AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg har fått en skikkelig hoven og vond sti på øyet nå. Har hatt det en gang tidligere for noen år siden, men det var ikke i nærheten av like vondt som nå. Øyelokket mitt er så tungt at jeg ikke nesten orker å holde det oppe, er så vondt. Er det noen som har noe tips for å dempe smerten? Hjelper Paracet? Anonymkode: c1ea4...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Del Skrevet 7. november 2022 (Jeg spør om Paracet virker fordi jeg ikke er så glad i å ta det unødvendig) Anonymkode: c1ea4...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg fikk antibiotikadråper og salve av legen. Anonymkode: 3547d...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Del Skrevet 7. november 2022 Dette har jeg hatt flere ganger og hver gang var det betennelse i en hårsekk. Da nappet jeg ut det hårstrået og det gikk over av seg selv. Den nappingen er vind i ett sekund, så det fikser du lett. Anonymkode: 13bb3...608 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette har jeg hatt flere ganger og hver gang var det betennelse i en hårsekk. Da nappet jeg ut det hårstrået og det gikk over av seg selv. Den nappingen er vind i ett sekund, så det fikser du lett. Anonymkode: 13bb3...608 Jeg klarer bare ikke å se hvilke av vippene jeg skal rive ut, siden det er hovent over et litt større område. Nappet du en vipp, eller flere? Anonymkode: c1ea4...26d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå