AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg er ikke så bibel-kjent men dater en kristen mann. For noen dager siden så smiler han mens han ser på meg og sier "du er som Batseba, du"... Og jeg bare latet som jeg forsto og sa "åja" og lo litt. Han bare smilte igjen. Hva betyr det egentlig at jeg ble kalt Batseba?. Kan noen kristne forklare? Anonymkode: 62b0e...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskusjon69 Skrevet 6. november 2022 #2 Del Skrevet 6. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke så bibel-kjent men dater en kristen mann. For noen dager siden så smiler han mens han ser på meg og sier "du er som Batseba, du"... Og jeg bare latet som jeg forsto og sa "åja" og lo litt. Han bare smilte igjen. Hva betyr det egentlig at jeg ble kalt Batseba?. Kan noen kristne forklare? Anonymkode: 62b0e...93a https://no.wikipedia.org/wiki/Batseba 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Del Skrevet 6. november 2022 Batseba er kvinnen Kong David blir så hodestups forelsket i at han sender mannen hennes, Urias, ut i første linje i krigen sånn at hsn helt sikkert blir drept (og det blir han). Derav uttrykket Uriaspost. Vær så god😊 Anonymkode: c8dd2...fac 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #4 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Batseba er kvinnen Kong David blir så hodestups forelsket i at han sender mannen hennes, Urias, ut i første linje i krigen sånn at hsn helt sikkert blir drept (og det blir han). Derav uttrykket Uriaspost. Vær så god😊 Anonymkode: c8dd2...fac Hvordan I huleste skal jeg tolke at han kaller meg Batseba da? Jeg er jo ikke gift med en annen.... Men kanskje han prøver si at han er forelsket? Anonymkode: 62b0e...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Del Skrevet 6. november 2022 Jeg tror nok jeg ville bedt ham om en nærmere forklaring på den der om jeg var deg. Anonymkode: bae4a...7df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan I huleste skal jeg tolke at han kaller meg Batseba da? Jeg er jo ikke gift med en annen.... Men kanskje han prøver si at han er forelsket? Anonymkode: 62b0e...93a Han mener del du er så fristende da. Anonymkode: 7d631...a15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Del Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan I huleste skal jeg tolke at han kaller meg Batseba da? Jeg er jo ikke gift med en annen.... Men kanskje han prøver si at han er forelsket? Anonymkode: 62b0e...93a Forbuden frukt, av en eller annen grunn? Han ser deg, og begjærer deg, drit i konsekvensene? Det er et rart utsagn, så spør ham du så får fu et sikkert svar. 😊 Anonymkode: bae4a...7df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Del Skrevet 7. november 2022 Det kunne vært verre; han kunne ha kalt deg Jesabel ... Anonymkode: 558f7...ddd 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kunne vært verre; han kunne ha kalt deg Jesabel ... Anonymkode: 558f7...ddd Og hvem er jesabel? Anonymkode: 62b0e...93a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg ville tenkt at han mener du frister han til utukt og synd... Anonymkode: 58038...a62 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristenmann Skrevet 7. november 2022 #11 Del Skrevet 7. november 2022 Må innrømme at jeg ikke visste hvem Batseba var i Bibelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristenmann Skrevet 7. november 2022 #12 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hvem er jesabel? Anonymkode: 62b0e...93a Bare å Google eller ta den lange veien å lese Bibelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Og hvem er jesabel? Anonymkode: 62b0e...93a Tror du må begynne å lese bibelen. Google er en fin plass å begynne studiene. Anonymkode: e5b13...7ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 7. november 2022 #14 Del Skrevet 7. november 2022 Hun var så pen at han som hadde 2000 koner i haremet sitt fra før bare MÅTTE ha henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 7. november 2022 #15 Del Skrevet 7. november 2022 Han vil ha sex med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #16 Del Skrevet 9. november 2022 Tusen takk for innspill. Da har jeg en litt klarere tanke om hvorfor han sa det han sa og jeg har lest meg opp om både Batseba og jesabel. 🙂Tror ikke jeg trenger lure på om han er interessert hvertfall 🙃 Anonymkode: 62b0e...93a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #17 Del Skrevet 9. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tusen takk for innspill. Da har jeg en litt klarere tanke om hvorfor han sa det han sa og jeg har lest meg opp om både Batseba og jesabel. 🙂Tror ikke jeg trenger lure på om han er interessert hvertfall 🙃 Anonymkode: 62b0e...93a Neste gang så kan du gjerne spørre han hva han mener, hvis han fortsetter å slå om seg med utsagn og lignelser fra Bibelen. Kan være en glimrende måte å bli bedre kjent på Anonymkode: cf8cc...838 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå