AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #21 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Sjeldent da hen er snowflake å blitt fornærmet av tilsnakk. Anonymkode: 922e1...983 Høres ikke ut som det er noe tap for barnet å ikke ha kontakt med deg Anonymkode: 2bd67...955 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #22 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg er 27, mannen 36. Daglig kontakt med foreldre Anonymkode: 5c7cc...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #23 Del Skrevet 7. november 2022 Datter 26 år. Har daglig kontakt via messenger eller tlf. Hun kommer hjem ca 1-2 helger i mnd. Anonymkode: 3dc87...873 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #24 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Gutter eller jenter? Anonymkode: ec00d...02d En av hver. Min bror og jeg snakker også med foreldrene våre daglig, det samme gjorde mannen min med sine foreldre da de levde. Anonymkode: e4713...c98 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 7. november 2022 #25 Del Skrevet 7. november 2022 Har ikke voksne barn, men jeg er et voksent barn. Snakker med pappa på telefonen annenhver dag, besøker ham eller får besøk av ham ca en gang i uken. Sender melding om jeg er ute på reise. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #26 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg er 29 år, snakker med pappa ca hver dag - sms og/eller telefonen. Bor ca 40 min unna hverandre med bil, men jeg har ikke bil akkurat nå - så blir at jeg overnatter her og der, helst en gang i mnd. Kan kommer også oppover til meg så går vi ut å spiser eller noe. Er veldig knyttet til faren min, og det kommer nok aldri til å forandre seg 😅. Snakker dog aldri med moren min, måtte bryte alle bånd for snart 3 år siden (oppvekst med grov omsorgssvikt og hun er rusmisbruker). Anonymkode: ebe04...bb6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #27 Del Skrevet 7. november 2022 Sønn på 26 år. Kontakt varierer. Fra 1 gang i uka til hver dag. Noen ganger på besøk, noen ganger på telefon og noen ganger på melding. Anonymkode: 50743...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 7. november 2022 #28 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Barna mine bor fortsatt hjemme, så det er daglig kontakt. Med mine foreldre så er det meldinger kanskje annenhver/tredjehver dag, telefon minst en dag i uken, ofte to eller fler. Vi møtes en/to/tre ganger i måneden. Bor 25 min unna. Det blir litt oftere kontakt om det er noe spesielt; sykdom, bursdag, jul f eks. Endret 7. november 2022 av solmåneogstjerner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #29 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg blir skikkelig misunnelig av denne tråden. Pappa tar kontakt kanskje 3 ganger i halvåret. Vi har et godt forhold, og når vi sees er alt kjempefint. Men vi bor langt unna hverandre, og det virker som om når han ikke ser meg så glemmer han at jeg eksisterer. Anonymkode: a6f29...726 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #30 Del Skrevet 7. november 2022 Har daglig kontakt med mine foreldre. Treffes mye da vi bor nærme. Mannen har best forhold til faren, men siden både han og faren er dårlig på å holde kontakt snakkes de sjeldnere enn han snakker med moren, som er den som tar kontakt. Det er jeg som sender bilde av barna til hans foreldre da, det kommer ikke mannen på av seg selv. Foreldrene hans bor lenger unna, men treffer iallefall en av de minst 1 gang i mnd utenom bursdager o.l Anonymkode: eb968...65d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #31 Del Skrevet 7. november 2022 Kjæresten har en sønn som var sterkt uønsket,moren tuklet med prevensjonen og nektet å ta abort. Han har likevel kontakt med denne uønskede sønnen hver uke tror jeg, men håper det blir sjeldnere og sjeldnere. Om han får barn etterhvert, håper jeg for guds skyld at jeg og kjæresten ikke bruker tid og energi på dette. at hun nektet å ta abort må ta etterhvert slutte å påvirke våre liv negativt. Anonymkode: 72f3f...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #32 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjæresten har en sønn som var sterkt uønsket,moren tuklet med prevensjonen og nektet å ta abort. Han har likevel kontakt med denne uønskede sønnen hver uke tror jeg, men håper det blir sjeldnere og sjeldnere. Om han får barn etterhvert, håper jeg for guds skyld at jeg og kjæresten ikke bruker tid og energi på dette. at hun nektet å ta abort må ta etterhvert slutte å påvirke våre liv negativt. Anonymkode: 72f3f...5e8 Dette er en spøk, sant? Anonymkode: bf29b...bde 20 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #33 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har en datter som bor i samme by som meg, vi er sammen ca 1-2 ganger i uken, kontakt på snap nesten daglig. Sønnen min bor i annen by, vi har kontakt på snap og sms/tlf ca 1-2 ganger i uken. Anonymkode: 36d47...7aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 7. november 2022 #34 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kjæresten har en sønn som var sterkt uønsket,moren tuklet med prevensjonen og nektet å ta abort. Han har likevel kontakt med denne uønskede sønnen hver uke tror jeg, men håper det blir sjeldnere og sjeldnere. Om han får barn etterhvert, håper jeg for guds skyld at jeg og kjæresten ikke bruker tid og energi på dette. at hun nektet å ta abort må ta etterhvert slutte å påvirke våre liv negativt. Anonymkode: 72f3f...5e8 Kjæresten din har et barn. Det må han jo ta ansvar for, uansett om han føler seg lurt. Han kunne avslått fra sex eller brukt kondom. Det er hans ansvar. Det er også ditt ansvar når du er i et forhold med ham. Jeg ville vært skeptisk til et forhold med ham, spesielt om det kan bli barn av det. Endret 7. november 2022 av solmåneogstjerner 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #35 Del Skrevet 7. november 2022 Våre tre voksne barn bor så langt unna at man må fly dit. De er spredt over hele landet. Har derfor ikke kontakt så ofte som jeg hadde ønsket. Vi har oppdratt dem til å ta valg etter sine egne ønsker og behov. Vi har derfor barn og svigerbarn som lever livet og reiser mye i utlandet. De er alle økonomisk selvstendige og barnebarn kan vi bare glemme. Det prioriterer de ikke. Men de er lykkelige og har det bra. Vi besøker hverandre 2-4 ganger i året, så det blir mye reiser på oss også. De har jo svigerfamilie spredt som hakka møkk også som skal ha sine besøk. Men drømmen min om en liten pjokk som skal besøke oss eller være på overnatting i helga fordi de bor rett bortom nova kan jeg bare glemme. På den andre siden har vi det kjempefint sammen når hele gjengen samles 1 gang pr år. Familietråden er jo aktiv, men jeg er ingen internet person glemmer ofte å sjekke ståa på snap ol. Og ringe personlig uten å avtale på forhånd er visstnok uhørt blant denne generasjonen… Anonymkode: 80059...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #36 Del Skrevet 7. november 2022 har en av hver, sønn og datter, og vi har daglig kontakt via familiegruppe på fb, snap osv. Jeg lar ungene i stor grad styre hvor ofte vi snakker sammen, og det er svigerdatter som er hyppigst på å holde kontakten egentlig 😎 Anonymkode: 35dcf...b2c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #37 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er en spøk, sant? Anonymkode: bf29b...bde Nei, dessverre ikke. Jeg mener at når/om sønnen får barn, er det faktisk for mye å forvente at faren skal ta på seg rollen som bestefar også. altså, hvor mye av livet hans skal kastes bort på dette uønskede barnet? Hvor mye tid skal kastes bort fordi barnemoren tuklet med prevensjon og nektet å ta abort? skal gjøre mitt beste for å minimere all kontakt Anonymkode: 72f3f...5e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #38 Del Skrevet 7. november 2022 solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden): Kjæresten din har et barn. Det må han jo ta ansvar for, uansett om han føler seg lurt. Han kunne avslått fra sex eller brukt kondom. Det er hans ansvar. Jeg ville vært skeptisk til et forhold med ham, spesielt om det kan bli barn av det. han brukte kondom, men det hadde blitt tuklet med. Ondskap altså. Hvorfor skla han ta mer ansvar nå når barnet er voksent? Anonymkode: 72f3f...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hippogriff Skrevet 7. november 2022 #39 Del Skrevet 7. november 2022 Løpende gjennom dagen med både voksne barn og mine foreldre. Vi har ulike familiegrupper i Snap og messenger. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sjeldent da hen er snowflake å blitt fornærmet av tilsnakk. Anonymkode: 922e1...983 Dette problemet løser jeg lett som en plett for deg: Slutt å gi voksne mennesker tilsnakk. Vær så god - bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #40 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg blir skikkelig misunnelig av denne tråden. Pappa tar kontakt kanskje 3 ganger i halvåret. Vi har et godt forhold, og når vi sees er alt kjempefint. Men vi bor langt unna hverandre, og det virker som om når han ikke ser meg så glemmer han at jeg eksisterer. Anonymkode: a6f29...726 Tar du kontakt med han da? Det bør gå begge veier…. Anonymkode: 0a99c...dfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå