Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gav du eller fikk du i første farsdag/morsdag? Oppmerksomhet eller gave! Ser etter tips :) 

Anonymkode: 60b19...865

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første morsdag «glemte» han det. Han hadde søkt opp morsdag, men da fikk han opp datoen for morsdag i USA, så han hadde satt på reminder i kalenderen på feil dag. Da han innså «tabben» fikk jeg frokost på senga også bestilte han et smykke jeg hadde ønsket meg. Et sånt med små babyføtter gravert med navnet og fødselsdato. Forventer overhodet ikke noe lignende neste gang, frokost på senga eller en annen hyggelig oppmerksomhet er mer enn nok 🥰

Nå som hans første farsdag nærmer seg har jeg bestilt morgenlevering, også får han en ny joggebukse for det trengs i pappaperm 😂 

Anonymkode: 42d36...3e4

Skrevet

dette er vel bare tullball uansett...      

Anonymkode: 97b54...a8a

• Liker 3
Gjest PanteneProVVV
Skrevet

Trodde det var barna som skulle gi gave til mors/farsdag? Tegning eller noe annet dings de lager. 

Skrevet

Pappaen her fikk sin aller første farsdagsgave i går da han trengte en oppmuntring, fikk et armebånd med gravering ❤️

Anonymkode: 95f3a...9d6

Skrevet
PanteneProVVV skrev (15 minutter siden):

Trodde det var barna som skulle gi gave til mors/farsdag? Tegning eller noe annet dings de lager. 

Enig i det, men det er litt vanskelig med en 2 mnd gammel baby :) så første blir nok symbolsk fra oss. 

Gjest PanteneProVVV
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig i det, men det er litt vanskelig med en 2 mnd gammel baby :) så første blir nok symbolsk fra oss. 

Ok, god middag og kake må vel være innafor?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Eller så gir man ikke gave før barnet kan lage noe selv. 🙂

Anonymkode: 68521...a09

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Eller så gir man ikke gave før barnet kan lage noe selv. 🙂

Da hadde jeg ikke opprettet denne tråden. Jeg syns man kan gjøre stas på hverandre i rollen man har fått :) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøpte en "Verdens beste pappa"-kopp til mannen, og fikk "verdens beste mamma"-kopp da det var morsdag :)

Anonymkode: 26ce4...064

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Da hadde jeg ikke opprettet denne tråden. Jeg syns man kan gjøre stas på hverandre i rollen man har fått :) 

Man kan jo fint gjøre stas på hverandre i den nye rollen uten å kjøpe ting som man ikke trenger fra en voksen til en annen voksen. Barna fortjener at vi bruker mindre, ikke mer, slik at de forhåpentligvis får en planet som ikke er overforsøplet.

Litt av poenget må jo være at det er barnet som gir noe til sin far/mor. Du kan jo alltids ta en bilde av far og barn og ramme inn, bestille fotograf som tar fine bilder av dere som familie (litt fram i tid). Smøre syltetøy på barnets fot og hånd og ta avtrykk etc. Ikke kjøpe en ting.

Skrevet

Har bestilt sjokoladehjerter med bilde av ham og barnet sammen 🤣👍🏻

Anonymkode: 556a3...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...