AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Og hun mener hun ikke har. De skulle feire jul sammen med barna men nå sier eksen at han syns det er ubehagelig. Nye dama hans krever at de ikke skal være i samme hus. Vi har feiret jul med han i nesten 15 år. Søsteren min sier hun muligens ga han emosjonelt klem en gang under konfirmasjonen til deres datter. Så tok hun han på låret for å få oppmerksomheten hans. Det mener han er å prøve seg. Hva tenker dere ? Er dette en grunn til å ødelegge tradisjoner ? Nye dama har bodd med han de siste to årene og søster og henne klarer ikke å være i samme rom. Anonymkode: af55c...11e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Ja å ta eksen sin på låret for å få seksuell oppmerksomhet er å prøve seg. Helt uakseptabelt, synd hun valgte å ødelegge hele familiedynamikken sånn og at barna nå vokser opp i et konfliktfylt og negativt miljø. Anonymkode: f7be3...e11 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Mjeh. En "grunn til å ødelegge tradisjoner" trenger ikke å være mer enn "har ikke lyst å tilbringe jula med eksen". Det er grunn nok. Anonymkode: 73bb1...ff1 19 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Og hun mener hun ikke har. De skulle feire jul sammen med barna men nå sier eksen at han syns det er ubehagelig. Nye dama hans krever at de ikke skal være i samme hus. Vi har feiret jul med han i nesten 15 år. Søsteren min sier hun muligens ga han emosjonelt klem en gang under konfirmasjonen til deres datter. Så tok hun han på låret for å få oppmerksomheten hans. Det mener han er å prøve seg. Hva tenker dere ? Er dette en grunn til å ødelegge tradisjoner ? Nye dama har bodd med han de siste to årene og søster og henne klarer ikke å være i samme rom. Anonymkode: af55c...11e Det er forskjellige måter å ta noen på låret på. Den ene er lengre stryk mot innsiden og den andre er et pirk for å få kontakt. Hun burde kanskje klare å være i samme hus uten noe fysisk kontakt eller berøring for at den nye dama skal få det lettere? Det er ikke bare den nye dama sin jobb å tilpasse seg en tradisjon. Anonymkode: b9ed2...364 4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Eksen til mannen min liker at han besøker henne når hun har barna sånn at han kan parkere teslaen utafor å hun kan skryte av at eksen kjører tesla, mye rare kvinnfolk. Anonymkode: d9db1...9d4 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eksen til mannen min liker at han besøker henne når hun har barna sånn at han kan parkere teslaen utafor å hun kan skryte av at eksen kjører tesla, mye rare kvinnfolk. Anonymkode: d9db1...9d4 Ok. Nå handler ikke denne tråden om eksen til mannen din eller teslaer, så skjønner ikke helt relevansen til kommentaren din. Anonymkode: f7be3...e11 9 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er forskjellige måter å ta noen på låret på. Den ene er lengre stryk mot innsiden og den andre er et pirk for å få kontakt. Hun burde kanskje klare å være i samme hus uten noe fysisk kontakt eller berøring for at den nye dama skal få det lettere? Det er ikke bare den nye dama sin jobb å tilpasse seg en tradisjon. Anonymkode: b9ed2...364 Hun var full og mente ikke å stryke lenge. Det han mener er også at hun er for nær han emosjonelt Anonymkode: af55c...11e
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun var full og mente ikke å stryke lenge. Det han mener er også at hun er for nær han emosjonelt Anonymkode: af55c...11e Ja da er det ikke rart at han og nye dama ikke vil fortsette å være greie med henne Anonymkode: f7be3...e11 7 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja da er det ikke rart at han og nye dama ikke vil fortsette å være greie med henne Anonymkode: f7be3...e11 Du syns 15 år gamle tradisjoner skal ødelegges for å tilfredstille en sjalu dame? Anonymkode: af55c...11e 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Ok. Nå handler ikke denne tråden om eksen til mannen din eller teslaer, så skjønner ikke helt relevansen til kommentaren din. Anonymkode: f7be3...e11 Nei, men han får så klart dra til eksen sin å besøke barna der fordet 😊 Anonymkode: d9db1...9d4 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du syns 15 år gamle tradisjoner skal ødelegges for å tilfredstille en sjalu dame? Anonymkode: af55c...11e Er det du som er den eksen som stryker eksen din på låret for å få oppmerksomheten hans og er for nær han emosjonelt? Virker nemlig sånn når du prøver å gjøre nye dama til problemet her. Problemet er ikke at hun er sjalu men at denne eks dama ikke vet sin plass og oppfører seg upassende så det blir ubehagelig for eksen, ikke bare for ny dama hans. Anonymkode: f7be3...e11 16 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 Jeg har aldri opplevd at noen som ikke har prøvd seg på meg har tatt meg på låret. Jeg er ikke innbilsk, så jeg tviler på at jeg tar feil. Det er ikke normalt å ta noen "vennskapelig" på låret. Det går helt fint å ta noen på skulderen eller armen for å få deres oppmerksomhet. Jeg forstår damen hans godt. Og kanskje på tide å lage nye juletradisjoner. Innse at forholdet er slutt og at man danner nye familier og dermed må ha ungene annenhvert år. Anonymkode: 3eaa1...183 14
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det du som er den eksen som stryker eksen din på låret for å få oppmerksomheten hans og er for nær han emosjonelt? Virker nemlig sånn når du prøver å gjøre nye dama til problemet her. Problemet er ikke at hun er sjalu men at denne eks dama ikke vet sin plass og oppfører seg upassende så det blir ubehagelig for eksen, ikke bare for ny dama hans. Anonymkode: f7be3...e11 Nei det er jeg ikke. Jeg ville selv ikke gjort det, men dette skjedde kun en gang da hun var full. Hans nye samboer fikk ikke komme på konfirmasjonen og det er nok derfor de nå avlyser tradisjoner for å ta hevn. Jeg er bare lei meg for at vi må endre ting. Jeg har ingen barn og vi har alltid feiret med barna, min søster og han. Anonymkode: af55c...11e 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei det er jeg ikke. Jeg ville selv ikke gjort det, men dette skjedde kun en gang da hun var full. Hans nye samboer fikk ikke komme på konfirmasjonen og det er nok derfor de nå avlyser tradisjoner for å ta hevn. Jeg er bare lei meg for at vi må endre ting. Jeg har ingen barn og vi har alltid feiret med barna, min søster og han. Anonymkode: af55c...11e Get over yourself. Dette handler ikke om deg. Stakkars mann som har hatt småkleine juler med eksen og eks-svigerfamilie i 15 år. Anonymkode: 73bb1...ff1 12 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Get over yourself. Dette handler ikke om deg. Stakkars mann som har hatt småkleine juler med eksen og eks-svigerfamilie i 15 år. Anonymkode: 73bb1...ff1 Barna er jo i tillegg nesten voksne nå! Hva hadde du tenkt egentlig, at han aldri skal kunne feire jul med partneren sin? For å tilfredsstille sin eks-svigersøsters julefeiringsbehov? Anonymkode: 73bb1...ff1 7 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Barna er jo i tillegg nesten voksne nå! Hva hadde du tenkt egentlig, at han aldri skal kunne feire jul med partneren sin? For å tilfredsstille sin eks-svigersøsters julefeiringsbehov? Anonymkode: 73bb1...ff1 Barna er ikke nesten voksne. Avtalen var til de blir 18 Anonymkode: af55c...11e 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #17 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei det er jeg ikke. Jeg ville selv ikke gjort det, men dette skjedde kun en gang da hun var full. Hans nye samboer fikk ikke komme på konfirmasjonen og det er nok derfor de nå avlyser tradisjoner for å ta hevn. Jeg er bare lei meg for at vi må endre ting. Jeg har ingen barn og vi har alltid feiret med barna, min søster og han. Anonymkode: af55c...11e Det får bli annenhvert år fra nå, helt vanlig ordning. Rart du tar henne i forsvar, som om det gjør situasjonen noe bedre at hun var full. Vil si det nesten er verre. Hvem drikker seg så full rundt barna sine på julaften at hun ikke vet hva hun gjør????! Anonymkode: f7be3...e11 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #18 Skrevet 7. november 2022 Samboeren fikk ikke være med i konfirmasjonen hvor søsteren din kaster seg over han, og så blir dere krenket over å få samme behandlingen tilbake? Avtalen var gjerne 18 år, men da regnet han vel ikke med slik barnslig oppførsel fra søsteren din, og at familien hans skulle bli ekskludert? Tenk hvis han hadde forlangt at DU ikke skulle være med på disse julefeiringene! Kanskje søsteren din hadde blitt skeptisk til samfeiringen da! Anonymkode: 3eaa1...183 14
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #19 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det får bli annenhvert år fra nå, helt vanlig ordning. Rart du tar henne i forsvar, som om det gjør situasjonen noe bedre at hun var full. Vil si det nesten er verre. Hvem drikker seg så full rundt barna sine på julaften at hun ikke vet hva hun gjør????! Anonymkode: f7be3...e11 Det var ikke julaften hun var full, men konfirmasjonen til sitt eget barn. Ikke at det er noe bedre da. Dette er grunnen til at jeg er i mot alkohol i konfirmasjoner. Fyll har ingenting i slike settinger å gjøre. Noen klarer nok å kose seg med to glass, mens andre blir så fulle at de fraskriver seg ansvaret for at de klådde på eksen! Anonymkode: 3eaa1...183 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #20 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det var ikke julaften hun var full, men konfirmasjonen til sitt eget barn. Ikke at det er noe bedre da. Dette er grunnen til at jeg er i mot alkohol i konfirmasjoner. Fyll har ingenting i slike settinger å gjøre. Noen klarer nok å kose seg med to glass, mens andre blir så fulle at de fraskriver seg ansvaret for at de klådde på eksen! Anonymkode: 3eaa1...183 Korrekt på konfirmasjon. Jeg drikker ikke så jeg er uansett imot alkohol der det er barn. Hun tok han på låret og så han dypt i øynene i følge han. Dette syns han var ubehagelig når dama hans ikke fikk være der. Hun klådde ikke. Hun var emosjonell pga konfirmasjon og at hun savnet familien sin Anonymkode: af55c...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå