AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Syntes skuespillerne er flinke, men jeg må si det gir jo dagens unge som ser på dette her fascinasjon, ideer og ikke minst inspirasjon til og faktisk ville drive med dette her? Altså mtp hvor ille Sverige er blitt så burde vel ikke en slik serie vært utbredt på noen som helst måte. Det glorifiseres på en måte kriminalitet. Men poenget mitt er hva syntes du? Kom med meninger argumenter for og imot? Anonymkode: fd110...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Del Skrevet 6. november 2022 Du tenker sånn som med Exit? Ja det er synd hvordan det glorifiserer rus og kriminalitet ovenfor ungdom. Anonymkode: c26d6...339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du tenker sånn som med Exit? Ja det er synd hvordan det glorifiserer rus og kriminalitet ovenfor ungdom. Anonymkode: c26d6...339 Ja det samme der å. Jeg syntes det må bli strengere lovreguleringer for dagens ungdom. Vi mister ufattelig mange som kan gjøre mye mer ut av seg enn og la seg kule av slike serier. Skandinavia er blitt ett altfor naivt sted syntes nå jeg. Barnevernet må gripe inn når foreldre av alle slag ikke er i stand til og være mor eller far for barna. Det må. Mere til. Anonymkode: fd110...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja det samme der å. Jeg syntes det må bli strengere lovreguleringer for dagens ungdom. Vi mister ufattelig mange som kan gjøre mye mer ut av seg enn og la seg kule av slike serier. Skandinavia er blitt ett altfor naivt sted syntes nå jeg. Barnevernet må gripe inn når foreldre av alle slag ikke er i stand til og være mor eller far for barna. Det må. Mere til. Anonymkode: fd110...335 Rap musikk glorifiserer mye mer en hva noen tv serie vil noen gang gjøre. Jeg hører mye på rap, og svensk rap er jo fylt av kriminelle som skryter av det de og gjengen sin gjør. Burde det forbys? Nei. Men er det skadelig for barn? Kanskje. Anonymkode: 21be0...c56 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 6. november 2022 #5 Del Skrevet 6. november 2022 Noe jeg likte med denne serien var at den fremstår heller usminket til å komme fra Sverige av alle land. En kan si at usalige ting glorifiseres, blant annet noen sekvenser med skuddveksling som tar av, men samtidig vises det også konsekvenser for de involverte aktørene i miljøet. Egentlig kan både konservative og liberale sette pris på den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg syns ikke dette glorifiseres verken i Snabba Cash eller i Exit. Men så er ikke jeg en tøddel interessert i slike drittfolk, og heller ikke å være sånn. Det er vel heller et kynisk samfunn som gjør at man trekkes mot livsstilen, og dermed syns folkene i disse seriene er tiltrekkende. Jeg husker en tråd her på KG der det ble spurt om man kunne vært sammen med en Exit--fyr, og flere svarte ja. Altså, hvor dumme er folk? Og hvor kalde og kyniske er de for å ville være sammen med noe så ødeleggende? Jeeez.... Anonymkode: 2b85f...2d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 7. november 2022 #7 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg syns ikke snabba cash glorifiserer kriminelle miljøer, snarere tvert imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. november 2022 #8 Del Skrevet 7. november 2022 Har ikke sett serien, men i filmene blir det ikke glorifisert hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Del Skrevet 8. november 2022 Det er jo uansett gammeldagse måten å drive med kriminalitet på. De smarte holder på med online ting via laptop. Og stjeler kryptovaluta lommebøker og sånn 😂 Anonymkode: 3d855...8ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Del Skrevet 8. november 2022 Jens skrev (På 7.11.2022 den 10.11): Jeg syns ikke snabba cash glorifiserer kriminelle miljøer, snarere tvert imot! Enig, men synes serieskaperne er fryktløse med å gi oss sannferdige og realistiske ansikt vi kan knytte nordisk gatekriminalitet til. Anonymkode: 7f6bd...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 13. november 2022 #11 Del Skrevet 13. november 2022 Jeg har ihvertfall fått litt avsmak for logoklær etter serien. Har liksom ikke sett hvor smakløse mye av merkeklærne egentlig er før jeg ser dem i en sånn kontekst. Glorete og tacky-glam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå