Gå til innhold

Hvordan er det å jobbe på foodora, volt og visse utleverings bransjer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en sønn på snart 18 år om ikke så lenge som har ønsket seg en deltidsjobb i ukedagene og helgene. Men nå vet jo jeg ikke så mye om disse foodora, volt og dandero som er å bare kjøre osv.

på foodora vet jeg man man bruke sykkel som sønnen min er glad i å sykkle og holde seg i form men han vet jo ikke om dette er noe jobb man får kollegaer på heller da det bare er snakk om å hente og levere mat. Noen som har jobbet i slike bransjer og vet hva det går i? :) 

hilsen en mamme til en ivrig 17 åring som vil komme seg litt ut i jobb :) 

Anonymkode: c41a6...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok en ganske tøff jobb som ikke er spesielt godt betalt, men ikke uoverkommelig for en 18-åring :) Vær imidlertid obs på at en av disse i alle fall tidligere ikke har ansatt sjåfører, men bruker selvstendig næringsdrivende. Da blir det straks litt mer komplisert. Arbeidstiden kan også være litt vanskelig å kombinere med skolegang.

Anonymkode: b0bd4...283

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobbet i Foodora i fjor og tjente over 300 kr i timen, avhengig av hvor mange leveringer jeg gjorde. Mye ble jo skattet selvfølgelig. Høres sikkert mye ut, men det kommer jo an på hvor mye man faktisk jobber også.

Anonymkode: bcbc7...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er nok en ganske tøff jobb som ikke er spesielt godt betalt, men ikke uoverkommelig for en 18-åring :) Vær imidlertid obs på at en av disse i alle fall tidligere ikke har ansatt sjåfører, men bruker selvstendig næringsdrivende. Da blir det straks litt mer komplisert. Arbeidstiden kan også være litt vanskelig å kombinere med skolegang.

Anonymkode: b0bd4...283

Foodora ansetter sjåfører nå. Du velger selv om du vil være ansatt via foodora, selvstendig næringsdrivende eller som tredjepart.

Anonymkode: bcbc7...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...