AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Jeg er gravid med nr. 2, og i første svangerskap fikk jeg store bekkenleddssmerter (både løsning og låsning). Selv om det er tidlig i denne graviditeten har jeg allerede begynt å merke samme tendenser, og vil gjerne finne en behandlingsform så jeg kan komme i gang så fort som mulig. Noen tips til manuell/fysioterapeuter eller tilsvarende i Oslo eller Viken, gjerne i området Lørenskog/Strømmen/Lillestrøm? Anonymkode: 3ff90...2dc
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Bekken og barn på Storo! Fikk anbefalt det selv av 3 venner og 1 kollega. Veldig bra! Anonymkode: 34cba...2cc
AprilLudgate Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Bekken og barn på Storo (eller: Grefsen da)
Gjest Ishus Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Enig med de over, kjempeflinke folk!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Skrevet 7. november 2022 Takk for svar og anbefalinger om bekken og barn! Jeg skal sjekke det ut 😊 Anonymkode: 3ff90...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Skrevet 7. november 2022 Kom gjerne med flere anbefalinger om noen har! Hva har dere hatt best effekt av ved lignende plager, forresten? Anonymkode: 3ff90...2dc
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 Jeg gikk til kiropraktor, det var anbefalt ved bekkenplager. Og det funket! Men jeg hadde ikke store plager, i hvert fall ikke invalidiserende vondt. Nå går jeg til fysioterapeut som er ekspert på bekkenbunn Anonymkode: 314bb...cd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå