AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Er det viktig for deg å høre at kjæresten er glad i/ elsker deg? Vært i et forhold i et par år og kjæresten sier det sjeldent først. Blitt litt bedre etter ønske fra meg men enda en vei å gå. Han viser med handlinger at han er glad i meg og sier han vil være i forholdet og er sikker på det. Men kunne ønske han sa det oftere. At han satt ord på følelsene helt spontant og spesielt om ting har vært litt vanskelig. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2302d...5c1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Ja det er viktig Anonymkode: 42b8f...f6b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #3 Skrevet 6. november 2022 Nei. Det som er viktig for meg, er lidenskap og lojalitet. Alle kan si noen ord. Anonymkode: b0528...b48 3
sicario Skrevet 6. november 2022 #4 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det viktig for deg å høre at kjæresten er glad i/ elsker deg? Anonymkode: 2302d...5c1 Nei. Overdriver ikke når jeg sier at det sikkert er 10 år siden noen av oss faktisk sa det. Sier det hver dag til unga da😊
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Viktigere at hun viser det enn at hun sier det. Anonymkode: eb94c...2f5 1 2
Heydayotheinterweb Skrevet 7. november 2022 #7 Skrevet 7. november 2022 Njæ visst hun elsker deg så elsker hun deg.
Finmia Skrevet 7. november 2022 #8 Skrevet 7. november 2022 Nei, sier det ikke hver dag. Sier hver dag til ungene at jeg elsker de. jeg og mannen sier det noen ganger, men ikke ofte. Vært sammen i 10 år. Kanskje det er fordi vi vet hvor vi har hverandre og er trygge på hverandre. Ingen av oss er noe særlig romantiske 🙈
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Skrevet 7. november 2022 Før jeg og min samboer flyttet sammen var det noe jeg trengte å høre ganske ofte. Etter vi flyttet sammen har han vist det mye via handlinger, som gjør at jeg ikke behøver å høre det så ofte lenger. Jeg tenker det er viktigst å bevise det. Anonymkode: 9ac6e...6aa
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Skrevet 7. november 2022 Det gir en så god følelse når han legger armene rundt meg og sier hvor glad han er i meg. Likevel er handlingene det som betyr mest, ikke ordene. Jeg synes at folk som ikke føler at de vil si til kjæresten/ektefellen sin at de elsker ham/henne, er gjerrige. Det koster så lite å vise den andre at du er glad i ham/henne, både gjennom ord og handling, og det styrker forholdet. Klart at alle overlever ikke å bli fortalt at de er elsket, men positive, gode ord, det kan aldri bli feil. Anonymkode: 404bb...0ac 1 3
MyMichelle Skrevet 7. november 2022 #11 Skrevet 7. november 2022 Han har aldri sagt det, så jeg er vant til det. Han sa da vi først ble kjent at han ikke pleier å si sånt. Greit nok. Jeg er heller ikke vant til at man snakker om slikt. Men at man viser det. Ord er bare ord.
ClausSaus Skrevet 7. november 2022 #12 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er det viktig for deg å høre at kjæresten er glad i/ elsker deg? Vært i et forhold i et par år og kjæresten sier det sjeldent først. Blitt litt bedre etter ønske fra meg men enda en vei å gå. Han viser med handlinger at han er glad i meg og sier han vil være i forholdet og er sikker på det. Men kunne ønske han sa det oftere. At han satt ord på følelsene helt spontant og spesielt om ting har vært litt vanskelig. Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: 2302d...5c1 Ikke så viktig at det sies. Å se det i praksis, derimot… 1 1
Rosakatt Skrevet 7. november 2022 #13 Skrevet 7. november 2022 Ja, forstår det er et savn. Syns det var ensomt å måtte dra ord ut av munnen på min tidligere partner. (Det er ikke grunnen til at det ble slutt! 😅) Men, ord uten handling, er jo verre, enn handling uten ord 😊
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #14 Skrevet 7. november 2022 Ikke alle som har gode ord som kjærlighetsspråk, men for dem som har det blir det nok et savn om kjæresten ikke snakker det språket. Jeg har berøring som kjærlighetsspråk og ville ikke følt mannen min var glad i meg hvis han bare sa ordene uten å holde meg eller ta på meg. Gir han meg en knusekos er slike ord fullstendig overflødige f.eks. Men jeg har forstått at folk er forskjellige. Anonymkode: f64a6...27a 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 Nei, bruker aldri det jeg heller. Viser det med nærhet og kos Anonymkode: 2d9c5...568
Jujuv554 Skrevet 7. november 2022 #16 Skrevet 7. november 2022 (endret) Klart det er viktig. Ellers kunne vi bare vært venner. Kjærlighetsforhold skal ha noe ekslusivt som kjærlighet. Hvis han ikke har disse følelsene. Hvorfor er vi sammen da? om jeg vil høre det jevnlig . Ja takk hjelper forholdet på hjul og viser at vi fortsatt er i samme sted da alt det begynte så viktig? Ja Endret 7. november 2022 av Jujuv554 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #17 Skrevet 7. november 2022 Han trenger ikke si det så ofte så lenge jeg merker det. Anonymkode: f179b...580
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #18 Skrevet 8. november 2022 For meg er det veldig viktig. Trenger ikke å høre det flere ganger om dagen, men bare å få høre det Anonymkode: f90df...89a
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #19 Skrevet 8. november 2022 Overhodet ikke. Handling er viktigere enn ord. Om ord og handling ikke stemmer overens, stoler jeg alltid på handlingen. Anonymkode: 0e424...b6f
micromaya Skrevet 8. november 2022 #20 Skrevet 8. november 2022 For meg/oss er det viktig. Vi sier det slettes ikke hver dag, men de ektefølte følelsesutbruddene er litt av limet. En bekreftelse på at vi er på samme sted. Han er flink til å uttrykke det med handlinger og – det er viktig at det blir en balanse i det hele, og ikke bare ord.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå