Gå til innhold

Gir dere penger fast til et godt formål?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sambo og jeg tenkte at vi ville finne en sak som vi kunne gi penger til fast. Synes det er bedre å gi heller litt mere et sted.

Er det noen andre som gjør det, hvor gir dere penger??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fast og fast... Gir med jevne mellomrom til leger uten grenser.

Tør jeg foreslå at dere skaffer dere et fjernadoptiv-barn?

Gjest Miloine
Skrevet

Jeg er PLAN fadder for ei jente, har vært det i 3 år nå. Betaler fast kr.250; i mnd.

av og til betaler jeg litt mer.

Har fått brev fra dem også, og en tegning.

Skrevet

Jeg har et fjernadoptivbarn i Bolivia, gjennom Misjonsalliansen, og betaler 175,- i måneden. Gir også fast til Amnesty og Kirkens nødhjelp, der kan du bestemme beløpet selv.

Skrevet

Har fadderbarn.

Gir til Frelsesarmeen i ny og ne på gaten.

Skrevet

Har tenkt litt på røde kors da....da går jo pengene til litt forskjellig. Har tenkt litt på et fadderbarn, men jeg har litt lyst til å støtte litt forskjellige saker. Men om jeg får barn så tror jeg at jeg har lyst på et fadderbarn også (tror kanskje unger forstår det lettere)

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg har fadderbarn i Plan og har også Bymisjonen på fast trekk. Utover det blir det dann og vann til andre organisasjoner, men ingen fast.

Skrevet

Vi har to fadderbarn i Marys Venner, og gir fast til Røde Kors og Redd Barna. Synes det er flott at dere er villige til å gi! :)

Skrevet

Ingen faste beløper, men er medlem i NOAH og betaler som regel en liten slant ekstra når jeg betaler medlemsavgiften (som jeg for øvrig er atfor flink til å glemme å betale i tide :sjenert: )

Skrevet

Har et fadderbanr, og han får fast en sum hver måned.

Skrevet

Vi har et fadderbarn i Kina og vi gir også fast til et barnehjem i Kenya som familien til ei klassevenninne av meg fra barneskolen driver.

Skrevet

Jeg har et fadderbarn i en SOS-barneby i India.

Skrevet
Sambo og jeg tenkte at vi ville finne en sak som vi kunne gi penger til fast. Synes det er bedre å gi heller litt mere et sted.

Er det noen andre som gjør det, hvor gir dere penger??

fast til Plan Norge

Skrevet

Vet ikke om det gjelder, men jeg er medlem i Norsk Luftambulanse og støtter dem. Synes de gjør mye bra.

Hmmm, kanskje jeg også skulle få meg et "barneby-barn"...

Gjest Rognebær
Skrevet

Vi støtter Leger uten grenser med fast trekk, og har et fadderbarn som vi sender penger til hver måned. Synes det er en fint ting å gjøre!

Skrevet

Har fadderbarn nr. to nå, etter at førstemann (-kvinne) ble 15 år og fikk seg egen jobb.

Skrevet

Betaler 220kr mnd til fadderbarn i Indonesia

Skrevet
Vet ikke om det gjelder, men jeg er medlem i Norsk Luftambulanse og støtter dem. Synes de gjør mye bra.

KLART det teller!!

Skrevet

Det er jeg også når jeg tenker meg om, men det er jo egentlig av egoistiske årsaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...