AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg har vært på guttetur fra fredag - til i dag kveld. Samboeren min har vært hjemme med barna våre, på 1 og 2.år. jeg har savnet de mer enn jeg trodde jeg kom til å gjøre. Jeg gledet meg til å komme hjem , og komme hjem til kjæresten min. Gledet meg til å kose og ha sex. Jeg tok iniativ til sex, men kjærsten min sa at hun ikke hadde lyst og sa at vi heller kunne ha det i morgen. Hun sa at hun var sliten og hadde gledet seg til å slappe av , og bare kose med meg uten sex. Hun sa hun hadde drikke masse kaffe i dag , vært med et sykt barn og ikke hadde dusja hele helga. Jeg prøvde å si at jeg synes hun var fin som hun var , hvor mye jeg hadde savnet henne , hadde lyst på henne, og at jeg ble lei meg over at hun ikke ville ha sex med meg. Jeg trodde jo hun hadde savnet meg og ville ha meg. Vi hadde sex til slutt, men sitter igjen med en skuffende følelse. Jeg håpet hun hadde savnet meg , og er redd for at hun har mistet følelser for meg. Hva tenker dere ? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f940d...5f3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Oi, du er bra selvsentrert! Noe så usexy å sutre seg til sex. Stakkars dama di. Anonymkode: 5f803...595 24 5
Sonit Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 Hun har vært alene med syke barn og tydeligvis stått på som bare det. Mens du har kost deg med gutta og null ansvar. Og du manipulerte henne til sex. Jaja. Tror ikke dette forholdet får en opptur med det første uten at du gjør en real innsats. 29 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Du kan la henne dra på jentetur en helg det ene barnet deres er sykt og kjenne etter hvor mye overskudd du har søndag kveld. Anonymkode: 9f300...1c6 13 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #6 Skrevet 6. november 2022 Jeg tenker du skal slutte å presse deg til sex med en person som ikke ønsket det. Hun sa hun var trøtt, sliten og skitten, la kvinnen bestemme over egen kropp før du lar sexlysten overta såpass at du ikke respekterer moren til dine barn. Man kan savne noen uten å ønske å ha sex med de. Tror du troller, men hvis du ikke gjør det så håper jeg dette var første og siste gang du tråkket over grensen til den du liksom sier at du er glad i. Du burde lære deg respekt for andre og kontrollere egne urimelige feberfantasier om at din måte å vise kjærlighet på er den eneste riktige. Sex er ikke det samme for din partner som for deg. Lev med det eller finn deg en som ser på sex som eneste form for kjærlighetsspråk slik som deg. Å presse noen til sex er aldri greit!!! Anonymkode: de922...cda 12 1
minister-mio Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Du overtalte henne til å ha sex? Så pirrende 3 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Samboeren din er sliten etter lang helg pga sykt barn og du tvinger henne til sex når du vet hun ikke ønsker? Wow Anonymkode: 9339a...d66 11
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 Manipulere seg til sex- det er usexy det. Du ble lei deg? Er du 14 år? La henne slappe av! Anonymkode: 1558c...307 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #10 Skrevet 6. november 2022 Tipper dette er et trolleinnlegg, men om ikke så syns jeg fryktelig synd i samboeren din. Anonymkode: 58d7e...0a0 3 5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 Det er sikkert en fortsettelse fra "han" som var sjokkert over at samboeren ville sove ut og han måtte ta ungene helga før han skulle på guttetur. 👹 Troll. Anonymkode: 63551...a3c 3 3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 For ei dårlig samboer du har. Dump henne, og ta med deg ungene på krisesenter. De vil forstå. Anonymkode: c7e3b...4a9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 Du guilt-trippa henne til å ha sex med deg, good job man Anonymkode: b46a3...9ee 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Skrevet 6. november 2022 Jeg spår at du er singel før neste jul. Anonymkode: fe9fd...38b 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #15 Skrevet 6. november 2022 Jeg er singel og noen ganger litt trist for det. Ble litt mindre trist av å lese dette. Tenk å "gnåle" seg til sex med ei som har sagt at hun ikke vil og ikke se NOE galt i det. Anonymkode: f47c4...b71 1 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Skrevet 7. november 2022 Man får ikke tid til å savne noen når man er travelt opptatt alene med syk unge. Dessuten betyr ikke manglende sex at hun ikke har savnet deg. Merk at for hver gang hun har pliktsex med deg, så dreper du sexlysten hennes bit for bit. Til slutt så kommer hun ikke til å tenne på deg i det hele tatt, og må fantasere om andre for å klare å bli våt nok til å gjennomføre pliktsexen. Anonymkode: 433e9...427 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #17 Skrevet 7. november 2022 Forstår du føler deg avvist, men ungene dine er 1 og 2 år. Jeg vil anta det er mye å gjøre og at hun er sliten. Anonymkode: d158e...f8e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #18 Skrevet 7. november 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er sikkert en fortsettelse fra "han" som var sjokkert over at samboeren ville sove ut og han måtte ta ungene helga før han skulle på guttetur. 👹 Troll. Anonymkode: 63551...a3c Det tror jeg også. En sånn "høhø - nå skal jeg lage en historie om en kjip fyr som ikke 'skjønner' hvor kjip han er -høhø- og se kjerringene bli sinna -høhøhø! Faen, jeg er kul ass -høhø!". Anonymkode: 5a5ae...815 4
tussi84 Skrevet 7. november 2022 #19 Skrevet 7. november 2022 enn kan fint savne sin partner selv om man ikke hopper til køys med engang han/hun kommer hjem. Så vidt jeg forstår var hun alene med 2 små barn hele helgen, hvor det ene barnet var sykt. Det kan være veldig slitsomt og krevende. I tillegg følte hun seg nok heller ikke ren, da hun ikke hadde dusjet siden du er dro. At du indirekte tvang henne til å ha sex selv om hun ikke ville er i utgangspunktet voldtekt. 1
Virrevirrevapp Skrevet 7. november 2022 #20 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har vært på guttetur fra fredag - til i dag kveld. Samboeren min har vært hjemme med barna våre, på 1 og 2.år. jeg har savnet de mer enn jeg trodde jeg kom til å gjøre. Jeg gledet meg til å komme hjem , og komme hjem til kjæresten min. Gledet meg til å kose og ha sex. Jeg tok iniativ til sex, men kjærsten min sa at hun ikke hadde lyst og sa at vi heller kunne ha det i morgen. Hun sa at hun var sliten og hadde gledet seg til å slappe av , og bare kose med meg uten sex. Hun sa hun hadde drikke masse kaffe i dag , vært med et sykt barn og ikke hadde dusja hele helga. Jeg prøvde å si at jeg synes hun var fin som hun var , hvor mye jeg hadde savnet henne , hadde lyst på henne, og at jeg ble lei meg over at hun ikke ville ha sex med meg. Jeg trodde jo hun hadde savnet meg og ville ha meg. Vi hadde sex til slutt, men sitter igjen med en skuffende følelse. Jeg håpet hun hadde savnet meg , og er redd for at hun har mistet følelser for meg. Hva tenker dere ? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f940d...5f3 Tenker hun er sliten som har vært alene med to barn, hvorav ett er sykt, hele helga. Hun vil slappe av, vaske seg og rett og slett finne den roa som du har hatt hele helga. Dette burde ikke være veldig vanskelig å forstå, hun sier det jo rett ut. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå