AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Jeg har fått en skikkelig hoven og vond sti på øyet nå. Har hatt det en gang tidligere for noen år siden, men det var ikke i nærheten av like vondt som nå. Øyelokket mitt er så tungt at jeg ikke nesten orker å holde det oppe, er så vondt. Er det noen som har noe tips for å dempe smerten? Hjelper Paracet? Anonymkode: c1ea4...26d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 (Jeg spør om Paracet virker fordi jeg ikke er så glad i å ta det unødvendig) Anonymkode: c1ea4...26d
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Jeg fikk antibiotikadråper og salve av legen. Anonymkode: 3547d...1b3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Dette har jeg hatt flere ganger og hver gang var det betennelse i en hårsekk. Da nappet jeg ut det hårstrået og det gikk over av seg selv. Den nappingen er vind i ett sekund, så det fikser du lett. Anonymkode: 13bb3...608
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette har jeg hatt flere ganger og hver gang var det betennelse i en hårsekk. Da nappet jeg ut det hårstrået og det gikk over av seg selv. Den nappingen er vind i ett sekund, så det fikser du lett. Anonymkode: 13bb3...608 Jeg klarer bare ikke å se hvilke av vippene jeg skal rive ut, siden det er hovent over et litt større område. Nappet du en vipp, eller flere? Anonymkode: c1ea4...26d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå