket enn en liker.
Kaffekanne Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 kaledonia skrev (På 7.11.2022 den 14.32): Jeg synes at Nespresso har best smak i forhold til de andre kapselmaskiner. Hvis jeg var deg så hadde jeg ikke byttet Nespresso med noe annet. Har du smakt noe annet enn de som er i de norske butikkene ? Er maskinen din rengjort ordentlig ? Sjekk anbefalinger i brukerhåndbok. Vedlikehold og manualer for våre kaffemaskiner | Nespresso Kaffetrakter kan settes ikke helt fullt, men f.eks. halv vann og mindre kaffe. Den beste kakao lages av bakekakao, sukker, melk og vann. Derfor anbefaler jeg å investere i vannkoker i stedet for kapselmaskin Ja, jeg har prøvd stort sett alle de orginale kapslene og maskinen har vært rengjort. Er bare jeg som er kjedelig i kaffeveien 😂 Men de er greie, er ikke det at jeg ikke liker de. Men syns også koppene er veldig små.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #9 Skrevet 9. november 2022 Hvis du vil ha god kaffe kjøp heller en presskanne. Anonymkode: e85f1...fc2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #11 Skrevet 9. november 2022 Dolce Gusto-kaffen er veldig god synes jeg. Jeg liker at kaffen er litt rund, men likevel mye smak. Ikke bitter. Bruker grande og grande intenso Kakaokapslene er ikke god, ikke de vi var prøvd i alle fall. Anonymkode: 2d6c2...3b5
Helene Skrevet 9. november 2022 #12 Skrevet 9. november 2022 Hadde den. Skiftet den ut med sånn 3 i en maskin. Dolce gusto, du kan lage 1 kopp i gangen. Den jeg har nå, kan velge, 1 eller 2 kopper, eller kanne kaffe. Genialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå