MyMichelle Skrevet 9. november 2022 #21 Del Skrevet 9. november 2022 Folk bruker ordene «angst» og «depresjon» i hytt og pine, uten å tenke på at det er alvorlige diagnoser som man ikke gir seg selv. En slektning sa til meg han hadde angst. Så sa jeg at det har jeg også, og har hatt diagnosen i mange år. Da endret han det til at han ikke hadde angst, men bare var stresset. Jeg ble overrasket, for jeg trodde han ikke var en som brukte ord uten å bry seg om betydningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 9. november 2022 #22 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 7.54): Alt er "sykt" eller "liksom".Helt sykt liksom Anonymkode: b9c3b...133 Åja, så det er tilbake. Var moderne på 80-tallet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #23 Del Skrevet 9. november 2022 "Incel" er et moteord på KG i allefall 😄 Blant normale folk i den virkelige verden, not so much Anonymkode: 81699...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå