Lorieen Skrevet 29. mars #81 Del Skrevet 29. mars En voksen sønn (22), vi har kontakt på telefon flere ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #82 Del Skrevet 29. mars Jøss. Hele KG har mer kontakt med barna sine enn alle jeg kjenner. Fantastisk. Kjenner ingen som har kontakt med foreldrene sine enn MAKS et par ganger i uka. Mann (44) Anonymkode: 1412a...9e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #83 Del Skrevet 29. mars Svarer på vegne av min mor jeg:p Vi har sjeldent kontakt. Sjekket nå og hun tok kontakt sist gang for en måned siden. Hun har også kommet på besøk hele to ganger siden barnet mitt ble født (han er 3). Hun bor en time herfra. Vondt å bli valgt vekk... Anonymkode: 038f9...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #84 Del Skrevet 29. mars Har to barn 24 og 26 år. Dene ene (datter) reiser verden rundt og jeg får livstegn daglig, bilder og meldinger og ofte en lang samtale en gang eller to i uka. Den andre bor 35 mil unna (sønn), vi sender meldinger stort sett hver dag, og snakker sammen en gang eller to i løpet av uka. Ses hver 6. til 8.uke en helg og litt lengre i feriene. De har også jevnlig kontakt med sin far, vi er alle sammen veldig glad i hverandre, nære og har mange felles interesser og humor. Alle leser mye og er politisk engasjerte, så vi har mye å snakke om. Begge har kjærester, og de blir inkludert så mye de ønsker. Hadde selv et nært og vennskapelig forhold til mine foreldre og vi var mye sammen , jeg var også veldig glad i min svigermor, dessverre lever ingen av de lenger. Anonymkode: a8597...f82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #85 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 12.17): han brukte kondom, men det hadde blitt tuklet med. Ondskap altså. Hvorfor skla han ta mer ansvar nå når barnet er voksent? Anonymkode: 72f3f...5e8 Det er ikke barnet sin feil at han er født. Er han ikke glad i sitt eget barn? Du høres ikke god ut. Dere høres kjærlighetsløse ut begge to. Det er normalt å bli glad i sine, ønsket eller ikke. Anonymkode: cc163...beb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #86 Del Skrevet 29. mars Sender vel omtrent daglig livstegn i felles snapgruppe med søsken. Vi ringes omtrent aldri. Er sammen i forbindelse med jul, påske og sommerferie, og barnebarns bursdager. Ingen kontakt utover det. Mine foreldre vet ikke mye om hva som rører seg i livet mitt. Anonymkode: f461b...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #87 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jøss. Hele KG har mer kontakt med barna sine enn alle jeg kjenner. Fantastisk. Kjenner ingen som har kontakt med foreldrene sine enn MAKS et par ganger i uka. Mann (44) Anonymkode: 1412a...9e5 Insinuerer du at folk lyver i svarene sine da eller? Jeg har selv kontakt med min far stort sett hver dag på telefon, og ser ham ca en gang i uken. Snakker med min mor på telefon hver andre/tredje dag, og ser henne de fleste helger. Ser ikke noe rart i dette. Ungene mine er tenåringer men håper det blir noenlunde det samme når de er voksne 😊 Anonymkode: 3084f...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #88 Del Skrevet 29. mars Meldinger eller snap fra datter (24) daglig. Ringes i blant. Snakker med mora mi på meldinger flere dager i uka. Anonymkode: ceee0...5cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå