AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Han har oppført seg merkeliig i det siste.... når jeg var med han sist gang og vi drakk, ble jeg akutt dårlig . Spyddde, lå i senga lenge.... og kvalm og svimmel. Jeg sa ring ambulanse, han nektet å gjøre det.... jeg var halvveis bevisstløs.... klarte såvidt å prate. Jeg ble dårlig etter 1 vinglass, noe som ikke er meg i det hele tatt. Så jeg visste han puttet noe oppi drikken mens jeg var på do i 10-15 min, magefølsen sa det Han satt i sofaen og lo av dette. Jeg legger meg ned i senga. Et øyeblikk så husker jeg at han satte seg oppå beina mine nederst. Jeg sa til han; gå hjem, jeg vil sove i fred. Han nektet først å dra... så tilslutt dro han....jeg møter han på byen etter noen dager... tar han med ute på en prat utenfor utestedet. Nevner det at jeg ble akutt dårlig sist gang. Han sier: ja da ble du kanskje dopet ned... også sa jeg: ærlig du kødder nå? Så ler han bare. Jeg visste at dette var sant at han dopet meg ned, han innrømmet at han liker meg og vil ligge. Men han ville delviss innrømme det.... så sa han sånn: ja har du sett i avisen for en stund siden at en mann drepte ei kvinne som han likte? ,... så sa jeg: nei jeg leser ikke så mye på sånt, men blir du inspirert av det til å utøve vold mot meg? Så sier han: hmm, ja eller vet ikke.... jeg sa ingenting videre...: men er sykt satt ut. At jeg kunne ha blitt drept på en bestialsk måte. Jeg har aldri hatt en krangel med han. Alltid god tone og nå har dårlige intensjoner mot meg. senere på kvelden kommer en annen kompis av han og de to havner i en slåsskamp med en annen fyr midt i Oslo sentrum.... kompisen min bryter ut til fyren: jeg skal kutte deg opp i biter ikveld og putte alle kroppsdelene dine i en ovn..... så sa jeg: sånt kan du ikke si, slutt med det språkbruket. Prøver å skille de tre, ender opp selv med å bli dyttet ned på bakken.... skade i håndledd fikk jeg også. Politiet kommer, og får stoppet De. Jeg drar hjem alen, tar nattbussen, stikker til legevakta dagen derpå. Selvom kompisen min insisterer på at vi skal sove sammen ikveld. Uten at vi har hatt en flørtende undertone. Han blir oppgitt når jeg sier ikke ikveld. Jeg gidder ikke mere, jeg er ødelagt innerst inne. Gråter når jeg kommer hjem , jeg som prøver å være snill med alle rundt meg, og får dritten mot meg, havner i drama uten at det meg som skaper det, men blir dratt inni det automatisk. Og fyren bare vil meg vondt.... dette er vrangforestillinger han har, fremtredende i fylla.... med ønske om å....drepe.... Anonymkode: 3597c...a84
Duff Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 Vær så snill å kutte han ut, han er ikke bra for deg. 2 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 For sikkerhetsskyld; Tro på det han sier! Unngå å ende opp i en likpose, og hold deg unna denne fyren! Du leser om folk som blir drept av galninger. Og det er stor sjanse for at han er en av disse galningene. Det kan være flaks at du fortsatt lever! Ikke test ut om du overlever neste gang du treffer han. Anonymkode: bf879...d84 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Og for andres skyld; tips politiet om han Anonymkode: bf879...d84 4 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nevner det at jeg ble akutt dårlig sist gang. Han sier: ja da ble du kanskje dopet ned... også sa jeg: ærlig du kødder nå? Her burde du kuttet han ut. Du havnet i mer drama fordi du fortsatt hang rundt denne fyren. Røm! Løp! Du må ikke være rundt slike gærninger, ta signalene tidlig og løp! Var det røde flagg før dette også? Anonymkode: 080ad...492 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 At du henger med disse og denne mannen, er nesten som å faktisk be om det. Herregud.. Anonymkode: f89fa...abd 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Her burde du kuttet han ut. Du havnet i mer drama fordi du fortsatt hang rundt denne fyren. Røm! Løp! Du må ikke være rundt slike gærninger, ta signalene tidlig og løp! Var det røde flagg før dette også? Anonymkode: 080ad...492 Nei ingen røde flagg før dette, helt vanlig samtale før han dopet meg ned. Alltid vært snill han. Men nå begynner jeg å tvile på vårt vennskap.... er veldig glad i fyren....men jeg tenkte først matforgiftning i første omgang... men når han etter noen dager gir bekreftelse på at det var doping i bildet... og ja jeg stod jo ved siden av de da vi alle ventet på bussen. Og ikke fan av å vandre alene på natta. Men til slutt måtte jeg det.... Anonymkode: 3597c...a84
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): At du henger med disse og denne mannen, er nesten som å faktisk be om det. Herregud.. Anonymkode: f89fa...abd Han er den eneste kompisen jeg har her i Oslo. Trodde han var snill og uskyldig Anonymkode: 3597c...a84
Heydayotheinterweb Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Han har oppført seg merkeliig i det siste.... når jeg var med han sist gang og vi drakk, ble jeg akutt dårlig . Spyddde, lå i senga lenge.... og kvalm og svimmel. Jeg sa ring ambulanse, han nektet å gjøre det.... jeg var halvveis bevisstløs.... klarte såvidt å prate. Jeg ble dårlig etter 1 vinglass, noe som ikke er meg i det hele tatt. Så jeg visste han puttet noe oppi drikken mens jeg var på do i 10-15 min, magefølsen sa det Han satt i sofaen og lo av dette. Jeg legger meg ned i senga. Et øyeblikk så husker jeg at han satte seg oppå beina mine nederst. Jeg sa til han; gå hjem, jeg vil sove i fred. Han nektet først å dra... så tilslutt dro han....jeg møter han på byen etter noen dager... tar han med ute på en prat utenfor utestedet. Nevner det at jeg ble akutt dårlig sist gang. Han sier: ja da ble du kanskje dopet ned... også sa jeg: ærlig du kødder nå? Så ler han bare. Jeg visste at dette var sant at han dopet meg ned, han innrømmet at han liker meg og vil ligge. Men han ville delviss innrømme det.... så sa han sånn: ja har du sett i avisen for en stund siden at en mann drepte ei kvinne som han likte? ,... så sa jeg: nei jeg leser ikke så mye på sånt, men blir du inspirert av det til å utøve vold mot meg? Så sier han: hmm, ja eller vet ikke.... jeg sa ingenting videre...: men er sykt satt ut. At jeg kunne ha blitt drept på en bestialsk måte. Jeg har aldri hatt en krangel med han. Alltid god tone og nå har dårlige intensjoner mot meg. senere på kvelden kommer en annen kompis av han og de to havner i en slåsskamp med en annen fyr midt i Oslo sentrum.... kompisen min bryter ut til fyren: jeg skal kutte deg opp i biter ikveld og putte alle kroppsdelene dine i en ovn..... så sa jeg: sånt kan du ikke si, slutt med det språkbruket. Prøver å skille de tre, ender opp selv med å bli dyttet ned på bakken.... skade i håndledd fikk jeg også. Politiet kommer, og får stoppet De. Jeg drar hjem alen, tar nattbussen, stikker til legevakta dagen derpå. Selvom kompisen min insisterer på at vi skal sove sammen ikveld. Uten at vi har hatt en flørtende undertone. Han blir oppgitt når jeg sier ikke ikveld. Jeg gidder ikke mere, jeg er ødelagt innerst inne. Gråter når jeg kommer hjem , jeg som prøver å være snill med alle rundt meg, og får dritten mot meg, havner i drama uten at det meg som skaper det, men blir dratt inni det automatisk. Og fyren bare vil meg vondt.... dette er vrangforestillinger han har, fremtredende i fylla.... med ønske om å....drepe.... Anonymkode: 3597c...a84 Kutt! No good!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Han er den eneste kompisen jeg har her i Oslo. Trodde han var snill og uskyldig Anonymkode: 3597c...a84 Men nå vet du bedre, ikke sant? Ikke kompis. Ikke snill og uskyldig. Skygg unna. Anonymkode: f5577...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 Han dopet deg ned, jeg mener hvis ikke det er god nok grunn til å be noen dra til helvete så vet ikke jeg hva som er det. Anonymkode: 13477...784 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #12 Skrevet 7. november 2022 Han er ikke vennen din! Han dopet deg jo ned, og har truet deg på livet! Akkurat nå må det gå greit å ha null venner. Det viktigste er at du ikke havner i avisene pga at han har tatt livet av deg! Du kan alltids få nye venner. Meld deg på en fritidsaktivitet, så kommer du i snakk med folk som har like interesser som deg. Ha tro på deg selv. Det er nok mange snille mennesker i Oslo som hadde blitt glad for at du ville være venner med dem. Mennesker som ikke oppfører seg som mordere! Anonymkode: bf879...d84 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er ikke vennen din! Han dopet deg jo ned, og har truet deg på livet! Akkurat nå må det gå greit å ha null venner. Det viktigste er at du ikke havner i avisene pga at han har tatt livet av deg! Du kan alltids få nye venner. Meld deg på en fritidsaktivitet, så kommer du i snakk med folk som har like interesser som deg. Ha tro på deg selv. Det er nok mange snille mennesker i Oslo som hadde blitt glad for at du ville være venner med dem. Mennesker som ikke oppfører seg som mordere! Anonymkode: bf879...d84 Burde jeg stikke til Politiet og anmelde? Anonymkode: 3597c...a84
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 Høres ikke ut som han er vrangforestilt men at han er psykopat eller sosiopat. Jeg hadde gått til politiet å anmeldt han for å dope deg med og indirekte true deg, da har du meldt fra om noe skulle skje deg. Og du må bryte all kontakt med han og aldri slippe han nær deg eller gå på de utestedene igjen. Det kan sette livet ditt i fare ! Anonymkode: 87a46...7fe 2
Duff Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Han er den eneste kompisen jeg har her i Oslo. Trodde han var snill og uskyldig Anonymkode: 3597c...a84 Med en venn som han får du bare flere venner som han. Kast han på båten og skaff deg andre venner. Er bedre å være alene enn med slike som han. 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er den eneste kompisen jeg har her i Oslo. Trodde han var snill og uskyldig Anonymkode: 3597c...a84 Hvor lenge har du kjent han? Anonymkode: 080ad...492
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #17 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har kjent fyren i 1 år, gjennom forrige studie jeg studerte😊hvordan burde jeg konfrontere hans oppførsel?? Han spør om å møtes. Men tør virkelig ikke dette! Livredd for hva han kan finne på å gjøre. Han veit mitt bosted..... Anonymkode: 3597c...a84
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Skrevet 8. desember 2022 Jeg har lyst å be han dra til helvete og si at oppførselen din er jævlig....men er ekstremt konfliktssky Anonymkode: 3597c...a84
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #19 Skrevet 8. desember 2022 Bare å si det ikke passer å treffes det vel? Anonymkode: 1eaac...715
Silva Pluvialis Skrevet 8. desember 2022 #20 Skrevet 8. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 7.11.2022 den 18.36): Nei ingen røde flagg før dette, helt vanlig samtale før han dopet meg ned. Alltid vært snill han. Men nå begynner jeg å tvile på vårt vennskap.... er veldig glad i fyren....men jeg tenkte først matforgiftning i første omgang... men når han etter noen dager gir bekreftelse på at det var doping i bildet... og ja jeg stod jo ved siden av de da vi alle ventet på bussen. Og ikke fan av å vandre alene på natta. Men til slutt måtte jeg det.... Anonymkode: 3597c...a84 Kan ikke det anmeldes?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå